Колега, имаш само една дюза. Свали я и я прочисти във ултразвукова вана. Няма смисъл да даваш пари за добавки- моето наблюдение е , че не вършат работа.Наливах добавки и накрая дюзите ги демонтираха и ги изчистиха във вана. Инвестицията при теб няма да е повече от 30 лв.
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
Колега Пунто 1.2 не е моно провери си пак и е 75 к.с . то е с 4 дуюзи виждат се при всмукатела -задната част на двигатела моно е 1.1 55 к.с и като махнеш филтъра тя е отгоре а отзат са само свешите тука може да провериш ква е колата с VIN № http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...&MAKE=F&SBMK=F
Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
REALLY ?!?!? аз пък казвам че "най-вероятно" е по-правилно да се пише ’майстор’ ,освен ако не е ’майстор на спорта’.Кажи му на майстора да ти демонтира и изчисти дюзата, И ПОСЛЕ ако се оправи му плащаш цената двойно,но ако не се оправи, той да ти даде 20 лв. за почерпка / без да плащаш труда му/най-вероятно , НЕ е от запушена дюза.
Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?
Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
REALLY ?!?!? аз пък казвам че "най-вероятно" е по-правилно да се пише ’майстор’ ,освен ако не е ’майстор на спорта’.Кажи му на майстора да ти демонтира и изчисти дюзата, И ПОСЛЕ ако се оправи му плащаш цената двойно,но ако не се оправи, той да ти даде 20 лв. за почерпка / без да плащаш труда му/най-вероятно , НЕ е от запушена дюза.
за "майсторите" съм съгласен - може да те засилят на къде ли не!
Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?
Коментар