Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Фиат Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За невярващите че изрядно JTD пали без подгрев при ниски температури утре ще направя клип на запалването на JTD 105,което стои вече две седмици без да е палено.Дори и с паднал акумулатор и тежко превъртане на стартера ще видите че пали почти веднага.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #32
      @venco67Не съм съгласен. Проблема със свещите/подгрева е е второстепенен. Това че не пали лесно при температурите от последнитя десетина дни ясно показва наличието на проблем. Не твърдя, че при минус 10-15 JTD-от трябва да пали лесно. Но сега температурите са около или малко под нулата и твърдя че трябва да запалва лесно и бързо. Да, ако има работещ подгрев - ще запали по-лесно в сравнение без подгрев. Но при по-ниски температури и подгрева няма да помогне, докато не се оправи проблема, дето и при сравнително топло време пали малко трудно. Тряба читава дигностика и след това ремонт. Както кава колегата @iakvvu - може от някъде да засмуква въздух. Може и някой инжектор на прави мизерии (с един скапан инжектор пък не пали въобще). Може и датчика за температурата на двигателя да е скапан и да лъже ЕКУ-то, че мотора е топъл. Други датчици и/или регулатори ако не работят както трябва - пак може да пали трудно. Трябва диагностика и Диагностик раполагащ със необходимото оборудване!Лично мнение, не ми се спори.
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #33
        iakvvu написа:
        За невярващите че изрядно JTD пали без подгрев при ниски температури утре ще направя клип на запалването на JTD 105,което стои вече две седмици без да е палено.Дори и с паднал акумулатор и тежко превъртане на стартера ще видите че пали почти веднага.
        Вярвам че ще запали най-много на втория оборот на коляновия вал, ... ако двигателя е изправен де. Ако не те затруднява развиването на един винт, предварително извади големия предпазител за подгревва.
        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

        Коментар


          #34
          Skip_01 написа:
          Ако не те затруднява развиването на един винт, предварително извади големия предпазител за подгревва.
          Точно това мисля да направя за по голяма достоверност на доказателството :D .Днес през целият ден температурите тук бяха около 8 градуса и реших да оставя за следващите дни видеото.Очакват се по ниски температури през уикенда.Искам само още веднъж да вмъкна че твърдението ми е за изрядни мототри и точно това искам да докажа че проблема със трудното палене не са подгревните свещи.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #35
            venco67 написа:
            Това което видях и чух от клипа е, че колата запали за около 4-5 сек. и след запалването мигаше лампата индикираща изгоряла свещ. Продължавам да твърдя, че проблемът е в подгревните свещи. Сменяй и четерите наведнъж и си реши проблема! Това, че колегите твърдят, че ЖТД пали и без подгревни свещи вероятно е вярно, но едва ли пали толкова лесно, колкото с работещи. А твоята пали трудно - като без свещи. Няма да се учудя ако са изгорели и четирите. Но ако се окаже, че съм прав - тогава търси причината за това да изгорят, защото и новите няма да изкарат дълго. Мой приятел, но с Марея ТД, имаше същите ядове и проблема се оказа в някакво реле на подгревните свещи, заради което те горяха. А да не забравя - смени си майстора!!! Не ходи при "бай", а нека я погледне човек разбиращ от автомобилни електроинсталации!
            Колега незнам кой ти е майстора, но конкретно в Перник си имате перфектен майстор за италианки. Има си дори самия майстор мисля, че 3 бяха. Андрей се казва сервиза му е в Даскалово. Къде точно ми е трудно да ти обясня виж снимката някъде там беше(мисля, че след него имаше КПП, защото се въртяха доста тирове). Един оранжев гараж. Най-подредения сервиз който съм виждал?! Не взема скъпо, работи бързо и качествено. Лично ти го препоръчвал правил съм си там личната кола (бравата) едно БМВ е36 320 и две служебни коли. Каквото пипне веднъж е!Диагностика също правят в Перник качествено ама струва към 20-30лв. На гърба на хотел Струма има пак един гараж с червени врати. Мисля, че Румен се казваше пича много добре се справя има хубава машинка.ПС. 100% са ти за смяна свещите. 1-2-3 или пък 4 няма значение имаш изгоряла. Най-добрия вариант е да смениш и 4-те комплект. Пък закарай му я само докато го види това и ще ти каже да ги сменяш
            Прикачени файлове
            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

            Коментар


              #36
              Ох карах я на диагностика, отчете ми двуцифрено число грешки компютъра изчистих ги всичките. Втори майстор гледа не са свещите, и това е. Почвам вече сериозно да се изнервям с колата. Вече поне пали значително по добре и свещите продължават да светят. Ще я карам в Даскалово, само да открия, кой е Андрей ;-D. Ако и той не помогне я обявявам за продажба, кой колкото даде. В смисъл кара ми се тая кола, но ми трябва кола на която мога да разчитам на 101 % :D
              Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
              From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
              Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

              Коментар


                #37
                За невярващите да припомня за обещанието си и да го изпълня разбира се.Качвам клипче на Алафа 145 JTD 105,как запали днес сутринта при (-5) градуса БЕЗ ПОДГРЕВ.Колата не е палена една седмица.Карам си Стилото,а тази през повечето време си почива.Рано сутринта при тези ниски температури не ми се играеше да вадя предпазителя на подгряването,но при поставянето на ключа завъртях веднага. http://www.youtube.com/watch?v=2RvC9whsDeYАко не е достатъчно,утре мога да направя и на Стило JTD 115,а вдруги ден на Алфа 147.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #38
                  Ура, постигнах успех с автомобила, след посещение на 3 майстора, накрая изтупах колата в сервиз и ми смениха свещите плюс други дреболийки. Вярно от 4-те места които посетих ми дадоха различни мнения за проблема. Нещо ми се струва, че не всички си разбират от работата. колата пак си пали като току що излязла от завода, което ме прави направо щастлив, само дето от оня ден се появи някакво свистене и свирене като правя ляв завой. Оказа се поредния шах с пешка за майсторите. Карах я в сервиза, правиха реглаж ама пак пресвирва по завоите. Гледаха лагери, гледаха по гумитe ама ей на ... резултат няма :X
                  Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                  From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                  Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                  Коментар

                  Working...
                  X