Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Фиат Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iakvvu написа:
    А как търсихте въздух в системата? Слагахте ли прозрачни маркучи?
    Да бъда честен, днес откарах автомобила на майстора, който по принцип в последно време ми го поддържа и се прибрах вкъщи, изкоментирахме какво има като проблем и се прибрах. Няколко часа по късно си взех колата, като ми се обясни какво е правено по колата и че няма проблеми. посъветван бях да я откарам на компютърна диагностика. За "прозрачните маркучи" и идея си нямам да бъда честен. Проблема с колата е само и единствено сутрин, даже за да съм честен проблема е само при първото запалване през деня. Онзи ден я запалих следобяда в гаража след многоминутно въртене на двигателя като щях да се отровя от пушек. Имало е случаи и навън да стои по 3-4 часа след като е палена веднъж през деня и пали. Може би не както преди но почти безпроблемно. Едва ли е проблем ниската температура нощем, тъй като колата стои на температура над нула градуса.
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
    From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
    Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

    Коментар


      #17
      tigar4o написа:
      ... днес откарах автомобила на майстора, ... Няколко часа по късно си взех колата, като ми се обясни какво е правено по колата и че няма проблеми. посъветван бях да я откарам на компютърна диагностика. ...
      Защо не му я остави до следващата сутрин. Тогава да пробва да я запали ... и тогава да трърди, "че няма проблеми" ...И какво ти обясни че е правил?А без диагностика няма да минеш, но "майстора" от там е трябвало да почне.
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #18
        За съжаление в моят град нещо майстори по тия дизели не се намират, вярно София не е много далече, но все пак отнема време. Ще я карам на диагностика тия дни да видя какво ще стане, как е тръгнало май ще я застопоря в бокса, ако най-накрая някой не открие проблема, защото с това темпо скоро и акумулаторчето ще сдаде багажа.
        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
        From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
        Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

        Коментар


          #19
          tigar4o написа:
          За съжаление в моят град нещо майстори по тия дизели не се намират, вярно София не е много далече, но все пак отнема време. Ще я карам на диагностика тия дни да видя какво ще стане, как е тръгнало май ще я застопоря в бокса, ако най-накрая някой не открие проблема, защото с това темпо скоро и акумулаторчето ще сдаде багажа.
          Абе колега, щом светят свещи на таблото след палене - 100% има за смяна, смени ги, не са чак толкова скъпи, а акумулатора щом е монбат на над 2 години се приготви скоро да го хвърлиш. Моя беше същия изкара 2 години - колкото му е гаранцията и 2-3 месеца след изтичането и трябваше да го смена. Преди смяната му, автомобила палеше трудно!! Сложих нов БОШ и пали от раз в момента, няма сутрин, няма вечер... То е най лесно майстора да я пробва 4-5 пъти и като пали от четвърт като е при него е нормално да каже - нищо и няма, няма въздух, супер акумулатор... Бъди сигурен че този твоя МАЙСТОР не я е пипнал...... Поздрави
          FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

          Коментар


            #20
            Направи едно клипче сутрин като правиш първото палене за деня и го качи тук.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              Така да отбележа сменил съм четири броя динама в рамките на 12 месеца, един господ знае какво им става, да чукна на дърво 6 месеца динамо не съм пипал. Акумулатора го докарвах до нула с тия динама 4-5 пъти. Имам приятел, който е търговец на акумулатори и ми го освести даже си работи много добре. Проблема с трудното палене го имах и с друг акумулатор, не с моя така, че акумулатора няма как да е. Колега толкова пари съм хвърлил по ремонти на колата, че вярвай ми не бих се стиснал за едни свещи, но след като майстора ми каза, че не е от тях му вярвам, все пак не е от типа майстори на които нямам доверие, че не са пипнали и проверили. Относно клипа мога да направя такъв, само че ще бъде с мобилен телефон и в гаража, а вярвайте ми гаража ми е най-тъмното място в центъра на моя град :D. Засега закъсах с диагностиката и най-вероятно ще карам колата чак другата седмица да видя какво и е
              Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
              From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
              Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

              Коментар


                #22
                tigar4o написа:
                Така да отбележа сменил съм четири броя динама в рамките на 12 месеца, един господ знае какво им става, да чукна на дърво 6 месеца динамо не съм пипал. Акумулатора го докарвах до нула с тия динама 4-5 пъти. Имам приятел, който е търговец на акумулатори и ми го освести даже си работи много добре. Проблема с трудното палене го имах и с друг акумулатор, не с моя така, че акумулатора няма как да е. Колега толкова пари съм хвърлил по ремонти на колата, че вярвай ми не бих се стиснал за едни свещи, но след като майстора ми каза, че не е от тях му вярвам, все пак не е от типа майстори на които нямам доверие, че не са пипнали и проверили. Относно клипа мога да направя такъв, само че ще бъде с мобилен телефон и в гаража, а вярвайте ми гаража ми е най-тъмното място в центъра на моя град :D. Засега закъсах с диагностиката и най-вероятно ще карам колата чак другата седмица да видя какво и е
                Е добре, но тогава ти ми отговори - защо свети аджаба индикацията на таблото за подгревните свещи? Просто ей така за ефектност или има проблем? Виж приятелю, мисля че трябва да смениш майстора, отиди при друг и виж и той какво ще каже. Аз така една зима карах на 2 свещи и сутрин като паля подгрявах 2-3-4 пъти и пак запалвах, пробвай с няколко подгрева и ти. Гледам че колеги са ти писали и за въздух в системата, което ме навява на мисълта че проблема може да не ти е само един.!.! Успех
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #23
                  Днеска колата запали по бързо е не както обикновенно, но все пак видимо по добре, ето и клипчето което ми поискахте, качеството е трагично, но с тази техника разполагамhttp://www.vbox7.com/play:1bbd1aca
                  Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                  From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                  Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                  Коментар


                    #24
                    tigar4o написа:
                    Днеска колата запали по бързо е не както обикновенно, но все пак видимо по добре, ето и клипчето което ми поискахте, качеството е трагично, но с тази техника разполагамhttp://www.vbox7.com/play:1bbd1aca
                    Аз от клипа не разбрах кога запали.... Обаче видях че премигва жълта лампа, която ти е най вероятно за свещите, не се вижда добре... Така че ходи и ги сменяй всичките. Купи си нови БЕРУ и проблема с паленето ще ти изчезне... сиг съм
                    FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                    Коментар


                      #25
                      Хах пусни си на слушалките чува се как пали автомобила, слабо се чува тъй като е снимано с фотоапарат. А свещите впоследствие светват. Добре ще сменя другата седмица свещите да видим, ще има ли ефект. И все пак за мен е нереално да се случва само по веднъж на ден да пали трудно ако проблема е само в свещите, но като мина диагностика и сменя ще видя как е.
                      Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                      From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                      Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                      Коментар


                        #26
                        Имаш друг проблем, освен свещите. Локализирай и реши първо него.При температурите от последните няколо дена трябва да палиш без никакъв проблем ..... дори с изваден предпазител за свещите.
                        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                        Коментар


                          #27
                          Свали си стартера и погледни цялостното му състояние как е-четки,втулки,бендикс.Имал съм подобен проблем с дизелов Опел.Студен стартер-тежко върти и не пали,загрее ли-върти идеално и пали веднага.И като втора насока-дюзи.Свали ги от мотора и ги дай някъде на диагностика за да ти кажат как работи всяка една.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            iakvvu написа:
                            А как търсихте въздух в системата? Слагахте ли прозрачни маркучи?
                            От къде смяташ че може да засмуква въздух? Ако резервора е пълен и чист.
                            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                            Коментар


                              #29
                              Да речем от горивният филтър.Няколко пъти ми се е случвало да смуче заради спукан модул за подгряване на нафтата във филтъра.Направен е от някаква пластмаса и при по силно затягане на филтъра се пука в един момент и започват проблемите с въздуха.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #30
                                Това което видях и чух от клипа е, че колата запали за около 4-5 сек. и след запалването мигаше лампата индикираща изгоряла свещ. Продължавам да твърдя, че проблемът е в подгревните свещи. Сменяй и четерите наведнъж и си реши проблема! Това, че колегите твърдят, че ЖТД пали и без подгревни свещи вероятно е вярно, но едва ли пали толкова лесно, колкото с работещи. А твоята пали трудно - като без свещи. Няма да се учудя ако са изгорели и четирите. Но ако се окаже, че съм прав - тогава търси причината за това да изгорят, защото и новите няма да изкарат дълго. Мой приятел, но с Марея ТД, имаше същите ядове и проблема се оказа в някакво реле на подгревните свещи, заради което те горяха. А да не забравя - смени си майстора!!! Не ходи при "бай", а нека я погледне човек разбиращ от автомобилни електроинсталации!
                                Peugeot 301
                                Punto 1.9 JTD - на жената

                                Коментар

                                Working...
                                X