Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Фиат Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Фиат Брава 1,9 JTD

    От около един месец имам нетипичен проблем с Брава-та. Автомобила винаги е палел безупречно както се казва с врътването на ключа. Преди около месец и половина започна да пали трудно, колата си е в гараж и първото палене отнема около 5-10 секунди въртене на двигателя. След като запали колата след 10-ина секунди започват да ми светят по таблото подгряващите свещи и така 2-3 минути, като двигателя си мени звука за това време след което свещите изгасват и колата работи нормално. Следващите паленета през деня обаче нямам проблеми. Онзи ден реших да изкарам колата от гаража и останах още по неприятно изненадан отне почти една минута и половина въртене на двигателя докато запали, като естествено опитах на няколко пъти да я запаля. След като запали в гаража беше все едно съм хвърлил димка, не се виждаше дори изхода. Някой може ли да даде идея къде е проблема, дали свещи или друго и трябва ли да ме притеснява този проблем. Благодаря предварително.
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
    From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
    Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

    #2
    Колега, те сам си дал отговор на въпроса, който ни задаваш. При положение, че дори след като запалиш автомобила, продължава да ти свети индикацията на подгревните свещи, то вероятно проблема е в тях.
    Peugeot 301
    Punto 1.9 JTD - на жената

    Коментар


      #3
      venco67 написа:
      Колега, те сам си дал отговор на въпроса, който ни задаваш. При положение, че дори след като запалиш автомобила, продължава да ти свети индикацията на подгревните свещи, то вероятно проблема е в тях.
      аз да попитам, все пак защото индикацията не свети всеки път, пък и се уверих, досега, че от първи път никой майстор не е открил какъв е проблема на колата, викам да поразпитам
      Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
      From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
      Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

      Коментар


        #4
        Премери съпротивлението на всяка свещ.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          и смяна на горивния филтър !!!!

          Коментар


            #6
            сменяй изгорялата свещ

            Коментар


              #7
              наистина горивния филтър не е сменян много отдавна, но пък и не съм имал случаи три години и половина колата да не запали от раз, освен като се скапа акумулатора
              Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
              From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
              Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

              Коментар


                #8
                Колегата е написал че колата е JTD!!! и колата стои в гараж!!! Пали само с пъхането на ключа без подгряване до -10 градуса. Моята идея е въздух в горивото.Смучи от някъде.Провери херметичността на системата и най вече около горивният филтър.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Колегата е написал че колата е JTD!!! и колата стои в гараж!!! Пали само с пъхането на ключа без подгряване до -10 градуса. Моята идея е въздух в горивото.Смучи от някъде.Провери херметичността на системата и най вече около горивният филтър.
                  още една добра идея, мерси ще погледна във вторник да видя какво се случва под капака, хем да ми се излекува и майстора, че честно казано малко съм бос в ремонтите на автомобили, пък и човек не може от всичко да разбира
                  Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                  From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                  Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                  Коментар


                    #10
                    Това дето JTD пали без подгрев при -10 градуса пробвал ли си го или е форумска легенда. Не се заяждам, но -10 градуса са си -10 градуса! Ако ставаше така що италианския инженер му е измислил подгревни свещи и то 4?! И само една да не работи - индикация на таблото. Няма логика. Колега tigar4o, преди да се вкараш във филм почни от най-елементарното - подгревин свещи!
                    Peugeot 301
                    Punto 1.9 JTD - на жената

                    Коментар


                      #11
                      При як акумулатор - пали.Лично изпробвано, като разкачих релето за подгрев-а.п.с. jtd105
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Честно казано се надявам утре да я закарам на майстор, колата не съм я пипал от миналата сряда, ще се пробвам със свещите. В интерес на истината акумулатора ми е слабичък на 2 години "Монбат", но и три-четири пъти съм го докарвал до 0 благодарение на жестоки проблеми със смени на динамото. Дано са само свещите защото като запаля колата пуши в началото както никога до сега.
                        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                        From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                        Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                        Коментар


                          #13
                          venco67 написа:
                          Това дето JTD пали без подгрев при -10 градуса пробвал ли си го или е форумска легенда. Не се заяждам, но -10 градуса са си -10 градуса!
                          100% пробвано. Аз на легенди и празни думи не вярвам и не подкрепям!!!Иска подгрев едва при -15.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Свещите работят, жиците са здрави, въздух не се установи да смуче от никъде. Майстора каза карай на диагностика - дюзи двигател или компютър. След като я пипа свещи пак светят. Положението си е каквото беше. Приемам идеи, че колата ми е много важна за работата и без нея съм за никъде. Yellow_Flash_Colorz_PDT_24 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                            From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                            Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                            Коментар


                              #15
                              А как търсихте въздух в системата? Слагахте ли прозрачни маркучи?
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X