Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9JTD претриса при набиране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.9JTD претриса при набиране?

    Както карам примерно на 4 с 1200 оборота и като и смачкам до край докато стигне до 2000 оборота почва да претриса ,трака нещо отпред? Някой да има идея какво може да е?
    Fiat Bravo 1.6 GT
    Stilo 1.9JTD - ex

    #2
    Съединител/маховик/каре/полуоска/чашка....... причини много.Дано да нямаш моя късмет, не че е непоправимо ама струва бая http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E5%F1%E5%ED%E5
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      май май имам същия проблем , добре де не може ли да ми се ремонтира маховика, иначе на теб колко ти пари излезе самия проблем?
      Fiat Bravo 1.6 GT
      Stilo 1.9JTD - ex

      Коментар


        #4
        Няма ремонт, само нов.За цената не питай по-добре.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Маховиците търпят рециклаж. Поне тук в Пловдив масово се рециклират. И според хората карали колкото другите. Не става въпрос точно за фиатски маховици, но предполагам, че не са по-различни от другите марки
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            и аз залагам на маховикколега сподели малко за рециклирането стана ми интересно кое и как по точно резиклират

            Коментар


              #7
              Смяняли пружините. Лично аз нямам дизел и никога не искам да имам, затова не знам точно, но ги разкапсуловали и след това ги капсуловат. Правят се на корейските сонати и шевролет каптива (еднакъв с опел антара). Клиентите са доволни.Лично аз не съм рециклирал, предполагам, че няма да изкара колкото нов
              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
              Powered by Total & Fobos LPG

              Коментар


                #8
                MadHead написа:
                Смяняли пружините. Лично аз нямам дизел и никога не искам да имам, затова не знам точно, но ги разкапсуловали и след това ги капсуловат. Правят се на корейските сонати и шевролет каптива (еднакъв с опел антара). Клиентите са доволни.Лично аз не съм рециклирал, предполагам, че няма да изкара колкото нов
                колега можем да поспорим относно мнението ти за дизелите :D имаш ли някаква представа колко левове взимат за рециклиране на маховик

                Коментар


                  #9
                  MadHead написа:
                  Смяняли пружините. Лично аз нямам дизел и никога не искам да имам, затова не знам точно, но ги разкапсуловали и след това ги капсуловат. Правят се на корейските сонати и шевролет каптива (еднакъв с опел антара). Клиентите са доволни.Лично аз не съм рециклирал, предполагам, че няма да изкара колкото нов
                  За двумасов демпферен маховик ли говорим ?Защото за сефте чувам.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    то и аз ,за това ми стана интересно за кво иде реч

                    Коментар


                      #11
                      Този маховик само при дизеловите двигатели ли го има, информативно кажете само?

                      Коментар


                        #12
                        На фиат - да. Не знам само tjet как са.Иначе по-новите VAG 1.8Т и те са с DMF маховик.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          На по-старите сонати знам че не са двумасови, но на каптивата май е такъв. За дизелите не искам да си променям мнението. Както казах не искам да претежавам такъв, но не отказвам да карам. Във фирмата има най-вече дизели каквито искаш...понастоящем работата ми е свързана с автомобили и знам колко струват ремонтите, макар и те да са редки. Най-често като се наложи такъв се започва обикаляне по морги. Във всички форуми се карат дизели, но много рядко някой отива и си купува нова турбина или нови инжектори, или ново ГНП. Започва се едно рециклиране...обикаляне като клошар по моргите...ЗАЩО? Нали са много евтини и икономични? Но много взехме да се отплесваме. Темата е за маховиците .... а дизела предпочитам само да го карам, но не и да бъде мой ЕДИТ: И по другите форуми не виждам някой да е писал за рециклаж. Ако е двумасов не знам как ще го балансират обаче?Поздрави
                          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                          Powered by Total & Fobos LPG

                          Коментар


                            #14
                            Здравей колега MadHead , разбирам мнението за нехаресване на дизели от гледна точка на това, че всеки си има предпочитания и изхожда от собствени доводи. Нека не забравяме,че дизеловия двигател е с по-високо КПД от бензиновия и с по-голяма износоустойчивост от него. От там идва и предпочитанието за ползване на такъв тип автомобили ( с дизелов агрегат) за фирмени цели-не само в българия и не само в автомобилната промишленост. При бензиновите мотори ситуацията с моргите не е по-различна. Стари коли или и дори не толкова стари със скъпи възли, всеки предпочита дане влага много пари и да се движи автомобилът му. Относно рециклирането на маховик- аз лично не виждам нищо лошо в това. Като цяло тенденцията в икономически апсект е насочена в производство на техника, която да е сресурс на употреба на не повече от 6-7 г (дори и това може да е силно казано). Но нека да не спамим темата. Работя в завод за производство на пружини, който е най-големия на Балканския полуостров. Ако някой има нужда от пружини ми нека пише. Готов съм да помогна . Умишлено не назовавам наименованието на фирмата , за да не правя реклама.Поздрави !
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар

                            Working...
                            X