Супер е но не на тази цена
Колега това пунто е с цена 2 пъти над наормалната. Аз моита я взех за 2500 лв. преди две години. Като и продадох летите джанти си платих дребните ремонти по нея. Пазари се за цена 1600 - 2000лв. Като по скоро клони към долната. Реално колата струва 1000 1600 лв. към момента. Иначе колата като модел е хубава и икономична. За града и извънградско става, но не е кола за магистрала. Под 20 секунди не можеш да ускориш за да изпревариш. При рязък наклон без засилка повече от 40 км /ч не вдига. Сега положителните страни. Малка и лесна за паркиране, нисък данък, малък разход на гориво. Не тръгва сама, особен тип автомат е, тръгва при подаване на газ. Разход 5 л. извън града и 8 л.в него. във Враца има едно с клима и 4 врати по обява в мобилето и е 2200 лв. Успех при избора. Аз бих си взел следващият модел. Все пак 20 + коня са си от значение.
Колега това пунто е с цена 2 пъти над наормалната. Аз моита я взех за 2500 лв. преди две години. Като и продадох летите джанти си платих дребните ремонти по нея. Пазари се за цена 1600 - 2000лв. Като по скоро клони към долната. Реално колата струва 1000 1600 лв. към момента. Иначе колата като модел е хубава и икономична. За града и извънградско става, но не е кола за магистрала. Под 20 секунди не можеш да ускориш за да изпревариш. При рязък наклон без засилка повече от 40 км /ч не вдига. Сега положителните страни. Малка и лесна за паркиране, нисък данък, малък разход на гориво. Не тръгва сама, особен тип автомат е, тръгва при подаване на газ. Разход 5 л. извън града и 8 л.в него. във Враца има едно с клима и 4 врати по обява в мобилето и е 2200 лв. Успех при избора. Аз бих си взел следващият модел. Все пак 20 + коня са си от значение.
Коментар