Е да ако иска колегата да качи мощността трябва да нагласи някой лев знам от личен опит,а само за бученето ей тука в един магазин има спортни гърнета по 35лв. ще му свършат работа
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Е да ако иска колегата да качи мощността трябва да нагласи някой лев знам от личен опит,а само за бученето ей тука в един магазин има спортни гърнета по 35лв. ще му свършат работа
"Спортни" Тези гърнета не знам от какво са направени ,но ако изтраят една зима трябва да вдига банкет... Да не говорим ако го закачиш на някой бордюр...За нещо толкова важно не трябва да се пестят пари според мен...Ама всеки си носи глава на раменете...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
И мойта е 1.6 16V и да ти кажа не съм очаквал че този мотор може да вади такъв як звук, но наистина стана МНОГО шумна. А хубавия звук се постига със спортен въздушен филтър. Значи спортно гърне + монтаж + права тръба на мястото на катализатора = 200 лв +20лв въздушен филтър но казвам ти пак става МНОГО шумна !!
Прикачени файлове
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Извинявам се че ползвам на колегата темата,но да попитам и аз.Значи махнах си катализатора и на негово място ми завариха тръба,сега е съвсем малко по-шумна от преди и чак след 3500/4000 об се усеща промяна в звука!Харесва ми как звучи,но ако може да е една идея по-груб и дълбок звука ще е супер!!!Та питането ми е следното ако махна средното гърне и там сложа права тръба приятели ме светнаха,че ще стане като някой 2fast2furious Голф,дали е така ?И другото нещо е точно преди крайното гърне има едно мъничко...каква ще е разликата в звука ако оставя средното както си е и на мястото на мъничкото(преди крайното)сложа тръба???
аз преди да сложа правата генерация бях със всички гърнета,само че на мястото на катализатора имах резонаторно гърне,в ниските и във високите се чуваше доста добър звук.На един приятел му махнахме катализатора на Браво 1,6 и на негово място заварихме тръба и накрая спортно гърне ама беше някво евтино от порядъка на 50лв. и е шумна във високите,но гърнето е с малък отвор и на мен лично не ми харесва как бръмчи с него.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Знам колега имам такъв филтър и разликата в звука си е супер,но все пак ако може точно по въпроса моля ви !!!И пак ще отбележа че не искам звук стил прелитащ Голф!Чудя се просто дали може да се подобри ако направя написаното в миналия пост???
Коментар