Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задавено Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задавено Пунто

    Добър вечер колегиТа случката е следната:Вечерта се возих из града, прибирам се.. на сутринта върта ключа и колата не иска да запали.... Грешката ми беше че от нерви напомпах педала на газта... и колата явно се задави. Акумулатора ми падна от въртене.Опитах да запаля колата на бутане по едно нанадолнище - но без резултатДнес свалих свещите бяха мокри, и черни като катран.... Изчистих ги, опитах пак (тоя път без да подавам газ ) върти обаче не пали... има искра на свещите стига гориво до двигателя... а не пали... !?!?!? Не смея да пусна колата пак по нанадолнището, че после ако не запали, няма да мога да я избутам нанагоре Някакви идеи?Колата е фиат пунто 1.2 60 коня мономъртвец
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    #2
    Замръзнали гърнета. Виж тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69119
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #3
      Нямам такива признаци колега.
      Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
      Punto. 1.2 16v. 86hp+

      Коментар


        #4
        fast_ghost написа:
        Нямам такива признаци колега.
        При мен свещите бяха същите като при теб - мокри и черни. Колата я изгасих вечерта около 21:00, а на сутринта не палеше. Според Виса-та всичко беше ОК, но не палеше.Не претендирам, че проблемът ти е замръзнали гърнета, но поне може да провериш, преди га го отхвърлиш.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          Инжекциона трудно май се задавя с напомпване на газта, все пак компютъра пуска бензин в зависимост от оборотите, не е карбуратор.Да не ти е светнал имобилайзера?Погледни да не е станало нещо с датчика на коляновия вал.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            След като си подсушил свещите не е трябвало да ги слагаш. трябваше да дадеш пълна газ и да повъртиш на стартер за да изкара горивото което е в цилиндрите. След това слагаш свещите и пробваш да запалиш. Ако пак не стане, хвани някой да те дръпне или си купи старт спрей.

            Коментар


              #7
              Stefanaki написа:
              fast_ghost написа:
              Нямам такива признаци колега.
              При мен свещите бяха същите като при теб - мокри и черни. Колата я изгасих вечерта около 21:00, а на сутринта не палеше. Според Виса-та всичко беше ОК, но не палеше.Не претендирам, че проблемът ти е замръзнали гърнета, но поне може да провериш, преди га го отхвърлиш.
              Добре колега... не съм опитвал, но просто ми се струва смешно да не може да припука даже колата защото са замръзнали гърнетата.Купих днес нови свещи... пак не иска да запали. Оказа се изпуснал зъб на агренажа ... днес цепихме двигателя да видиме дали няма повреди. - но добре че е му няма нищо... Колеги възможно ли е да е от бобините...Изкрата която дава е съвсем невидима... а то тряя да пука мн предполагам... някакви идеи?!?!
              Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
              Punto. 1.2 16v. 86hp+

              Коментар


                #8
                явно никой не знае нищо...
                Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                Punto. 1.2 16v. 86hp+

                Коментар


                  #9
                  fast_ghost написа:
                  явно никой не знае нищо...
                  http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=2&modif=86&cat=21&subcat= 117&prod=2258&numenkl=1&show=1
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Не е бобина колега, пробравх
                    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                    Punto. 1.2 16v. 86hp+

                    Коментар


                      #11
                      Колега щом няма хубава искра провери кабелите, датчика на коляновия вал, виж всички електрически връзки по запалителната система. Един приятел имаше подобен проблем. Угаси колата и след 2 часа няма палене. Накрая се оказа, че проблема е в корозирала връзка на един от кабелите на бобината

                      Коментар


                        #12
                        biankov написа:
                        Колега щом няма хубава искра провери кабелите, датчика на коляновия вал, виж всички електрически връзки по запалителната система. Един приятел имаше подобен проблем. Угаси колата и след 2 часа няма палене. Накрая се оказа, че проблема е в корозирала връзка на един от кабелите на бобината
                        Днес след работа това правих... не пали... само гърми пушек и огън през дросела и не пали... нещо не е като хората центровка ли е нз... трима майстори се изредиха да я гледат зацепваха ми ремъка не става и не става не може да запали :С
                        Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                        Punto. 1.2 16v. 86hp+

                        Коментар

                        Working...
                        X