Колеги нуждая се от следният съвет : Братовчед ми живее в провинцията и е решил да обнови автопарка .Търси си кола до към 2500-2600 лева .Ориентирал се е към италянките ,но не знам защо е решил ,че разбирам от тях .Аз даже не им знам там кое е типо ,кое е тепра,тема и т.н. шегувам се .В инт.на истината преди да си купя фиата харесвах само тоя фиат ,сега харесвам още около 10-15 фиата ама те не покриват изискванията за цената .Аз лично съм се спрял на типо ,тепра или крома !!! вие какво ще ме посъветвате ,на кой модел да се спреме (става дума за потдръжка ,трошене и т.н.)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дилема !!
Collapse
X
-
Re: дилема !!
tomazo написа:Колеги нуждая се от следният съвет : Братовчед ми живее в провинцията и е решил да обнови автопарка .Търси си кола до към 2500-2600 лева .Ориентирал се е към италянките ,но не знам защо е решил ,че разбирам от тях .Аз даже не им знам там кое е типо ,кое е тепра,тема и т.н. шегувам се .В инт.на истината преди да си купя фиата харесвах само тоя фиат ,сега харесвам още около 10-15 фиата ама те не покриват изискванията за цената .Аз лично съм се спрял на типо ,тепра или крома !!! вие какво ще ме посъветвате ,на кой модел да се спреме (става дума за потдръжка ,трошене и т.н.)
Коментар
-
еми типо-то е малко по-малко и ако ще пътува често навън с повечко хора или багаж не бих му го препоръчал.То е по-скоро като за градско такова по-дребно и удобно (по-икономично съответно).Ама за извънградско си е бавно и не чак дотам удобно така че зависи за какво ще го ползва.Ако собственик на Типо съм много доволен от него и нямам забележки към колата.Разбира се предния мост си отива ама по нашите пътища е нормално.Ако пътува повече навън Типо-то няма да му е много подходящо и по-скоро нещичко по-голямо.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Е да де Темпрата ми се вижда малко по-голяма все пак и макар че не съм карал никога мисля че все ще е малко по-удобна от Типо в смисъла за извънградско като скорост,като возия и т.н. или греша?Иначе няма спор че с Крома-та изобщо няма място за сравнение като пространство и т.н. ама наистина ще е плачевна тази крома за 2500лв. Остава Типо или Темпра като аз лично смятам че Темпра-та би била по-дория избор щом не му трябва толкова много за градската ръганица.Типо-то ми се стръва че е малко по-малко все пак от Темпра-та.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Спор няма че Типо-то е по-динамично и по-удобно за по-малки пространства иначе Темпрата е по-удобна за извънградско.Вече човека да си преценява от гледна точка на това за какво му е и да си реши.И типо-то и темпрата са много добри коли и могат да се намерят запазени за тези пари.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
аз имам темпра, взех я за 2200 и не се чувствам прецакан. е има си неща за оправяне, но то и кола за 10 000 да вземеш пак ще има. да кажем, че при мен за 300-350лв всичко ще й бъде наред. вече половината съм го оправил, остава една бенз. помпа за 50 кинта да си взема и това е. еее, излязоха проблеми в последствие, но те не са отпреди да се купи, а от сега. баща ми си купи крома/новата маска/ преди почти година. с климатроник и всичките глезотии знаете как са кромите, 11.91. взе я за 2500 и да ви кажа хич не е в плачевно състояние. като я взе веднага смени предното стукло, че беше пукнато и това е. кромата си е в идеално състояние, в последствие след няколко месеца каране се наложи да смени спир. помпа, капачка дистрибуторна и да се напълни климата. това е по нея. зависи как ще я намериш просто, но той бачка в козлодуй и там е малко по-друг стандарта на живот и съответно на поддържане на коли.аз като търсих темпрата гледах и за крома. наистина тук в сф не видях нищо добро за тези пари. аз успях да огледам само 3 коли преди да взема моята /на 1-я ден още я взех / едната беше крома. оня капут по телефона казва идеално състояние, просто перфектна. старата маска, ама викам ще го преживея. като я видях олеееееееееееееее, тоя е гумаджия колата му една свястна гума нямаше, качва се той да кара тя блъска отвсякъде по ходовата част. качвам се аз, дърпам ръчна и той "недей, недей няма ръчна скъсано е жилото", посягам към прозореца да го отворя "недей, не бачка", паля аз тръгвам засилвам и изключвам от скорост и тя изгасна на един завой много приятно, гърнето му бучи. слизам и му казвам, виж за тая кочина поне 500 кинта трябва да ми свалиш, за да почна да мисля дори да я взема. той вика няма да стане само джантите й струват 200 кинта/модел някъде 1985 без майтап/ искаше ми 2200 за ебати ко4ината. не знам в сф дали ще намериш крома за тези париLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
братчеда живее до Карлово ,варианта с градско каране и паркиране отпада .Темпрата ако не бъркам е също като типо само ,че с багажник нали ????Лошото е ,че няма много примамливи обяви на тоя етап .Ако някой види някоя интересна кола която се продава за тия пари горе долу ,ще съм благодарен ако пише !!Мерси на всички за съветите ,знам колко е трудно като си купуваш кола на себе си ,ама да купуваш на друг било още по-трудно да му се невиди !фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Типо или Темпра
колега, имах и типо и темпра, сега карам темпра и като цяло съм супер доволен, но да си призная като си купихме телевизор не можахме да го вземем с ГОЛЯМАТА темпра, а с типото колко неща съм изнесъл на познати и приятели......голяма кола какво да ти кажа, Иначе разхода на темпрата ми е твърдо под 10 на газ(по точно около 10/100 в града на газ, и около 5,8/100 извън) последното засичане го напарвих като се събирахме на Копринка, бях мноооого приятно изненадан.Моя съвет е събери още някои лев и вземи малко по-"млада" колица.Разходи винаги ще имаш по една кола без значение емблемата, разликата е че частите на фиат са по евтини, дори от тези на Алфа са по скъпи, брат ми има Ланчиа Дедра, и всичките му части са като моите, като отворим капаците моторите са еднакви, но е малко по комфортна вътре. Аз лично смятам да сменя малко Темпрата за някоя расова Дедра...ей така за разнообразие, поне знам мотора, окачването и ми допада....(все пак евтини, части и лесна поддръжка въобще не е малко за хора които карат коли по нашите улици Twisted Evil Twisted Evil )СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Хора, какви са тези изказвания, че Темпрата била много по-тромава?Ако си мислите, че 40кг разлика ще ви спъне толкова много колата, по-добре е тогава и да не си слагате инструменти :P (аз по принцип си нямам - за да не я направя тромава )А значи като съм сложил газовата бутилка направо тази кола няма нищо общо с другата!Така, че ако ти трябва кола с по-голям багажник просто се взима Темпра без никаква разлика в нищо след това - е освен чисто физически на пръв поглед.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар