Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на уреди в Фиат Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поставяне на уреди в Фиат Брава 1.6

    Целта ми е да си поставя уреди за измерване на налягане и температура на маслото , някои има ли идея как става тази процедура и къде се свързват уредите на този мотор аз мисля че е на мястото на заводския датчик за маслото но не съм сигурен затова някои ако го е правил вече нека да сподели как става цялата процедура
    "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

    #2
    Re: Поставяне на уреди в Фиат Брава 1.6

    bravas написа:
    Целта ми е да си поставя уреди за измерване на налягане и температура на маслото , някои има ли идея как става тази процедура и къде се свързват уредите на този мотор аз мисля че е на мястото на заводския датчик за маслото но не съм сигурен затова някои ако го е правил вече нека да сподели как става цялата процедура
    за налягането на маслото сваляш оригиналния датчик и завиваш тоя които ти дават с уреда той е и за лампата и за уреда .. поне моя е такъв и е 100 по добър вариант от колкото да правиш тирпътници на стругари за температурата на маслото мисля че трябва да се дупчи картера щото няма къде да го завиеш .. ако искаш мога да ти покажа аз как съм си сложил моите но не е направено с смула а само грубо не ми остана време а в форума имаше тема маи на един колега с типо как си е правил конзола с смулите и тем подобни
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      разгледай хубаво форума колега е описал доста обстойно темата за мареа самоче и мисля че датчика го беше навил в технологичен отвор на стойката за масления филтер там има две тапи

      Коментар


        #4
        В комплекта с уредите има троиник които се завивал на мястото на оригинални датчик за колата на този троиник се слагали датчика за температура и налягане на маслото така ми каза един познат но дали е възможно така поставени датчиците да ми дават и налягането на маслото .
        "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

        Коментар


          #5
          bravas написа:
          В комплекта с уредите има троиник които се завивал на мястото на оригинални датчик за колата на този троиник се слагали датчика за температура и налягане на маслото така ми каза един познат но дали е възможно така поставени датчиците да ми дават и налягането на маслото .
          щом има тройник защо да не може да показва и дретеаз си сложих такива утеди, но на мястото на технологичните товорибях пуснали снимки във форума
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            чудя се изобщо за какво си ги слагате тези уреди

            Коментар


              #7
              nedialk00 написа:
              чудя се изобщо за какво си ги слагате тези уреди
              Ако караш така колата както аз я карам няма да задаваш този въпрос , тази кола се кара почти само на пална газ и е много важно да се следят тези параметри , температурата на маслото и налягането са много важни за да знаеш кога да върнеш газта защото маслото като прегрее става на вада почти и е почти 100% сигурно че ще развалиш мотора а моята кола влиза в 8000 оборота доста често затова искам да сложа такива уреди не целя никакъв тунинг просто при мен е неопходимост
              "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

              Коментар


                #8
                bravas написа:
                nedialk00 написа:
                чудя се изобщо за какво си ги слагате тези уреди
                Ако караш така колата както аз я карам няма да задаваш този въпрос , тази кола се кара почти само на пална газ и е много важно да се следят тези параметри , температурата на маслото и налягането са много важни за да знаеш кога да върнеш газта защото маслото като прегрее става на вада почти и е почти 100% сигурно че ще развалиш мотора а моята кола влиза в 8000 оборота доста често затова искам да сложа такива уреди не целя никакъв тунинг просто при мен е неопходимост
                Според мен ако продължаваш с този стил на управление на автомобила си скоро няма да можеш да достигаш и 1000 об/мин. освен ако не си правил някакви интервенции по него.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  bravas написа:
                  nedialk00 написа:
                  чудя се изобщо за какво си ги слагате тези уреди
                  Ако караш така колата както аз я карам няма да задаваш този въпрос , тази кола се кара почти само на пална газ и е много важно да се следят тези параметри , температурата на маслото и налягането са много важни за да знаеш кога да върнеш газта защото маслото като прегрее става на вада почти и е почти 100% сигурно че ще развалиш мотора а моята кола влиза в 8000 оборота доста често затова искам да сложа такива уреди не целя никакъв тунинг просто при мен е неопходимост
                  Според мен ако продължаваш с този стил на управление на автомобила си скоро няма да можеш да достигаш и 1000 об/мин. освен ако не си правил някакви интервенции по него.
                  Правени са колега вече 8 месеца нямам грижи да чукна на дърво но предстоят още малко промени и за това слагам уредите идеята е да се кара колата до към 8500 оборота но ще видим какво ще се получи
                  "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                  Коментар


                    #10
                    bravas написа:
                    Tornado написа:
                    bravas написа:
                    nedialk00 написа:
                    чудя се изобщо за какво си ги слагате тези уреди
                    Ако караш така колата както аз я карам няма да задаваш този въпрос , тази кола се кара почти само на пална газ и е много важно да се следят тези параметри , температурата на маслото и налягането са много важни за да знаеш кога да върнеш газта защото маслото като прегрее става на вада почти и е почти 100% сигурно че ще развалиш мотора а моята кола влиза в 8000 оборота доста често затова искам да сложа такива уреди не целя никакъв тунинг просто при мен е неопходимост
                    Според мен ако продължаваш с този стил на управление на автомобила си скоро няма да можеш да достигаш и 1000 об/мин. освен ако не си правил някакви интервенции по него.
                    Правени са колега вече 8 месеца нямам грижи да чукна на дърво но предстоят още малко промени и за това слагам уредите идеята е да се кара колата до към 8500 оборота но ще видим какво ще се получи
                    браво колега само така педала до метала/пък мотора да се оправя :D

                    Коментар


                      #11
                      То тея нашите двигатели станаха по 200 лева. затова си позволявам да правя експерименти пак кавото ще да става
                      "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                      Коментар


                        #12
                        аз я карам до 5-6 редовно, рядко влизам на 7 само като изпреварвам някои на 2ра

                        Коментар

                        Working...
                        X