Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифриза ми замръзна и май леко прегрях

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Антифриза ми замръзна и май леко прегрях

    Никога ама никога не си купувайте антифриз GP.Бях сменил половината течност като съм налял концентрат 50:50 с вода, по специфиция -25 май пишеше.И резултата вчера на големия студ -13 сутринта беше позамръзнало.Паля колата и чаках да тръгне топлото че ме мързеше да стържа. Да ама не. стрелката стигна до средата а духаше ледено.Интересното стана след това перката на радиатора се пусна а температурата почти изведнъж скочи до последната бяла точка на скалата.Сега двигателя работи малко по тракащо. Дали нещо може да се е скапало?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Колега, колко пари на литър е този антифриз?Тракането на какво ти прилича?Възможно е помпата да се е прецакала от леда.
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    Коментар


      #3
      А може ли да попитам каква е връзката на таблото от снимката с цялата история?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Исках да покажа до коя чертичка имам предвид че на по старите табла са повече точките.А тракането сякаш от главата иде, звучи както тракаше старо ми 1.6 заради повдигачите.Ама защо се появи сега? Преди двигателя си мъркашеА антифриза беше 4 лв литъра от кауфланд.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Дам, и аз го ядох такъв миналата зима. Антифриз за -30* замръзна на -15*...Ама, колега ти си си за еб@не. Като видя, че стрелката на температурата се вдига, а топло йок, що не загаси двигателя???
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            очевидно е имало тапа някъде. за колко време вдигна тази температура? къде мери температурата на нтифриза твоята кола? при мен на термостата, при теб къде е датчика?по принцип антифриза относно замръзването има 2 роли- първо, не замръзва до определена температура, второ дори да замръзне става на желе, не на твърда буца лед като водата и не може да спука блок, маркуч, радиатор или квото и да е друго. Теоритично не би трябвало да има проблем, дори да е замръзнал.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              очевидно е имало тапа някъде. за колко време вдигна тази температура? къде мери температурата на нтифриза твоята кола? при мен на термостата, при теб къде е датчика?по принцип антифриза относно замръзването има 2 роли- първо, не замръзва до определена температура, второ дори да замръзне става на желе, не на твърда буца лед като водата и не може да спука блок, маркуч, радиатор или квото и да е друго. Теоритично не би трябвало да има проблем, дори да е замръзнал.
              Мани теорията... Смес направена за -25 да замръзне на -13 няма нищо общо с антифриз. При прегряване се издухва гарнитурата на главата, а при по-сериозно се криви/пука главата.При всеки от посочените започва да "надува" в разширитекния съд. Отвий капачката и някой да помпи газта - ако прави "синджир" от балончета се подготви за решаване на посочените проблеми.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                gamma написа:
                Дам, и аз го ядох такъв миналата зима. Антифриз за -30* замръзна на -15*...Ама, колега ти си си за еб@не. Като видя, че стрелката на температурата се вдига, а топло йок, що не загаси двигателя???
                Ами колега, мислех си че от студа нещо е замръзнала клапата за топло студено и затова не стопля вътре.Иначе след около 10 минути след като запалих почна да прегрява.Първите 7-8 минути си стоеше на средата стрелката, после се пусна перкатата и стрелката доста бързо се качи до горе, и след това угасих.При мене перката и стрелката се управляват от ЕКУ-то доколкото знам а не директно от датчика. а датчика май е на главата някъде.Тази последната бяла точка на това табло на колко градуса отговаря?Балончета не прави, само дето работи доста по шумно, маслото не е омесено с антифриза.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  На пазара има много ментаци. Затова трябва да се купува от място, където сте сигурни, че продавача е коректен, а продукта е изпитан.В този ред на мисли, вчера спирам на ЕКО да заредя служебната и викам чакай да си купя малко евтина течност за чистачки...ами отивам отвън до вратата и зимните течности, май бяха ВЕРИЛА, стояха на буци лед!
                  Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                  Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                  FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                  Powered by Total & Fobos LPG

                  Коментар


                    #10
                    MadHead написа:
                    .. евтина течност за чистачки...ами отивам отвън до вратата и зимните течности, май бяха ВЕРИЛА, стояха на буци лед!
                    Изключителна реклама На колегата пуснал темата - веднага иди на сервиз, за да не стане по-голяма поразия. Това тракане не е на добре. Ако нямаш възможност в момента, по-добре не карай колата.Малко черен хумор - моя позната продаваше масла и антифризи преди време, та я питам аз, колко трябва да се разрежда концентратът-антифриз, а тя вика, "колкото трябвало ние вече сме го разредили" Има нещо вярно...

                    Коментар


                      #11
                      Ади и аз да направя малко реклама. Червеният антифриз на Шел, разреден за -25* си е течен при -18* (във фризера). Вярно, че е се сгъстява като олио, но при тази температура си е нормално.
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        Надявам се да не прозвучи като реклама но нали сме тук за да споделяме опит.Купувам си концентрат антифриз от Лукойл и го разреждам 50/50. Досега не съм имал проблеми а преди няколко години температурата в Кюстендил пада и до -28.
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #13
                          Бях сменил половината течност като съм налял концентрат 50:50 с вода, по специфиция -25 май пишеше. 7 литра общо е системата доколкото знам, а ти си налял 3.5 литра на - 25, като добавим към тях още 3.5 литра(ако са вода) се получава -12.5 градуса, ако си бил с вода преди това е нормално да стане така

                          Коментар


                            #14
                            nedialk00 написа:
                            7 литра общо е системата доколкото знам, а ти си налял 3.5 литра на - 25, като добавим към тях още 3.5 литра(ако са вода) се получава -12.5 градуса, ако си бил с вода преди това е нормално да стане така
                            Ей това мнение трябва да се сложи в "рамка" Много често, когато се сменя/налива антифриз не се взема под внимание, че има вода, която няма как да се източи.
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #15
                              Аз за тва като сменям антифриза откачам маркуча от радиатора и надувам с уста през разширителния съд уж да изкарам всичко Миналата зима ми изгоря датчика на перката и стрелката на температурата одари крайната си горна точка. Явно не бях стегнал скобата на тръбата към радиатора и от там изби. Да ти кажа едно 10-тина минути си я карах с "изтекли води " ама нищо не му стана на мотора
                              Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                              Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                              Коментар

                              Working...
                              X