Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Твърд педал на съединителя

    На старата ми кола педала на съединителя беше много твърд и ме убеждаваха в сервизите, че съединителя е за смяна и т.н. От своя страна този, който ми я продаде ми каза, че го бил сменял наскоро. Та един ден и аз скъсах жилото. Смених го, като новото го омазах с грес вътре в кожуха - колкото събра. Педала стана мек като памук. Смяната на жилото не е кой знае колко работа - та май по-добре го смени и виж как е и след това мисли за сваляне на скорости и т.н...
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    #2
    И моя е много твърд вече 2 седмици я имам колата навъртял съм 1000км ама още не мога да свикна! Иначе ако внимателно отпускам си тръгва 6 колата ама първата седмица честно ви казвам имах мускулна треска на левия крак! Не знам може би трябва да я закарам да я видят!??
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Моя също е твърд, карал съм колата малко над 3000км. и съм нямал проблеми, единствено 2 пъти го натягах сиединителя малко, ама сега е ок.Не ми пречи че е малко твърд педала.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Един факт, имах едно митсубиши, дето скъса жилото, след като свалихме скоростите, се оказа че вилката е доста клеясала(направо едвам се движеше ) и след като един ден киснах вилката с разни мазгочи и раздвижване(ама яко раздвижване) всичко се оправи, направо като се качих в колата имах чувството че нещо е откачено.....все пак идея е, можеш да провериш
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          phoenix написа:
          Един факт, имах едно митсубиши, дето скъса жилото, след като свалихме скоростите, се оказа че вилката е доста клеясала(направо едвам се движеше ) и след като един ден киснах вилката с разни мазгочи и раздвижване(ама яко раздвижване) всичко се оправи, направо като се качих в колата имах чувството че нещо е откачено.....все пак идея е, можеш да провериш
          при мен на уното беше така и след смазване на вилката като си сменях съединителя сега е все едно е хидравличен проблема е че при смяна на съединител никой майстор не почиства и на смазва вилката
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар

          Working...
          X