Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Педала на съединителя отделя в най-долно положение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Педала на съединителя отделя в най-долно положение

    Днес след работа педала на съединителя започна да отделя твърде ниско. До вкъщи(7-8км.) вече отделяше почти до ламарината. Скоростите влизат трудно, но след като превключи няма никакви проблеми. Странното според мен в случая е, че го направи от раз, без никакви симптоми преди това.Та колеги, споделете къде би могъл да е проблема.Става дума за Мареата от подписа ми.
    Manowar - Татко
    Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
    Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
    Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
    Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

    #2
    помпата на съединителя и от там ти намалява течностаточно такива са симптомите

    Коментар


      #3
      Помпата е сменяна преди 3-4 месеца. Тогава педала направо потъваше до долу и губеше сп. течност, а сега към края има усилие и скоростите се сменят, макар и малко по-трудно.Ето и какво е нивото на сп. течност в казанчето:
      Прикачени файлове
      Manowar - Татко
      Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
      Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
      Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
      Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

      Коментар


        #4
        Ваньо, не вземай сменените части за чиста монета! От някой от двата цилиндъра е. От някъде смуче въздух, но трябва да се огледа намясто.

        Коментар


          #5
          на самия педал имаш втора помпа

          Коментар


            #6
            Аз бих написал студено време и проблеми с автомобилите.Винаги съм казвал ,че един автомобил си показва колко е читав през зимата.Ако не е акумулатор ще е хидравлична помпа ако не е тя ще е помпи на съединителя ако не е той ще е проблеми с ГНП на ТД 100 двигателите.Всяко едно застудяване рефлектира върху всички О-пръстени и уплътнители в автомобила
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Или качеството на продаваните у нас части.Студено, студено, колко да е било студено ?Ванка, утре виж пак за теч под акумулатора и вътре в купето.Марката на помпата е ...... ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                До колкото можах да видя, теч няма. До колкото можах да опипам помпата под пeдала е суха. Нивото на сп.течност не е мръднало. Днес обаче отделяше малко по-високо, но малко и скоростите влизаха по-лесно. Незнам дали защото напомпах няколко пъти педала или причината е друга.
                Manowar - Татко
                Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                Коментар


                  #9
                  А ако обезвъздушиш. Поне може да пробваш. Предполагам си сменил и спирачната течност с помпата.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X