Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за количество бензин в резервоара при каране на метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    .

    сипвам толква колкото да не ми свети лампата и средно на месец слагам 10лв почти всяка сутрин паля на бензин ако не забравя
    пунто MK1 1.1 98г
    МЕТАН
    През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!

    Коментар


      #17
      veskobravo написа:
      ....,но при мен всяко палене е на бензин и над 2000об. превключва на метан(не е газов инжекцион)За това изолирането на помпата не е вариант.
      баш си е вариант, НО когато си на метан, да е изкл. помпата, а не постоянно както си мислиш
      Tornado написа:
      veskobravo написа:
      Да,ма за помпата не ли по добре да работи постоянно отколкото въобще да не работи?Това с изолирането на помпата нито един газаджия не го прави при поставяне на газова или метанова с-ма.
      Повечето ги мързи и не им се занимава важни са парите ,а не последствията за клиента.
      Торнадо е АБСОЛЮТНО прав.а вескобраво - точно обратното - по-добре е да не работи.
      Immortal написа:
      При газовите инжекциони няма как да се спре помпата, защото колата пали винаги на бензин, и при достигане на определени обороти, обикновено малко преди прекъсвача, пак се превключва на бензин. Ако помпата се спре, докато е на газ, като превключи на бензин ще има яко прекъсване и забиване на муцуната
      това за прекъсвача е някаква НОВА легенда от източника ЕЖК. общо взето, само 5% е вярното и то е ’ ще има леко зачудване при превключване от газ на бензин’ ,ако разбира се ВСИЧКО по бенз. и газовата система на колата е наред.

      Коментар


        #18
        И моя газов инжекцион в настройките е направен да минава на бензин (на 6000об. мисля) Но мисля че може да се премахне това, ако се вдигне на 8000 примерно тя няма как да ги достигне нали? Да не би това да е нещото, заради което при газовия инжекцион има прекъсвач, а при нормалната газова няма (дефакто тя е прехвърлила на бензин при инжекциона)?
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #19
          PaUnOff написа:
          И моя газов инжекцион в настройките е направен да минава на бензин (на 6000об. мисля) Но мисля че може да се премахне това, ако се вдигне на 8000 примерно тя няма как да ги достигне нали? Да не би това да е нещото, заради което при газовия инжекцион има прекъсвач, а при нормалната газова няма (дефакто тя е прехвърлила на бензин при инжекциона)?
          Колега газовия инжекцион затова е по-скъп от обикновената газова( щото прави така, че колата да върви на газ и същевременно с това всички вредни последствия от газта върху двигателя, разхода и т.н. са сведени до минимум.) При обикновената газова минеш ли на газ, отиде ли двигателя в червеното няма кой да го върне( нали се сещаш че там инжекторите са спрени още като си минал на газ) и лесно можеш да гръмнеш двг-то. При теб е направено така, че като минеш 6К прехвърля на бензин и тогава влезеш ли в червената зона защитата си сработва и смъква оборотите
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар

          Working...
          X