Здравейте колеги! Карам Бравото на метан и наскоро смених кошницата заедно с бензиновата помпа.Кажете горе-долу колкобензин трябва да подържам в рез. за да не се прецака помпата.Допълнено заглавие!!!Заглавията на темите да са ясни и изчерпателни!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за количество бензин в резервоара при каране на метан
Collapse
X
-
Re: Питане за количество бензин в резервоара при каране на м
veskobravo написа:Здравейте колеги! Карам Бравото на метан и наскоро смених кошницата заедно с бензиновата помпа.Кажете горе-долу колкобензин трябва да подържам в рез. за да не се прецака помпата.Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
-
Re: Питане за количество бензин в резервоара при каране на м
veskobravo написа:По мое мнение минимум 10лАз лично гледам в резервоара да имам около 20-25л.Значи някъде до половината рез.Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.
Коментар
-
veskobravo написа:Tornado написа:Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.
Коментар
-
При газовите инжекциони няма как да се спре помпата, защото колата пали винаги на бензин, и при достигане на определени обороти, обикновено малко преди прекъсвача, пак се превключва на бензин. Ако помпата се спре, докато е на газ, като превключи на бензин ще има яко прекъсване и забиване на муцуната
Коментар
-
veskobravo написа:Да,ма за помпата не ли по добре да работи постоянно отколкото въобще да не работи?Това с изолирането на помпата нито един газаджия не го прави при поставяне на газова или метанова с-ма.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nedialk00
даже бих казал че е задължително да си я спреш, помпата ти има живот примерно 10 000 часа работа и до там а да не говорим че бензиновите маркучи почват да се цепят ако помпата върти, а не караш на бензин 10-15 литра са напълно достатъчни да имаш, ако стане нещо с другата система да имаш гориво да стигнеш до бензиностанция
Коментар
-
Колега гледай да има бензинец вътре пък кой квото иска да си говори. Едни ги спират, аз пък 3-та година не съм я спирал и нищо и няма. Когато няма консумация на бензин помпата не работи постоянно, така че тея 10000 или там колкото си часа беше дал един колега за пример стават доста повече. Хубаво е лятото да има малко повече чорбица в резервоара защото бензина освен всичко друго и охлажда помпата, и ако ти е светнала лампата светва и помпата. А според мен е хубаво поне веднъж в месеца да се сипва малко свеж бензин и съответно толкова литри да се изгарят, за да не се случи така, че в началото на зимата когато трябва да се кара малко повече на бензинец в резервоара да има нещо подобно на бензин което се е въртяло из системата 5-6 месеца, и да се чудиш що неще да върви на бензин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар