Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за количество бензин в резервоара при каране на метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за количество бензин в резервоара при каране на метан

    Здравейте колеги! Карам Бравото на метан и наскоро смених кошницата заедно с бензиновата помпа.Кажете горе-долу колкобензин трябва да подържам в рез. за да не се прецака помпата.Допълнено заглавие!!!Заглавията на темите да са ясни и изчерпателни!Модераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    Re: Питане за количество бензин в резервоара при каране на м

    veskobravo написа:
    Здравейте колеги! Карам Бравото на метан и наскоро смених кошницата заедно с бензиновата помпа.Кажете горе-долу колкобензин трябва да подържам в рез. за да не се прецака помпата.
    По мое мнение минимум 10л.Аз лично гледам в резервоара да имам около 20-25л.П.С. В последно време нещо не ми се отдава, но под 10л. не слизам.
    Manowar - Татко
    Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
    Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
    Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
    Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

    Коментар


      #3
      Re: Питане за количество бензин в резервоара при каране на м

      По мое мнение минимум 10лАз лично гледам в резервоара да имам около 20-25л.Значи някъде до половината рез.
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        Re: Питане за количество бензин в резервоара при каране на м

        veskobravo написа:
        По мое мнение минимум 10лАз лично гледам в резервоара да имам около 20-25л.Значи някъде до половината рез.
        1/3 - така гледам да потдържам количеството на бензин в моя резервоар(63л.).
        Manowar - Татко
        Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
        Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
        Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
        Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

        Коментар


          #5
          кола

          Ми вярно поне 10 литра щото като си при наклон може да глътне въздух или да остане помпата без бензин а това е разваля
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            От техническа гледна точка е добре да има малко бензин, и 3-4 литра стигат (ако колата не пали на бензин), колкото да има какво да се върти през помпата.Обаче като се има предвид колко "начесто" са метан-станциите, при пътуване извън града не бих тръгнал с по-малко от половин резервоар.

            Коментар


              #7
              В книжката на мет. уредба на колата ми пише нивото на бензина да не пада под 1/4 от общия обем на резервоара.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.
                  Да,ма за помпата не ли по добре да работи постоянно отколкото въобще да не работи?Това с изолирането на помпата нито един газаджия не го прави при поставяне на газова или метанова с-ма.
                  FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                  Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                  Коментар


                    #10
                    veskobravo написа:
                    Tornado написа:
                    Въпреки ,че Бравото ми не е метан ,а на LPG ще изкажа мнение.Ако смятате да карате повечето време на газ и почти не обръщате на бензин по-добре си направете така системата ,че да изключвате бензиновата помпа.Това според мен е по-добре отколкото тя да върти 6-7 литра бензин който за седмица става на абсолютна гняс и започва да разлага каучука който е на доста места в горивната система.
                    Да,ма за помпата не ли по добре да работи постоянно отколкото въобще да не работи?Това с изолирането на помпата нито един газаджия не го прави при поставяне на газова или метанова с-ма.
                    Аз съм със спряна помпа и карам така вече 3 год.Преди не бях я спрял и ориг. замина за 1 год.Но вината си беше моя щот почти нямах бензин и лампата ми светеше винаги.А сега въпреки че е спряна държа резервоара винаги до половината.

                    Коментар


                      #11
                      При газовите инжекциони няма как да се спре помпата, защото колата пали винаги на бензин, и при достигане на определени обороти, обикновено малко преди прекъсвача, пак се превключва на бензин. Ако помпата се спре, докато е на газ, като превключи на бензин ще има яко прекъсване и забиване на муцуната

                      Коментар


                        #12
                        veskobravo написа:
                        Да,ма за помпата не ли по добре да работи постоянно отколкото въобще да не работи?Това с изолирането на помпата нито един газаджия не го прави при поставяне на газова или метанова с-ма.
                        Повечето ги мързи и не им се занимава важни са парите ,а не последствията за клиента.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          даже бих казал че е задължително да си я спреш, помпата ти има живот примерно 10 000 часа работа и до там а да не говорим че бензиновите маркучи почват да се цепят ако помпата върти, а не караш на бензин 10-15 литра са напълно достатъчни да имаш, ако стане нещо с другата система да имаш гориво да стигнеш до бензиностанция

                          Коментар


                            #14
                            [quote="Tornado"]
                            veskobravo написа:
                            Повечето ги мързи и не им се занимава важни са парите ,а не последствията за клиента.
                            И това е верно,но при мен всяко палене е на бензин и над 2000об. превключва на метан(не е газов инжекцион)За това изолирането на помпата не е вариант.
                            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                            Коментар


                              #15
                              Колега гледай да има бензинец вътре пък кой квото иска да си говори. Едни ги спират, аз пък 3-та година не съм я спирал и нищо и няма. Когато няма консумация на бензин помпата не работи постоянно, така че тея 10000 или там колкото си часа беше дал един колега за пример стават доста повече. Хубаво е лятото да има малко повече чорбица в резервоара защото бензина освен всичко друго и охлажда помпата, и ако ти е светнала лампата светва и помпата. А според мен е хубаво поне веднъж в месеца да се сипва малко свеж бензин и съответно толкова литри да се изгарят, за да не се случи така, че в началото на зимата когато трябва да се кара малко повече на бензинец в резервоара да има нещо подобно на бензин което се е въртяло из системата 5-6 месеца, и да се чудиш що неще да върви на бензин
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар

                              Working...
                              X