Колеги от едно известно време бравока взе да пали от 3-4-5 въртене. Колата пали, но веднага угасва и го прави само когато е напълно студена, иначе пали безпроблемо от четвърт. Скоро сменени са, въздушен филтър и свещи. На диагностика не показва никакви грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При студен мотор, пали от 4-5-тия път - Браво 1.6
Collapse
X
-
nedialk00
моята като е студено(-10) много трудно завърта, а ток има после като запали като позагрее и пали от едно чукване на ключа нз защо така
-
Бия към кофти адаптациа и/или дюзи. За да изключиш второто направи ресет на ЕКУ-то с виза (при теб няма да стане с откачане на акумулатора).Покарай 50-тина км на бензин и виж дали след това ще има проблеми с паленето.Ако се оправи паленето,то по всяка вероятност дюзите ти са ОК и тогава се насочи към ГИ-то.Принципно след 1998 година ЕКУ-то е с много шибана адаптация.Между другото с каква марка ГИ си?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар