Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При студен мотор, пали от 4-5-тия път - Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При студен мотор, пали от 4-5-тия път - Браво 1.6

    Колеги от едно известно време бравока взе да пали от 3-4-5 въртене. Колата пали, но веднага угасва и го прави само когато е напълно студена, иначе пали безпроблемо от четвърт. Скоро сменени са, въздушен филтър и свещи. На диагностика не показва никакви грешки.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    моята като е студено(-10) много трудно завърта, а ток има после като запали като позагрее и пали от едно чукване на ключа нз защо така

    Коментар


      #3
      Моята върти без проблеми, но пали и гасне веднага
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        Какви свещи сложи?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          NJK - по новия модел, които са за пластмасовите колектори и мисля, че и на 1.8 са такива.
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            Защо не избереш точно за твоята кола по някой каталог?Аз мога да ти дам какво съм ползвал и то излиза по каталог - за Бош(FR7 LDC+ с топлинно число 7) и Дензо(K20TNR).Цените им са еднакви - по 7 и нещо всяка по спомен.Пробвай със стартите си как ще е.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              те са за моята кола бе колега. Просто металните и пластмасовите колектори са с различни свещи. Аз съм с пластмасовите и си взех и такива свещи.
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                reter написа:
                те са за моята кола бе колега. Просто металните и пластмасовите колектори са с различни свещи. Аз съм с пластмасовите и си взех и такива свещи.
                Наличие на АГУ?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  газов инжекцион. към дюзи ли биеш?
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    Трагнала да заминава бенз. помпа. Следва6ти симптоми са непалене от раз на по-високи температури На газ как пали?
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      Колата работи мн зле на бензин, самоче аз си мислех, че го прави от адаптацията(познат симптом на всички с 1.6 и ГАЗ) Колата глъхне и не върви на бензин. Когато е мн студена препуква в гърнетата. На газ не съм я пробвал как пали.
                      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                      Коментар


                        #12
                        Бия към кофти адаптациа и/или дюзи. За да изключиш второто направи ресет на ЕКУ-то с виза (при теб няма да стане с откачане на акумулатора).Покарай 50-тина км на бензин и виж дали след това ще има проблеми с паленето.Ако се оправи паленето,то по всяка вероятност дюзите ти са ОК и тогава се насочи към ГИ-то.Принципно след 1998 година ЕКУ-то е с много шибана адаптация.Между другото с каква марка ГИ си?
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          Аз имам същия проблем,като се е шашне компа почва да пука да не върви колата не пали като е студена от първия път.След ресет колата става друга,но за около месец,после пак на ново и така.
                          Fiat Bravo 100 16v

                          Коментар


                            #14
                            хидих в Ямбол миналата седмица, там ми я рестартираха, но не оставихме после колата при парвото палене да се адаптира. имам друга бензинова помпа, освен да пробвам с нея.
                            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                            Коментар


                              #15
                              Рестартираи с Visa и покараи на бензин няколко дена както ти е написал колегата duduliaи колата ще се оправи.За бензиновата помпа трябва да е от моделите след 98,че на по-старите вакуум регулатора е на самата бензинова рейка.
                              Fiat Bravo 100 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X