Проблемът е в диференциала има износени зъбчатки но главно е във фланеца Но:4 където влиза в касетата на диференциала.Има износване което предава силни вибрации към полуоската и от там към купето.Ще използвам моите обозначения от прикачената снимка защото не знам някои наименования на детайлите.Виждал съм че по принцип този тип кутии се отварят от капак Но1 след което се освобождават една или две запчатки от първичният и вторичният вал махат се датчика за задна скорост и други болтове има още една пластина под капак Но 1 и след което се повдига кожуха на предавките като така се откриват самите предавки първичният ивторичният вал,диференциалът и др стърчащи на част Но2. Значи това ли е последователността защото мисля че Но3 и Но4 няма да позволят такова разглобяване преди същите да се отсранят.Може би трябва да се започне от част Но2 но тогава не виждам как може да се освободят трите пръта или вала чрез които става приплъзгването на зъпчатките през синхронизаторите.Тези валове са прикачени по някакъв начин към част Но2///Моля коыто знае процедурата да помогне малко....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте- скоростна кутия
Collapse
X
-
Даваи смело по 2 и 4 *диференциала* Като поцнат га изпадат дреболии снимаи с тела за да ти е по лесно при зглобиаването----------Давай смело по 2 и 4 - диференциала. Като започнат да изпадат дреболии - снимай с телефона, за да ти е по-лесно при сглобяването.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар