Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страшен Проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Страшен Проблем

    Напоследък шофьорската врата на ПУНТОТО пука/щтрака зловещо.при отваряне и затваряне звучи страшно и се притеснявам да не ми остане в ръцете Пукането е в момента в които прескача през двете степени на отварянеоглеждах го и видимо няма нещо криво или счупено (поне колкото се вижда без да съм свалял вратата)накакви идеи и препоръки????
    ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
    o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

    #2
    На мойто Типо задните бяха така и се оправиха със смазване с грес.
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    Коментар


      #3
      ivjordan написа:
      На мойто Типо задните бяха така и се оправиха със смазване с грес.
      или пръскаш течна смазка от типа на WD-40
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        абе много силно пукат, пък и се усеща някакво леко съпротивлениемалко ме съмнава да се оправи само с смазване
        ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
        o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

        Коментар


          #5
          Опитай да стегнеш гайките на обтегача /ОГРАНИЧИТЕЛЯ/.Ако не стане - нови обтегачи, които струват левчета, но ще трябва да се свали вратата от пантите.Няма смисъл да цапотиш нито с грес,масло и подобно.На тези обтегачи има пластмаса и тя е износена.Питай в Т&N CAR колко струват.Щом за Пунто-2 бяха по няколко лева предполагам,че да твоето ще са по евтини.Успех!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            И аз имах същия проблем-обаче на пътническата врата.Затегнах гайката коята се намира в долния край на вратата и заспа-няма тракане,няма съпротивление! С ключе 10ка мисля че ставаше.
            Fiat Punto 1.7 TD

            Коментар


              #7
              tzetzo_slavista написа:
              И аз имах същия проблем-обаче на пътническата врата.Затегнах гайката коята се намира в долния край на вратата и заспа-няма тракане,няма съпротивление! С ключе 10ка мисля че ставаше.
              При мен беше по същия начин на моето Пунто, но болтчето изобщо го нямаше (беше изпаднало). Намира се от долната страна на пантата. Стяга се ключе 10, както е написал колегата.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Хиляди благодарности ще го видя и ако не е от това пак ще ви тормозя
                ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
                o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

                Коментар


                  #9
                  Напълно съм съгласен с колегите за "долната страна на пантата".

                  Коментар


                    #10
                    Честно казано СТРАШЕН ПРОБЛЕМ едва ли подхожда, като заглавие за тази тема! Какво да кажа, като преди време на мен ми се строши турбото и колата стана димна машина-гореше половин литър масло на минута, или когато ми се строши водната помпа и мотора развиваше ужасни темперетури!?
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Vladim написа:
                      Честно казано СТРАШЕН ПРОБЛЕМ едва ли подхожда, като заглавие за тази тема! Какво да кажа, като преди време на мен ми се строши турбото и колата стана димна машина-гореше половин литър масло на минута, или когато ми се строши водната помпа и мотора развиваше ужасни темперетури!?
                      Правилна забележка! Някъде из правилата на форума беше споменато че трябва да се конкретизират заглавията на темите!По възможност пишете от какво естество е проблема и на каква кола е!
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        Да съгласен съм ама за някои хора нещо дребно е страшен проблем за други е едва ли не смешно.Примерите сте ги дали и вие с водните помпи,турбото,аз мога да дам за разбития ми мотор с 80% масло в газовете,разбитата ми предница с нищо здраво по нея и т.н. мноооого примери ама за колегата мойе това да е страшно така че не го изаждайте че е казал "страшен" проблем.Все пак виждате че сам си е написал че го е страх някой път да не му падне вратата (ако на мен ми се случи ще си изкарам акъла както и вие).Така че не му се карайте.За това че не е написал за какво иде реч в заглавието да съгласен съм виновен е
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #13
                          Не знам как е при Пунтото, но като идея да ти подхвърля да погледнеш и щифта (ако е с щифт), който захваща ограничителя на вратата към колонката на купето. Износва се, отваря луфт и в момента на отваряне/затваряне пружината на ограничителя , рязко го издърпва/избутва, при което се чува силно пукане. Така беше при 3 от предишните ми коли (Шкода, Ланча и Типо) и все на шофьорската врата (логично - тя се използва най-много). Сменя се щифта и проблемът изчезва.
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            zfa159 написа:
                            Да съгласен съм ама за някои хора нещо дребно е страшен проблем за други е едва ли не смешно.Примерите сте ги дали и вие с водните помпи,турбото,аз мога да дам за разбития ми мотор с 80% масло в газовете,разбитата ми предница с нищо здраво по нея и т.н. мноооого примери ама за колегата мойе това да е страшно така че не го изаждайте че е казал "страшен" проблем.Все пак виждате че сам си е написал че го е страх някой път да не му падне вратата (ако на мен ми се случи ще си изкарам акъла както и вие).Така че не му се карайте.За това че не е написал за какво иде реч в заглавието да съгласен съм виновен е
                            Вината да се измие с бира предлагам!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              tzetzo_slavista написа:
                              И аз имах същия проблем-обаче на пътническата врата.Затегнах гайката коята се намира в долния край на вратата и заспа-няма тракане,няма съпротивление! С ключе 10ка мисля че ставаше.
                              Точно от това е проблема с пукането Трябва да се затегнат гайките

                              Коментар

                              Working...
                              X