Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вакумно маркуче или....?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вакумно маркуче или....?

    На фиатката (Брава 1.4 12V) имам едно маркуче което излиза от капака на двигателя и влиза в моноинжекциона. Като го загледах то върви в комплект с една пластмаса закрепена там. При мен тома е счупено и този маркуч невлиза плътно на место. По някога се изважда и се получава есно съскане. За сега съм го побългарил ))))))), но въпросът ми е каква е ролята на този маркуч, какво влияние оказва на разхода и мощността на двигателя, и ако някой от вас е сменял тази част да ме ориентира в цените. Благодаря!

    #2
    Колеги никой ли не може да помагне по въпроса?

    Коментар


      #3
      моноинжекциона т.е. блока за управление или?ако можеш го снимай да го видя иначе мисля че говориш за така наричания дебитомер щом е на фитъра отгоре.Друго не виждам какво може да е защто друго,което да се закача на моноинжекциона и на филтъра незнам да има.ако е това за което си мисля като го откачиш колата направо трябва да загине - в смисъл няма да върви както трябва и т.н. не съм им много специалист на тея новости.Аз живея в старото време защото скоро не съм се сблъсквал с по-модерна кола (надявам след година две и мен да ме огрее да имам нещо от сорта на 95-та а не 18 годишно Типо ама от мен си заависи.Радвам се и на това което имам все пак макар че е назад с технологиите).
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        Май става въпрос за маркуча за картерните газове.Дай снимка и ще ти кажа по точно но по обяснението ти е това(според мен).Идеята му е картерните газове(в които има-бензин и масло)да се вкарат още един път за доизгаряне.

        Коментар


          #5
          добре ама какво ще търсят майка си в моноинжекциона.Те излизат от блока или от главата и влизат във филтъра отгоре.Другия варинат е да влизат в едно друго нещо странно (има го на Фиеста) и излизат оттам пак към филтъра.Най-добре наистина със снимка иначе само гадаем.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Според теб къде да влиза???Едно време на Ладите(които са си Фиат)ги вадеха за да не им пълнят въздушния филтър с масло."Друготo"нещо за което говориш се нарича капкоуловител и на Бравото се намира в капака на клапаните(от където излиза и въпросния маркуч).

            Коментар


              #7
              не ти не ме разбра.Колегата беше написал че отива в моноинжекцията.То е ясно че на ладите влиза отгоре защото на всички е така -просто няма къде другаде да влиза.Въпроса е другия край къде му е защото на картерните газове е в блока или в главата (на Типо Fire е отгоре на главата отвора,на Типо 1.4 и 1.6 е на блока изведено) а няма какво да търси по ECU-то или някъде другаде както е написал колегата по-горе.На Фиестите на е капкоулвотел зашото това нещо е една кутия в която влизат изгорелите газове и оттам тръгва един маркуч към филтъра (уж за по-екологично ако има неизгоряла смес я вкарва обратно).Капкоуловителя ако не е долу откъдето тръгва самия маркуч (Лада,типо 1.4 , 1.6) е в самия маркуч под формата на спирала от финна метална мрежичка.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                Какви ECUта,какви моноинжекции!!!Ако говорим за "S"образния маркуч то той излиза от капака на клапаните(1.4-мотор) и влиза в моноблока[корпус на който седи дюзата(ЕДНА-от там и МОНО),дифузор,дроселова клапа,потенциометър и т.н.]Капкоуловителя не е нищо повече от телена гъбичка(ПОДОБНА на тази с която майкати търка печката)която конструктора решава как,в какво и къде да монтира.Ако има снимки ще се убедиш.

                Коментар


                  #9
                  Е да де нали и аз тово казвам че той е само една телена гъбичка - много добре го знам.А за маркуча - явно говорим за различни неща.
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    От капака излиза маркуч ( отдушник за маслото в картера) като от него се разклонявва едно маркуче и влиза в моноинжекциона ( отдолу). Немога да намеря снимка да кача но се надявам да ме разбрахте.

                    Коментар


                      #11
                      Това е отдушника за газовете. Представлява S-образен маркуч, излизащ от капака на клапаните и влизащ точно в моно-блока. Проблема от пробиването му е евентуално повишаване на разхода, така че е хубаво да го оправиш.Вътре действително има една телена гъбичка, която се затлачва с масло и е хубаво да се почисти. Мисля че беше писано и в друга тема по въпрова, дори бях сложил и снимка.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        Да това знам, че това е отдушника но от нуго с разклонява и едно по - тънко маркуче което се закрепя отдолу на моноблока. И то ли е за същата работа?

                        Коментар

                        Working...
                        X