На фиатката (Брава 1.4 12V) имам едно маркуче което излиза от капака на двигателя и влиза в моноинжекциона. Като го загледах то върви в комплект с една пластмаса закрепена там. При мен тома е счупено и този маркуч невлиза плътно на место. По някога се изважда и се получава есно съскане. За сега съм го побългарил ))))))), но въпросът ми е каква е ролята на този маркуч, какво влияние оказва на разхода и мощността на двигателя, и ако някой от вас е сменял тази част да ме ориентира в цените. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакумно маркуче или....?
Collapse
X
-
моноинжекциона т.е. блока за управление или?ако можеш го снимай да го видя иначе мисля че говориш за така наричания дебитомер щом е на фитъра отгоре.Друго не виждам какво може да е защто друго,което да се закача на моноинжекциона и на филтъра незнам да има.ако е това за което си мисля като го откачиш колата направо трябва да загине - в смисъл няма да върви както трябва и т.н. не съм им много специалист на тея новости.Аз живея в старото време защото скоро не съм се сблъсквал с по-модерна кола (надявам след година две и мен да ме огрее да имам нещо от сорта на 95-та а не 18 годишно Типо ама от мен си заависи.Радвам се и на това което имам все пак макар че е назад с технологиите).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
добре ама какво ще търсят майка си в моноинжекциона.Те излизат от блока или от главата и влизат във филтъра отгоре.Другия варинат е да влизат в едно друго нещо странно (има го на Фиеста) и излизат оттам пак към филтъра.Най-добре наистина със снимка иначе само гадаем.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
не ти не ме разбра.Колегата беше написал че отива в моноинжекцията.То е ясно че на ладите влиза отгоре защото на всички е така -просто няма къде другаде да влиза.Въпроса е другия край къде му е защото на картерните газове е в блока или в главата (на Типо Fire е отгоре на главата отвора,на Типо 1.4 и 1.6 е на блока изведено) а няма какво да търси по ECU-то или някъде другаде както е написал колегата по-горе.На Фиестите на е капкоулвотел зашото това нещо е една кутия в която влизат изгорелите газове и оттам тръгва един маркуч към филтъра (уж за по-екологично ако има неизгоряла смес я вкарва обратно).Капкоуловителя ако не е долу откъдето тръгва самия маркуч (Лада,типо 1.4 , 1.6) е в самия маркуч под формата на спирала от финна метална мрежичка.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Какви ECUта,какви моноинжекции!!!Ако говорим за "S"образния маркуч то той излиза от капака на клапаните(1.4-мотор) и влиза в моноблока[корпус на който седи дюзата(ЕДНА-от там и МОНО),дифузор,дроселова клапа,потенциометър и т.н.]Капкоуловителя не е нищо повече от телена гъбичка(ПОДОБНА на тази с която майкати търка печката)която конструктора решава как,в какво и къде да монтира.Ако има снимки ще се убедиш.
Коментар
-
Това е отдушника за газовете. Представлява S-образен маркуч, излизащ от капака на клапаните и влизащ точно в моно-блока. Проблема от пробиването му е евентуално повишаване на разхода, така че е хубаво да го оправиш.Вътре действително има една телена гъбичка, която се затлачва с масло и е хубаво да се почисти. Мисля че беше писано и в друга тема по въпрова, дори бях сложил и снимка.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар