Здравейте на всички. Нов съм, и за това простете ,че съм невежа.Имам следната дилема която ме мори. В началото на зимата, за пореден път си смених летите джанти със железните. Закупих си и 4 чисто нови зимни гуми Michelin... веднага след това започна да се усеща дразнеща вибрация отпред вдясно при скорост над 100 км/ч. Помислих си че е от новия баланс. Отидох на гумаджия. Смениха ми баланса и потеглих. Наложи ми се да пътувам(както винаги) и си тръгнах с верното другарче. Уви...проблемът бе останал. Странното е,че проблема повече се усеща отколкото чува. Навъртях 2000 км и се прибрах. усещането се превърна и в шум. Все едно някой много леко "думка" с умрук по калника отпред вдясно. Отидох на реглаж...регулираха я. Отидох да ми проверят цялата предница. Оттам ми казаха, че колата няма никакви грижи да си проверя джантите дали не са криви. Отидох при гумаджията (смея да твърдя доста ерудиран и знаещ човек) Казах му да ми провери джантите, гумите...отново баланса. Човекът ми каза: Момче нито са ти криви джантите, нито гумите...дори ми показа как проверява и какво прави машината. Моите съмнения са за вътршното каре или лагер (но не вие като на умиране), но от сервиза с предниците ми казаха,че нямам никакъв проблем отпред със карета, втулки, накрайниси или всичко каквото има там. А тоя вибриращ шум се измести в по-голям диапазон вече от 70 до 130 км/ч (колкото го карам) Отделно при натискане на спирачката при скорост над 80 се тресе всичко. Дисковете са ми нови (4000 км ако се води ново де ), накладките също.... Не знам вече какво да правя, а съм сигурен,че нещо се чупи или е вече счупено. Дано не съм ви надул главите с некомпетентното си обяснение. Хубава вечер и се надявам на някой съвет.P.S Знам,че милата е вече стара, знам че не съм се отнасял нежно винаги с нея, но ми е първата кола, подарък от майка ми а и вече й направих 230.000 км. Знам,че може още Абе любов ли бе да го опишешПоздрави: ИвайлоFiat Punto 55S 1.1Petrol 1997 МК1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мистерия с Пунто!
Collapse
X
-
Здравей колега , погледни си , пак дисковете да няма кривини или спукани (отчупени) участъци , в следствие на некачествени материали или екстремни спирания(или и на двете заедно . ).Но повече залагам на разбити(или разхлабени) спирачни апарати.Това в случай , че си сигурен , че нямаш криви джанти или гуми, и че окачването ти е наред.Успех..Fiat Panda Young 0.9, 40hp, 1999year
Fiat Punto 1.1 S, 4/5 doors, 55hp, 1997year
-
Точно едни нови Мишлен-ки бяха скрили топката преди много години на брат ми и много майстори се почесваха по каските без резултат.Една от новите му гуми издаваше глъхнещ шум и някъв резонанс между 90 и 100. Под и над - никакви шумове.Смениха му я гаранционно. Отели му се вола докато стигне до диагнозата.
Коментар
-
Ако гумата не е съхранявана правилно може да е деформирана, макар и нова.Имам познат , който работи в гумаджийница и той ми го е казвал. Натрупани гуми на камара лежали, изкривени... Подкрепям мнението на другите колеги за проба с други гумиPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Оффф,не знам вече... с гумите пробвах всичко. Онзи ден си смених дискове и накладки (въпреки, че бяха чудни) превантивно, а понеже ми казаха че може да е от разхлабени и затегнали спирачни апарати, та ги раздвижваха и тях. Започвам здраво да се съмнявам във всичко. Сега отново ми говорят за вътрешното каре, което обаче на преглед казаха че е "ЧУК" т.е екстра. Друго което ми прави впечатление е, че когато завия в движение, волана ми не се връща. Пунтото ми няма хидравлика по рождение. Възможно ли е да е нещо от кормилната уредба?! Съжалявам, но наистина съм технически профан, тепърва се сблъсквам с проблеми и сега се уча.Благодаря на всички, които ми обърнаха и ще ми обърнат внимание P.S Гумите и джантите тотално отпадат като вариант...въртях и гуми и джанти, и зимни и летни, и лети и железни.Fiat Punto 55S 1.1 Petrol 1997 a.k.a Space Interceptor
Коментар
-
Колега пробвай дали нямаш луфт в кормилната рейка. Вдигни едното колело на крик и го разклати нялаво надясно, после повтори същата процедура и с другото колело. Имах същия проблем с пунто 1.1 55 к.с. оказа се че проблема ми беше точно там (в рейката) рециклираха ми я за 60 лв. и колата заспа
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...494&highlight= => Колега, за същия проблем ли говорим? Вчера си играх извода ми е, че при 80-85км/ч и 2700~3000об/мин се проявява този проблем, след и преди това отшумява! Днес отивам на баланс, при мен поне го усещам, че идва от предна лява гума! Иначе разбирачи колкото искаш - всеки вика каре,рейка, да не говориме, че и гумата ми не била стегната!!(мнения на познати, не говоря за форума) :D :D
Коментар
-
Ядох го същия, колега. Оказаха се гумите... Разбрах, че го отхвърляш като причина, но все пак да спомена. Michelin energy saver, които минаха поне три баланса и според майсторите (ходих при различни) всичко е ОК. Предницата е перфектна според стенда, но тресе ли тресе... Най-много при 80км/ч. На всичкото отгоре, волана "крив" и "дърпа" наляво... Ей, поболях се... Преди два дни сложих нови гуми и... оооооо чудо! Волана се "изправи" и тресенето изчезна. А, старите гуми са перфектни на пръв поглед. Нямат балони, равномерно износени, еднакви...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар