Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо не се дава контакт при свалено табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо не се дава контакт при свалено табло

    Здравейте, колеги!Чувал съм този съвет, но не намерих познат, който да го аргументира. Вярвам, че не е шофьорски фолклор, и ще съм благодарен, ако някой обясни (с думи прости ), причините и рисковете при тази непредпазливост. Мисля, че ще е полезно и за много колеги срещнали отговор от типа "защото така са ми казвали ".
    Мареа 2.4 жтд 99г

    #2
    Святка АБС или Еърбег лампата и не гасне, не че е непоправимо де ама .....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      ре

      Не разбрах? Само светят и дразнят, или съответните устройства са се прецакали нещо и лампите го индикират? А само до тях ли се изчерпва загадката?
      Мареа 2.4 жтд 99г

      Коментар


        #4
        кола

        КВА Е КОЛАТА На някой модели няма да тръгне никога без табло и то неиното си . А иначе като си на контакт може да ти светне индикацията на АБС или Еърбег и да се изгасят трябва диагностика . За това като се прави ремонт по колата се види + или - това го пише във всички книги за коли. Пунтното мк1 си работи без табло
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          ре

          Въпроса е теоретичен, в смисъл още не ми се е случило. Просто искам да се ограмотя, понеже може да ми се случи в бъдеще , понякога съм повече бърз отколкото умен и ХОП, белята станала (евентуално) . А колата си е в подписа.
          Мареа 2.4 жтд 99г

          Коментар


            #6
            Ами на мен това ми струваше едно ходене до сервиз. Като взех колата и ми хрумна да си сменя лампичките по таблото със светодиоди. Ами смених ги и трябваше да ги пробвам. За което трябваше да дам контакт. Обаче после забравих да изключа от контакт и започвам да сглобявам. При сглобяването на конекторите сработва шоковият датчик под седалката и спира бензиновата помпа. Да обаче още не познавах добре колата и ми се изкара акъла. Завлякох колата до сервиз. Там разбрали каква е работата и я оправили. Да обаче като съм попаднал в сервиза не се излиза току така. И ми сменили свещите. Без да ме предупредят. Като гледам старите не бяха много за смяна обаче ме поставиха пред свършен факт.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #7
              кола

              Нали с нещо трябва да си оправядаят парите и наче като ги питаш кво са правили и няма да и м дадеш много пари за едно натискане на бутона
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X