Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко разяснение за карборатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко разяснение за карборатора.

    Значи моя двукамерен. Може ли някой малко да ми разясни например като двукамерен как действа, в смисъл в едната камера влиза въздух в другата гориво, или как точно действа, а и защо само на едната камера имам дроселова клапа. И още разни от този сорт.Много ще съм благодарен ако някой може да ми даде повечко информация.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    #2
    Двукамерният карбуратор са всъщност два еднокамерни карбуратори, съединени заедно и с обща поплавъкова камера. Идеята е, когато двигателят работи на ниска мощност, да се захранва само от първата камера, а когато работи на голяма мощност, да се захранва от двете камери. Затова в най-често срещаният случай, когато натискаш педала на газта, се отваря първо дроселната клапа на първата камера, а когато тя се отвори напълно, започва да се отваря и дроселната клапа на 2 камера.Дроселни клапи със сигурност имаш 2 но не ги виждаш - те са под карбуратора. Това което виждаш отгоре е клапата на смукача - тя е само на 1 камера.Защо двукамерните карбуратори работят по-добре от еднокамерните? Работата е там, че за правилно разпрашване на горивото е нужна голяма скорост на въздушният поток през дифузорите на карбуратора. При ниско натоварване на двигателя обаче въздуха който влиза в карбуратора е твърде малко и за да се получи добра скорост, дифузора трябва да е малък. Тогава обаче, въпреки аеродинамичната форма на дифузорите се появява съпротивление при големи натоварвания на двигателя... При двукамерните карбуратори, първата камера осигурява достатъчно малък дифузор за добра работа на ниски обороти, а втората камера се включва на големите мощности и осигурява достатъчно ниско съпротивление, работейки заедно с първа камера...
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      Отговора на твоя въпрос се крие в КНИГИТЕ.Едва ли някой е способен да отдели толкова време колкото е нужно за да се обясни устройството и начина на работа на карбуратора,а с две/три думи не става.Ако имаш конкретен въпрос за карбуратора-питай.Да не забравя-имаш две дроселови клапи(нали е двукамерен) и една за СМУКАЧА!!!

      Коментар


        #4
        ето конкретен въпрос:както разбрах едната камера работи първа, а другата се задейства по- късно (при подаване на газ). На коя камера е закачена клапата на смукача- на първата, втората или няма значение коя от двете е. В смисал как да разбера коя камера ми е за ниските обороти и коя е за високите.
        Tofas- Sahin 1.6 карб.

        Коментар


          #5
          johnfound написа:
          Дроселни клапи със сигурност имаш 2 но не ги виждаш - те са под карбуратора. Това което виждаш отгоре е клапата на смукача - тя е само на 1 камера.
          С една дума смукача е на първа камера
          125s/1600ccm/100ps

          Коментар


            #6
            ОК мерси на всички за разяснението.
            Tofas- Sahin 1.6 карб.

            Коментар

            Working...
            X