Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностициране на датчик запалване...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диагностициране на датчик запалване...

    Видях няколко теми с нахвърляни мнения относно датчика за запалване(Хол, колянов вал). Та да видим дали правилно съм разбрал какъв е моят проблем, от 3-4 месеца студена пали от раз само като помирише ключа, а загрее ли пали с повече въртене от втория път, от първия запалва и угасва веднага. От съвсем скоро започна да прекъсва на моменти, се едно, че губи тока на цилиндрите. Време ли е да бягам да го сменям?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    1) Не съм сигурен че проблема е в този датчик. Обикновенно датчика или работи или не.Хубаво е да минеш диагностика , за да си сигурен, че е той преди да кухнеш да сменяш.2) При някой коли става и сиромашки вариант със поставяне на такъв дачтик примерно от лада 110 , но за целта е необходимо преправяне на мястото на закрепване. Ако наистина е този датчик за смяна , то не смятам, че е нужно да се наливат маса пари (това е лично мое мнение). Успех!
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Не е вярно,че датчика или работи или не работи!Преди години типото ми имаше точно описаните от теб симптоми,с тази разлика,че като загрееше палеше когато поиска и като каже "няма" палеше единствено и само с бутане ( на първия метър).Иначе можех да въртя до падане на акумулатора и не палеше,докато не изстине.Лошото е,че половин година обикалях по майстори и пред тях винаги палеше :D
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Ако греша, нека някой да ме поправи, но този датчик не е със сензор на Хол, а чисто индуктивен. Тоест имаш намотка върху магнит. При мерене с мултицет трябва да има съпротивление от няколкостотин ома - 550 според гугъл. Освен това при въртене на вала трябва да генерира напрежение от няколко миливолта.
        Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги как мога да разбера дали проблемът ми е точно този датчик ? Колата не иска да запали диагностика няма как да се направи ? всичко съм проверил ето темата ако някой може да помогне Поздрави

          Коментар

          Working...
          X