От 5 месеца търся някой,който да ми оправи третия стоп и моторчето на задната чистачка. Виждам, че масово на Бравите са без трети стоп и задна чистачка в ненормална посока (признак,че не работи). Вчера дори на едно кръстовище в задръстването, един колега с Брава ме пита, къде да си оправи третия стоп? Казах му да влезе във форума ни, ако иска да разбере повече за този проблем. Предполагам има и още колеги с този проблем и други типични и затова имам предложение: ако има някой,който може да оправи тези дефекти да пише и да си даде координатите, за да ходим при него. При едни прилични цени ще си заработи доста пари. Сигурен съм!!! Пишете майстори!!!П.С. Сервизите масово се дърпат да вършат тази поправка!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Майстори за ремонт на трети стоп и моторче за чистачка и...
Collapse
X
-
Абе май някой беше успял да го разглоби и смени крушките... разровете из форума...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Аз също разглобих моя трети стоп и му смених всички крушки - номера е да се отвори много внимателно капсулования елемент с крушките, да се възстановят пътечките ако са прекъснати и да се капсулова отново - отне ми около 30 мин ремота и 3лв за 10 крушки, отделно естествено е свалянето на стопа.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Аз също разглобих моя трети стоп и му смених всички крушки - номера е да се отвори много внимателно капсулования елемент с крушките, да се възстановят пътечките ако са прекъснати и да се капсулова отново - отне ми около 30 мин ремота и 3лв за 10 крушки, отделно естествено е свалянето на стопа.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
daley написа:Както бях писал във въпросната тема, проблема не идва от крушките, а от окисляване на пътечките където контактуват крушките. И дали са от 30 или 50 стотинки или 1 лев, те все ще си светят. Друг е въпроса каква им е мощността.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Не можеш да ме убедиш, че менте крушка ще има дълаг живот, като Philips, Osram, или друга маркова крушка! За 10 годишният си стаж, като шофьор съм се убедил, че и при крушките важи максимата "евтиното излиза скъпо". И за да не се занимавам всяка седмица със смяна на някаква крушка по колата си купувам качествени, които наистина и светят по-добре!
Коментар
-
Относно крушките - там са от най малките, без цокъл - е колко да струват - 5лв бройката ли - 10бр са.А на третия стоп на Бравите най големия проблем не е в крушките или пътечките, а във водата - мокри се, дава на късо - горят крушките и пътечките - затова след като се размонтира - препоръчвам при монтажа ползване на безцветен силикон - и то дебело.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Относно крушките - там са от най малките, без цокъл - е колко да струват - 5лв бройката ли - 10бр са.А на третия стоп на Бравите най големия проблем не е в крушките или пътечките, а във водата - мокри се, дава на късо - горят крушките и пътечките - затова след като се размонтира - препоръчвам при монтажа ползване на безцветен силикон - и то дебело.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Описание на процедурата по замяна на крушките на трети стоп
1. Необходими са диоди с повишена яркост (някои има казват луминесцентни) 10 бр, без значение дали са червени или бели. Струват между 0.5-3лв бройката. Там откъдето ги купавате питате за необходимия номинален ток през диода или да Ви сметнат с какъв резистор трябва да се свърже този диод към 14V, за да се получи този ток. (ако в магазина не могат да го сметнат по закона на Ом, изчислете го сами - ако не можете, не четете по-долу);2. Купуваме съответно 10 резистора с изчилената по-горе стойност и с мощност .25W (резистора обикновенно излиза 1 - 1.5КОм3. Сваляме внимателно кората на задната врата и трите шестостена, които държат третия стоп за ламарината;4. Развиваме болтчетата които закрепват пласмасовата подложка със крушките към стъколото;5. С макетен нож внимателно изрязваме всички малки издатини получени от залепването на долната и горна пластмасова част на държателя на крушките - тези бабунки са по 4 около всяка крушка и по няколко в края;6. Разделяме двете пластмасови части - по средата е въпросната проводима лента, която се окислява от влагата и крушките не контактуват;7. Махаме лентата и измъкваме внимателно крушките (обикновенно повечето са здрави и ги прибираме за други нужди);8. Извеждаме по един кабел от контактните платстини на съединителя на третия стоп и след това събираме двете части, които преди държаха крушките9 Разпробиваме в освободените от крушките гнезда по два отвора с възможно най-малък диаметър, така че да влязат светодиодите;9. Подреждаме диодите в една и съща посока на мястото на крушките;10. Към едния край на диода свързваме резистор от т.2 а другия край на диода свързваме към общ проводник, който в последствие трябва да стигне до съединителя;11. другия край на резисторите - в обща шина и към съединителя;12. Фиксираме резисторите в долната част на стопа със силикон без да правим големи икономии;13. Закрепваме отново стопа;14. Ако не светне , значи сме объркали + / - проводниците и трбява да ги завъртим;15. радваме се на резултатаБрава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар