Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Майстори за ремонт на трети стоп и моторче за чистачка и...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Майстори за ремонт на трети стоп и моторче за чистачка и...

    От 5 месеца търся някой,който да ми оправи третия стоп и моторчето на задната чистачка. Виждам, че масово на Бравите са без трети стоп и задна чистачка в ненормална посока (признак,че не работи). Вчера дори на едно кръстовище в задръстването, един колега с Брава ме пита, къде да си оправи третия стоп? Казах му да влезе във форума ни, ако иска да разбере повече за този проблем. Предполагам има и още колеги с този проблем и други типични и затова имам предложение: ако има някой,който може да оправи тези дефекти да пише и да си даде координатите, за да ходим при него. При едни прилични цени ще си заработи доста пари. Сигурен съм!!! Пишете майстори!!!П.С. Сервизите масово се дърпат да вършат тази поправка!

    #2
    С риска да се повторяКато всички останали - взимаш отверките та пред блока! Или пък ела на някоя среща за взаимопомощ, все ще помогнем някак си!
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      трети стоп не се оправя а се купува нов за 110 лева приблизително и сам си го сменяш

      Коментар


        #4
        Абе май някой беше успял да го разглоби и смени крушките... разровете из форума...
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Трети стоп

          И най-добре - вместо крушки - ярки диоди. Аз така го направих и се надявам вече никога да не сменям крушки.Е, диодите искат и стабилизатор...Не се наемам да го правя но бих показал - и начина, и ефекта.

          Коментар


            #6
            zgabrovski написа:
            Абе май някой беше успял да го разглоби и смени крушките... разровете из форума...
            Да така е колега. Във форума беше описано подробно как се оправя, но аз не се наемам сам и затова търся някой, който да го оправи.

            Коментар


              #7
              Трети стоп

              Не е толкова трудно. Аз съм до ул Любляна през деня - ако искаш ела да видиш - съвсем близо до Овча купел е

              Коментар


                #8
                Аз също разглобих моя трети стоп и му смених всички крушки - номера е да се отвори много внимателно капсулования елемент с крушките, да се възстановят пътечките ако са прекъснати и да се капсулова отново - отне ми около 30 мин ремота и 3лв за 10 крушки, отделно естествено е свалянето на стопа.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  Аз също разглобих моя трети стоп и му смених всички крушки - номера е да се отвори много внимателно капсулования елемент с крушките, да се възстановят пътечките ако са прекъснати и да се капсулова отново - отне ми около 30 мин ремота и 3лв за 10 крушки, отделно естествено е свалянето на стопа.
                  Аз на твое място не бих рискувал след такава пипкава работа да сложа крушки за по 30 стотинки парчето, но ти си знаеш...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Както бях писал във въпросната тема, проблема не идва от крушките, а от окисляване на пътечките където контактуват крушките. И дали са от 30 или 50 стотинки или 1 лев, те все ще си светят. Друг е въпроса каква им е мощността.

                    Коментар


                      #11
                      daley написа:
                      Както бях писал във въпросната тема, проблема не идва от крушките, а от окисляване на пътечките където контактуват крушките. И дали са от 30 или 50 стотинки или 1 лев, те все ще си светят. Друг е въпроса каква им е мощността.
                      Не можеш да ме убедиш, че менте крушка ще има дълаг живот, като Philips, Osram, или друга маркова крушка! За 10 годишният си стаж, като шофьор съм се убедил, че и при крушките важи максимата "евтиното излиза скъпо". И за да не се занимавам всяка седмица със смяна на някаква крушка по колата си купувам качествени, които наистина и светят по-добре!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Vladim написа:
                        Не можеш да ме убедиш, че менте крушка ще има дълаг живот, като Philips, Osram, или друга маркова крушка! За 10 годишният си стаж, като шофьор съм се убедил, че и при крушките важи максимата "евтиното излиза скъпо". И за да не се занимавам всяка седмица със смяна на някаква крушка по колата си купувам качествени, които наистина и светят по-добре!
                        Може и така да е, но аз нямам проблеми с крушките. И независимо от марката им крушките живеят различен живот, независимо от марката им. Явно им влият и други неща като продължително светене, друсане, големина на тока и още ред подобни зависимости. Не на последно място и късмет.

                        Коментар


                          #13
                          Относно крушките - там са от най малките, без цокъл - е колко да струват - 5лв бройката ли - 10бр са.А на третия стоп на Бравите най големия проблем не е в крушките или пътечките, а във водата - мокри се, дава на късо - горят крушките и пътечките - затова след като се размонтира - препоръчвам при монтажа ползване на безцветен силикон - и то дебело.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            Yavor написа:
                            Относно крушките - там са от най малките, без цокъл - е колко да струват - 5лв бройката ли - 10бр са.А на третия стоп на Бравите най големия проблем не е в крушките или пътечките, а във водата - мокри се, дава на късо - горят крушките и пътечките - затова след като се размонтира - препоръчвам при монтажа ползване на безцветен силикон - и то дебело.
                            1.50лв. бройката са хубави крушки! Дори да се вземат 10бр. това са 15лв! Направете сметка, колко лева разлика имате до цената на нов стоп! След, като се почистят пистите, сложат се хувави крушки и се мине със силикон съм сигурен, че няколко години ще работи безпроблемно! А менте крушките я изкарат месец, я не. А да си играете с разглабяне на целият стоп и да изгори дори само една крушка малко след ремонта... според мен ще е доста дразнещо! Но... всеки сам преценява, аз достатъчно пилих с моето мнение, че е по-добре да се купуват хубави крушки!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Описание на процедурата по замяна на крушките на трети стоп

                              1. Необходими са диоди с повишена яркост (някои има казват луминесцентни) 10 бр, без значение дали са червени или бели. Струват между 0.5-3лв бройката. Там откъдето ги купавате питате за необходимия номинален ток през диода или да Ви сметнат с какъв резистор трябва да се свърже този диод към 14V, за да се получи този ток. (ако в магазина не могат да го сметнат по закона на Ом, изчислете го сами - ако не можете, не четете по-долу);2. Купуваме съответно 10 резистора с изчилената по-горе стойност и с мощност .25W (резистора обикновенно излиза 1 - 1.5КОм3. Сваляме внимателно кората на задната врата и трите шестостена, които държат третия стоп за ламарината;4. Развиваме болтчетата които закрепват пласмасовата подложка със крушките към стъколото;5. С макетен нож внимателно изрязваме всички малки издатини получени от залепването на долната и горна пластмасова част на държателя на крушките - тези бабунки са по 4 около всяка крушка и по няколко в края;6. Разделяме двете пластмасови части - по средата е въпросната проводима лента, която се окислява от влагата и крушките не контактуват;7. Махаме лентата и измъкваме внимателно крушките (обикновенно повечето са здрави и ги прибираме за други нужди);8. Извеждаме по един кабел от контактните платстини на съединителя на третия стоп и след това събираме двете части, които преди държаха крушките9 Разпробиваме в освободените от крушките гнезда по два отвора с възможно най-малък диаметър, така че да влязат светодиодите;9. Подреждаме диодите в една и съща посока на мястото на крушките;10. Към едния край на диода свързваме резистор от т.2 а другия край на диода свързваме към общ проводник, който в последствие трябва да стигне до съединителя;11. другия край на резисторите - в обща шина и към съединителя;12. Фиксираме резисторите в долната част на стопа със силикон без да правим големи икономии;13. Закрепваме отново стопа;14. Ако не светне , значи сме объркали + / - проводниците и трбява да ги завъртим;15. радваме се на резултата
                              Брава 1.6 16V ELX
                              Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                              Коментар

                              Working...
                              X