Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ Пунто 1.2 16v ПРЕКЪСВА !?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    fan_tazy написа:
    Замерих бобините с мултицет, като се водех от данните по долу на снимката (от AUTODATA-та )1-ва бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7100 Ohm2-ра бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7220 OhmОт това се вижда,че първичните НЕ са въобще в нормите(двойно по голямо съпротивление). Дали от тук идва проблема?!
    Според мен не. Ауто датата е пълна с грешки. Освен това и двете дават еднакво съпротивление. Пробвай да измериш между изводите на първична и вторична - трябва да е много мегаоми. Да не се окаже, че едната от двете е пробила някъде. Лошото, е че може и да не се хване с мултицет само.Добре де, как измери майстора, че не стига ток. Вообще какво е това понятие. Тестерите им би трябвало да мерят волтовата игла от самоиндукцията. Само това е важно. Ако в едната бобина е добре а в другата не, кабелите са чисто нови и правилните, свещите също, комутацията на бобината е добре(наблюдавана с осцилоскоп) остава да е бобината. Тя може да пробие, да окъси намотки, да прекъсне. Може да и се спука магнитопровода и пак ще имаш по-малко напрежение за свещите, поради увеличените загуби във магнитопровода - ферита.
    Благодаря за изчерпателния отговор колега.Значи остава единствения вариант да пробвам със здрави другата седмица
    FIAT Punto 1.2 16v /85

    Коментар


      #17
      Re: ФИАТ Пунто 1.2 16v ПРЕКЪСВА !?

      fan_tazy написа:
      Здравейте, фията ми е 1.2 16v 85hp 1997г. , за 50 000 км нямах никакъв проблем с него под капака, до преди 1 месец.Лошото е, че проблема се появи след като си дадох колата на жена(сестрата) за два дена.Колата нямаше мошност, на празен ход прекъсваше и гореше много бензин. Смених свещи- NGK, кабели- JANMOR, проблема си остана. Майстора я гледа на диагностика, всичко беше наред освен едно"ЛАМБДА РЕГУЛИРАНЕ НЕВАЛИДНО" това изписа на комп-а. Сменихме я и нея -NGK. Проблема остана и майстора се осъмни в качеството на кабелите. Колегите от AXM-AUTO ми ги смениха с комплект на BERU (за което съм им изключително благодарен).Проблема НЕ беше решен Въпроса ми е от какво може да идва това прекъсване ПС: Когато запаля колата и е студена НЕ прекъсва, в момента в който загрее и оборотите паднат, започва да прекъсва.Благодаря предварително за вниманието
      и аз го имах този проблем колега смених си възду6ния филтър и запо4на да прекъсва и гасне6е сама ......губи оборот и мо6тност... от време на време саме се форсира6е ужас :Д :Д отидох в сервиз изхвърлиха ми филтара , сложиха ми нов и фиата сазпа
      мойта баба Яга
      (_-_)______////_______(_х_)
      http://vbox7.com/play:9363206a

      Коментар


        #18
        НЕ е от филтри, колега.Сменил съм горивния, а за въздушния, палих ме я без маркучите към въздушния. Пак ги прави нейните си номерата.Все пак благодаря за мнението, колега.
        FIAT Punto 1.2 16v /85

        Коментар


          #19
          Не е от бобините. Днес сложих работещи от др. фиат и пак прекъсва http://vbox7.com/play:9f0a5798 ето как точно прекъсваКолегата beast31 ми даде идея да проверя MAP и температурен датчик.Ако може да ми даде идея как да ги замеря? И има ли шанс без да се качва на кампютър?Днес ми дадоха и съвет да проверя ангренажния ремък. Казаха ми, че при хлабава шайба може да е прехвърлила зъб. Има ли логика в това?
          FIAT Punto 1.2 16v /85

          Коментар


            #20
            fan_tazy написа:
            Не е от бобините. Днес сложих работещи от др. фиат и пак прекъсва Днес ми дадоха и съвет да проверя ангренажния ремък. Казаха ми, че при хлабава шайба може да е прехвърлила зъб. Има ли логика в това?
            Че не е от бобините беше почти ясно.За ангренажа - не мисля, че е от там. Като цяло това поведение, все едно спира цилиндър, но дали е така. Може ли да кажеш пак за свещите. Какви са и т.н. Може да си прекъсва някоя.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              fan_tazy написа:
              Не е от бобините. Днес сложих работещи от др. фиат и пак прекъсва Днес ми дадоха и съвет да проверя ангренажния ремък. Казаха ми, че при хлабава шайба може да е прехвърлила зъб. Има ли логика в това?
              Че не е от бобините беше почти ясно.За ангренажа - не мисля, че е от там. Като цяло това поведение, все едно спира цилиндър, но дали е така. Може ли да кажеш пак за свещите. Какви са и т.н. Може да си прекъсва някоя.
              Свещите са чисто нови, смених ги при маистора, не е карана с тех. В магазина ги поръчахме по рамата, комплект четири броя на NGK
              FIAT Punto 1.2 16v /85

              Коментар

              Working...
              X