колеги като запаля колата , и като е на свободна се чува едно чукане , при натиснат съединител чукането исчезва имате ли си и на идея от какво може да е ? благодаря ви предварително
мии незнам колегаа аз ако знаех нямаше да пиша темата попринцип съм чувал че може да е от аксиалния лагер , но незнам и идея си нямам от какво може да е
Ачката - van_dal имаше предвид лагера на съединителя, а не лагера и съединителя. Аз също мисля че е лагер в скоростите, а не на съединителя. Когато колата се движи с включена първа предавка, но по инерция (с натиснат съединител) чува ли се същото?Когато педалът не е натиснат - аксиалния лагер е свободен, а първичния вал е зацепен и лагера му свири, чука, пее, и други. Когато натиснеш педала - аксиалния вече работи, съединителят е освободен и първичният вал спира да се върти, а лагерът спира да свири/чука. Така е при мен де. От три години.
интересното е 4е на свободна като дам гас оборотите съответно се вдигат и над 3500 някаде се губи тракането поне не мога да го чуяНарушена точка 1.12 от правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org
Неможе ли да се разбере от къде се чува вземи и слушалки за двигател и провери къде чука освен да е вал -клапани друго не се сещам кво е маслото сложи му добавка Мобил
Коментар