Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чукане на свободна предавка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чукане на свободна предавка

    колеги като запаля колата , и като е на свободна се чува едно чукане , при натиснат съединител чукането исчезва имате ли си и на идея от какво може да е ? благодаря ви предварително

    #2
    Аксиален лагер съединител, решение - смяна с нов.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      а вазможно ли е да е и от двете ?

      Коментар


        #4
        ч

        аз мисля че е лагера на първичният вал на скоросната кутия.
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          мии незнам колегаа аз ако знаех нямаше да пиша темата попринцип съм чувал че може да е от аксиалния лагер , но незнам и идея си нямам от какво може да е

          Коментар


            #6
            Ачката - van_dal имаше предвид лагера на съединителя, а не лагера и съединителя. Аз също мисля че е лагер в скоростите, а не на съединителя. Когато колата се движи с включена първа предавка, но по инерция (с натиснат съединител) чува ли се същото?Когато педалът не е натиснат - аксиалния лагер е свободен, а първичния вал е зацепен и лагера му свири, чука, пее, и други. Когато натиснеш педала - аксиалния вече работи, съединителят е освободен и първичният вал спира да се върти, а лагерът спира да свири/чука. Така е при мен де. От три години.

            Коментар


              #7
              интересното е на свободна като дам гас оборотите съответно се вдигат и над 3500 някаде се губи тракането поне не мога да го чуяНарушена точка 1.12 от правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                кола

                Неможе ли да се разбере от къде се чува вземи и слушалки за двигател и провери къде чука освен да е вал -клапани друго не се сещам кво е маслото сложи му добавка Мобил
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  чува се от скоростната кутия , маслото е valvolin max life

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    е ако е долу тогава е лагер съединител до сега не ми е бил за смяна все е било лагер и притискателните пластини дори се износват от лагера
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      мхмм и аз предполагам че ще е лагер но не сам сигурен

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Виж първо жилото на съединителя да не е натегнато или хлабаво .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          съединителя отделя перфектно , мисля че ще е аксиалния лагер

                          Коментар


                            #14
                            a4kataa написа:
                            съединителя отделя перфектно , мисля че ще е аксиалния лагер
                            :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 колегата "ogi28b" ти каза от кой лагер е при теб и кога ще е от аксиалния
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              утре колата ще я чуе майстор и предполагам ще се разглоби това което е прецакано

                              Коментар

                              Working...
                              X