Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Евентуално проблем с климатика ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Евентуално проблем с климатика ?

    Днес напълних климатика на Браво-то. Глътна 640 грама фреон според машинката."Майсторът" каза, че според неговата джаджа има теч в "ниското налягане при таблото". Да отида в импас56 да го оправят.Някой знае ли какво значи това на лаишки език ?Фактически в момента имам работещ климатик, но този каза, че може и да не изкара лятото.
    Fiat Bravo GT -> дзверчето

    #2
    Re: Евентуално проблем с климатика ?

    oduh написа:
    Днес напълних климатика на Браво-то. Глътна 640 грама фреон според машинката."Майсторът" каза, че според неговата джаджа има теч в "ниското налягане при таблото". Да отида в импас56 да го оправят.Някой знае ли какво значи това на лаишки език ?Фактически в момента имам работещ климатик, но този каза, че може и да не изкара лятото.
    каква е тая "джаджа" ?то да не е компютър, че видя от къде изчезва фреонаи щом има пропуск в системата, защо ти го напълни, а не те прати първо да го оправят
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      "джаджата" е един уред с 6-7 бутона и 3-4 манометъра. Голямо е колкото половин автомат за кафе (тези с монетките).Напълни го, защото аз го накарах. (Дали съм сбъркал ще кажа след месец-два.)Като пуснах климатика докато беше закачен на системата, налягането в единия манометър падна доста.Тогава той пусна тази реплика за "теч в ниското налягане при таблото".Търсих в howstuffworks за автоклиматици, но не намерих и затова се надявах тук някой да преведе.
      Fiat Bravo GT -> дзверчето

      Коментар


        #4
        ясноами щом е при таблото би трябвало да е изпарителяили някоя от връзките там
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          oduh написа:
          ...Като пуснах климатика докато беше закачен на системата, налягането в единия манометър падна доста.Тогава той пусна тази реплика за "теч в ниското налягане при таблото"...
          Това са само предположения. Уредът, който описваш явно е централата с която се пълни - той наистина показва налягането в двата кръга, но толкова.А дали наистина има теч (или не дай си Боже е проблем с компресора) - най-сигурно е да се вкара индикатор в системата и след това да се види (писано беше за това из форума). Моят скромен опит показва, че с джаджите тип газоанализатор може да се открие само значителен пропуск.Абе явно не си единствения с подобен проблем. Така че ако се разходиш до Импас 56, добре ще е да споделиш.P.S. Колкото до това, че вече си напълнил системата с фреон - би трябвало да могат да ти го изтеглят и след това отново да го вкарат обратно, а не да го пуснат да прави озонови дупки из атмосферата
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #6
            Pecho написа:
            ... а не да го пуснат да прави озонови дупки из атмосферата
            Е ти пък Аз зареждам само екологично чист фреон Е340 (или нещо такова).
            Fiat Bravo GT -> дзверчето

            Коментар


              #7
              Втори ден не спирам климатика, чува се от време на време едно пфффффсс (повече ф, отколкото с).Все едно амортисьор сгъваш/разгъваш.Както си карам и пфффссс, после пак след 10-20 секунди ... но много глухо ...Явно има проблем пущината ... Някой да е срещал подобно нещо ?
              Fiat Bravo GT -> дзверчето

              Коментар


                #8
                Re

                Колега, колко пари ти взеха за тия 640гр. фреон, който са ти напълнили?
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

                Коментар


                  #9
                  Ами пълних на шипченски проход в една автомивка-сервиз-магазин-кръчма за 10стотинки на грам.Просто реших да видя как е с машина и дали ще покаже нещо, защото го подозирах климатика, че не бачка като хората.Предния път пълних при един хладилен сервиз, от задната врата директно през бутилката. Тогава пак за 600 грама ми взеха под 40лв ... ама си беше нелагално леко
                  Fiat Bravo GT -> дзверчето

                  Коментар


                    #10
                    oduh написа:
                    ...Аз зареждам само екологично чист фреон Е340 (или нещо такова)......Предния път пълних при един хладилен сервиз, от задната врата директно през бутилката...
                    Колега oduh, надявам се знаеш, че фреонът, който се използва в автомобилните климатици (R134a) не е същият като за хладилниците. Освен това, обикновено при цялостно напълване (както е в твоя случай) се добавя и масло (също специално) за компресора.
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Абе не знам всъщност. Уж тези, които пълнят знаят. Както и да е. Сега търся сервиз, но не импас 56.Иначе точно R134a слагаха.
                      Fiat Bravo GT -> дзверчето

                      Коментар

                      Working...
                      X