Пфууу толкова го търсих и най-после намерих: http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp ...мисля, че ще е от полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
16 цола джанти на Брава
Collapse
X
-
svetli4a написа:Пфууу толкова го търсих и най-после намерих: http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp ...мисля, че ще е от полза.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
VooDoo написа:Аз съм с джанти 16х7J, ET28 и гуми 205/45/16 и нямам проблеми.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Зависи много от окачването колега Оригиналното окачване е доста високо и не вярвам да ти опира... Най-важно е ЕТ-то на джантата ... гледай да е около 35, за да не излизат навън и няма да имаш проблеми с каквото и окачване да си Аз съм с 15-ки с ЕТ38 и гуми 195/50/15 и отпреде грайфера на гумата ми влиза в калника и не опира никъде колкото и зор да и давам по завоите ... Така, че гледай да са с около ЕТ35, а твойте гуми са 205/45/16 или 195/45/16 , за да ти дойте точно външния диаметър Успех и да покажеш какво си купил :P Ето 2 снимки на мойто типо:Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Jimy написа:VooDoo написа:Аз съм с джанти 16х7J, ET28 и гуми 205/45/16 и нямам проблеми.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар