Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

16 цола джанти на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пфууу толкова го търсих и най-после намерих: http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp ...мисля, че ще е от полза.
    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

    Коментар


      #17
      svetli4a написа:
      Пфууу толкова го търсих и най-после намерих: http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp ...мисля, че ще е от полза.
      Много точно мнение и изказано на място, защото никой който коментира за опиране или задиране на 16-ки и тн не каза и дума за ОФСЕТА на съответната джанта. От там ви произтичат проблемите.Разбира се 215+ широчина на гумата за мен е нереално, но до 205 включително, с височина удобна и достатъчно близка за да се докара диаметъра на колелото до предписаните за модела ... мисля ,че не би имало никакъв проблем при монтаж на Браво,Брава или Марея.
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #18
        Аз съм с джанти 16х7J, ET28 и гуми 205/45/16 и нямам проблеми.
        Прикачени файлове
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #19
          VooDoo написа:
          Аз съм с джанти 16х7J, ET28 и гуми 205/45/16 и нямам проблеми.
          VooDoo ... много яки джанти!!! Но да не се отклоняваме.Ти с нормално окачване ли си, клиренса колко е нормално за 1,6 и съвпада ли с тоза за 1,9JTD! И последно: твоето браво SX или GT e ?
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Зависи много от окачването колега Оригиналното окачване е доста високо и не вярвам да ти опира... Най-важно е ЕТ-то на джантата ... гледай да е около 35, за да не излизат навън и няма да имаш проблеми с каквото и окачване да си Аз съм с 15-ки с ЕТ38 и гуми 195/50/15 и отпреде грайфера на гумата ми влиза в калника и не опира никъде колкото и зор да и давам по завоите ... Така, че гледай да са с около ЕТ35, а твойте гуми са 205/45/16 или 195/45/16 , за да ти дойте точно външния диаметър Успех и да покажеш какво си купил :P Ето 2 снимки на мойто типо:
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              Jimy написа:
              VooDoo написа:
              Аз съм с джанти 16х7J, ET28 и гуми 205/45/16 и нямам проблеми.
              VooDoo ... много яки джанти!!! Но да не се отклоняваме.Ти с нормално окачване ли си, клиренса колко е нормално за 1,6 и съвпада ли с тоза за 1,9JTD! И последно: твоето браво SX или GT e ?
              По окачването нищо не съм променял. Колата ми е SX, но се съмнявам да има разлика в окачването между GT и SX. Жалко , че не мога да се любувам на джантите,защото не съм в БГ, а и нямам желание да се връщам. Просто златистата "ТOORA" придава много индивидуалност на колата.
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар

              Working...
              X