Аз да отговоря какво има.Бобината се захранва с 12 волта. През другите два пина се захранва първата и съответно втората двойка цилиндри.Всички загадки за разни сензори отпадат, защото дори и при ръчно задействане на двете двойки бобини не излиза искра.Захранване до бобината стига.Има два варианта.1. Или "новата" бобина не е наред, лош късмет.2. Или ЕКУ-то не изпраща управляващия сигнал до бобината. За жалост нямах осцилоскоп да видя дали идва управляващ сигнал.Ще има развитие.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма
Collapse
X
-
BO написа:Аз да отговоря какво има.Бобината се захранва с 12 волта. През другите два пина се захранва първата и съответно втората двойка цилиндри.Всички загадки за разни сензори отпадат, защото дори и при ръчно задействане на двете двойки бобини не излиза искра.Захранване до бобината стига.Има два варианта.1. Или "новата" бобина не е наред, лош късмет.2. Или ЕКУ-то не изпраща управляващия сигнал до бобината. За жалост нямах осцилоскоп да видя дали идва управляващ сигнал.Ще има развитие.
Коментар
-
curko написа:Опитах и с ключето за изключване да я изключа новата аларма, но нещо не се получава.Майстора твърди, че алармата няма нищо общо с паленето, а след като включа алармата и опитам да запаля, тя се включва.Нормално ли е, ако наистина не е "вързана" към запалването?.Утре ще намеря адреса, тъй като не го знам по улица и номер.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Riki888 написа:Тя новата аларма може да няма нищо общо със запалването обаче старата има. Как точно са изолирали старата аларма без да пипат имобилайзера.
Коментар
-
Това е още едно потвърждение за тезата ми, че всички проблеми идват от монтажа на новата аларма. След като старата аларма е изключена, а новата не е вързана към запалването, не би трябвало при палене на двигателя да се включва каквато е да е аларма. За мене трябва да се демонтира новата аларма и всичко да се възстанови както е било преди това и ако тогава има проблеми да се търсят откъде са. Всичкото гадаене какво може да и има на колата след като не е демонтирана алармата е напълно излишно.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
:D Да споделя какво още направих в понеделника...разкарах старата аларма- махнах всички клеми, които влизаха в нея, сега ми стои в жабката, реших да не я изхвърля за момента .Смених свещите.Старите изглеждаха добре работили, ще ги снимам да ги видите, единствено ми се видя доста голямо разстоянието м/у електрода.На цвят изглеждат добре работили, само дето 1 и 4 цил. бяха малко по-мръснички, но това го отдавам на това че я карах 10-12 км. тресейки се до вкъщи.Имах едно 5А предпазителче изгърмяло, по схема се явява нещо към двойното реле, не се зачетох мн мн., ма то май ми е единственото 5 А в отделението за предпазители в купето.За палене няма да споменавам- не ще!.Днес мисля да пробвам "новата" бобина на друго браво, да отхвърля вероятността за кофти бобина.
Коментар
-
кола
Тези бушони са важни за паленето там трябва всичко да е добре .Ако трябва кажи къде е колата и дати донеса части за проба .Тук има схеми .Може да се ориентираш повече.http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Тези бушони са важни за паленето там трябва всичко да е добре .Ако трябва кажи къде е колата и дати донеса части за проба .Тук има схеми .Може да се ориентираш повече.http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Коментар
-
Така...най-накрая колата е в движение.Проблемът се оказа в компютъра.След ремонт, вече мога да се похваля с работеща кола.Искрени блогодарности на колегата ВО, който се отзова и много ми помогна!.Да си жив и здрав, ще се радвам да почерпя :D.Хвала на хора като теб, които разбират от това което правят .Явно се оказа просто съвпадение слагането на алармата с повредата на компа.Момчетата дето ми оправиха колата свързаха наново алармата(аз я бях разкачил), сега и тя работи и няма проблем.Сега какво точно в компа не е работело за мен остана загадка, тъй като на хората явно не им се обясняваше...питах два пъти- отговора: ми компютъра.Както и да е, важното е, че се справиха доста бързо.
Коментар
-
Много интересно съвпадение - слагане на аларма и скапване на ЕКУ. Колата влиза изправна за поставяне на аларма и излиза с повредено ЕКУ, но със аларма. След това накрая ремонт на ЕКУ, обикновено платката на ЕКУ-то е залята със силикон или смола и ремонта е доста труден, затова се предпочита цялостна замяна на компютъра. Все пак се радвам че ти е оправена колата.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар