Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Аз да отговоря какво има.Бобината се захранва с 12 волта. През другите два пина се захранва първата и съответно втората двойка цилиндри.Всички загадки за разни сензори отпадат, защото дори и при ръчно задействане на двете двойки бобини не излиза искра.Захранване до бобината стига.Има два варианта.1. Или "новата" бобина не е наред, лош късмет.2. Или ЕКУ-то не изпраща управляващия сигнал до бобината. За жалост нямах осцилоскоп да видя дали идва управляващ сигнал.Ще има развитие.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      BO написа:
      Аз да отговоря какво има.Бобината се захранва с 12 волта. През другите два пина се захранва първата и съответно втората двойка цилиндри.Всички загадки за разни сензори отпадат, защото дори и при ръчно задействане на двете двойки бобини не излиза искра.Захранване до бобината стига.Има два варианта.1. Или "новата" бобина не е наред, лош късмет.2. Или ЕКУ-то не изпраща управляващия сигнал до бобината. За жалост нямах осцилоскоп да видя дали идва управляващ сигнал.Ще има развитие.
      Аз искам да попитам не трябва ли изправна бOбина сЪС захранване да подаде искра само от ръчно подаване на сигнал? В смисъл дори и кола да няма а само захранване и кратко подаване на маса.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #48
        Смени свещите колега, на 30 000 км., споменал си го.
        Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
        Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

        Коментар


          #49
          curko написа:
          Опитах и с ключето за изключване да я изключа новата аларма, но нещо не се получава.Майстора твърди, че алармата няма нищо общо с паленето, а след като включа алармата и опитам да запаля, тя се включва.Нормално ли е, ако наистина не е "вързана" към запалването?.Утре ще намеря адреса, тъй като не го знам по улица и номер.
          Ето нещо което показва че въпреки всичко алармата е свързана по някакъв начин към запалването на колата, а не само да охранява врати и капаци, и от това си личи че "майсторите" нещо лъжат.
          FIAT PUNTO 1.7 TD
          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

          Коментар


            #50
            Тя новата аларма може да няма нищо общо със запалването обаче старата има. Как точно са изолирали старата аларма без да пипат имобилайзера.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #51
              Riki888 написа:
              Тя новата аларма може да няма нищо общо със запалването обаче старата има. Как точно са изолирали старата аларма без да пипат имобилайзера.
              Фабричната аларма я изключих от едно ключе, което е за тая работа.След кат я изключих, 10 дни нямах никакви ядове- карах си я без аларма.На 11-я ден реших да сложа, защото още имам каско, пък и исках централното да ми бачка.Когато бях без алармата, нямах никакви оплаквания от колата.Кода на имобилайзера си гаснеше веднага щом дам на контакт.

              Коментар


                #52
                Това е още едно потвърждение за тезата ми, че всички проблеми идват от монтажа на новата аларма. След като старата аларма е изключена, а новата не е вързана към запалването, не би трябвало при палене на двигателя да се включва каквато е да е аларма. За мене трябва да се демонтира новата аларма и всичко да се възстанови както е било преди това и ако тогава има проблеми да се търсят откъде са. Всичкото гадаене какво може да и има на колата след като не е демонтирана алармата е напълно излишно.
                FIAT PUNTO 1.7 TD
                CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                Коментар


                  #53
                  :D Да споделя какво още направих в понеделника...разкарах старата аларма- махнах всички клеми, които влизаха в нея, сега ми стои в жабката, реших да не я изхвърля за момента .Смених свещите.Старите изглеждаха добре работили, ще ги снимам да ги видите, единствено ми се видя доста голямо разстоянието м/у електрода.На цвят изглеждат добре работили, само дето 1 и 4 цил. бяха малко по-мръснички, но това го отдавам на това че я карах 10-12 км. тресейки се до вкъщи.Имах едно 5А предпазителче изгърмяло, по схема се явява нещо към двойното реле, не се зачетох мн мн., ма то май ми е единственото 5 А в отделението за предпазители в купето.За палене няма да споменавам- не ще!.Днес мисля да пробвам "новата" бобина на друго браво, да отхвърля вероятността за кофти бобина.

                  Коментар


                    #54
                    кола

                    Тези бушони са важни за паленето там трябва всичко да е добре .Ако трябва кажи къде е колата и дати донеса части за проба .Тук има схеми .Може да се ориентираш повече.http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #55
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Тези бушони са важни за паленето там трябва всичко да е добре .Ако трябва кажи къде е колата и дати донеса части за проба .Тук има схеми .Може да се ориентираш повече.http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
                      Благодаря за предложението колега!.Мисля днес да опитам бобината дето купих от италиянеца на друго браво.Ако там нещата са ОК, значи и нея изключвам от списъка с проблемите.То почти май не остана друго...освен ЕКУ-то.Колегата ВО трябва да го чуя, за да видя кога ще има осцилоскоп да я погледне.Ако нещо нещата отидат към проба на части ще се обаждам. :DВ този ред на мисли да попитам, защото хич не съм на ясно: има ли разлика в бобините за браво с метален и с пластмасов колектор?(не питам за конструктивни, а за някакви характеристики и др подобни, евентуално важни за паленето)?

                      Коментар


                        #56
                        Така...най-накрая колата е в движение.Проблемът се оказа в компютъра.След ремонт, вече мога да се похваля с работеща кола.Искрени блогодарности на колегата ВО, който се отзова и много ми помогна!.Да си жив и здрав, ще се радвам да почерпя :D.Хвала на хора като теб, които разбират от това което правят .Явно се оказа просто съвпадение слагането на алармата с повредата на компа.Момчетата дето ми оправиха колата свързаха наново алармата(аз я бях разкачил), сега и тя работи и няма проблем.Сега какво точно в компа не е работело за мен остана загадка, тъй като на хората явно не им се обясняваше...питах два пъти- отговора: ми компютъра.Както и да е, важното е, че се справиха доста бързо.

                        Коментар


                          #57
                          кола

                          Кво направиха смениха ECU или го ремонтираха
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #58
                            Ремонт на ЕКУ.

                            Коментар


                              #59
                              Много интересно съвпадение - слагане на аларма и скапване на ЕКУ. Колата влиза изправна за поставяне на аларма и излиза с повредено ЕКУ, но със аларма. След това накрая ремонт на ЕКУ, обикновено платката на ЕКУ-то е залята със силикон или смола и ремонта е доста труден, затова се предпочита цялостна замяна на компютъра. Все пак се радвам че ти е оправена колата.
                              FIAT PUNTO 1.7 TD
                              CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                              Коментар

                              Working...
                              X