Колеги на кратко: оставих колата за монтиране на аларма днес на обяд.Уговорката е за аларма, която да охранява врати/капаци и централно-нищо повече!.След 3 пъти намекване, че не искам алармата да отговаря за паленето и работата на двигателя, оставих колата.Сега отивам да я взема и още от излизането от сервиза индикацията(инжектора) светна, колата почна да тресе и много бавно се форсира.Няма тяга, оборотите са много нестабилни.Върнах се в сервиза, да си погледнат какво са разтурили, но ме убеждават че проблем не може да има от алармата.Моля ви помагайте с идеи и съвети къде да я оправя!.Няма да казвам, че преди да влезе колата за аларма нямах никакви забележки към работата на двигателя!.Трудно ми е да повярвам, че е съвпадение!!!.Не, че е невъзможно, ама...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма
Collapse
X
-
nedialk00
мама им *****, няма да се очудя ако са ти взели някоя работеща част.. и да са ти сложили скапана, аз заради тва не ходя по майстори, или като ходя стоя там да го гледам кво прави, че си еб*** мамата
Коментар
-
Колата е Браво.Търсих й 10-на дни майстор да ми отключи паметта на фабр. аларма и след като се оказа, че никой не може без картата да ми отключи паметта за да си обуча на ново ключа, се принудих и днес монтираха нова аларма.Интересното е че сега забелязах след като поработи малко, че достигна около 850об/мин и си ги държи сравнително без мн колебания, но тресенето и липсата на мощност си остават.Сега в тая тъмница не мога да гледам за кабели, пък и толкова разбирам.Опитах и с ключето за изключване да я изключа новата аларма, но нещо не се получава.Майстора твърди, че алармата няма нищо общо с паленето, а след като включа алармата и опитам да запаля, тя се включва.Нормално ли е, ако наистина не е "вързана" към запалването?.Утре ще намеря адреса, тъй като не го знам по улица и номер.
Коментар
-
nedialk00 написа:мама им *****, няма да се очудя ако са ти взели някоя работеща част.. и да са ти сложили скапана, аз заради тва не ходя по майстори, или като ходя стоя там да го гледам кво прави, че си еб*** мамата
Коментар
-
и аз залагам на това,че някои си е харесал работеща част от твоята кола.преди месеци мои приятел пострада така ЕГР на Зафира и то в сервиза на опел в бургас.така,че струва си да си вземеш отпуска/работата да не е заек да избяга/.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
И аз мисля че профилактично може да си направиш едно обучение на стъпковото моторче.Ако имаш възможност мини през сервиза, кажи че има сериозен проблем след тяхната работа и да ти покажат всички места където са пипали по колата. Прекъснати, съединявани кабели, откачани и закачани букси. Огледай кабели, бобина дали не е пипано - изтрит прах, следи от пръсти.Огледай куплунга към компютъра дали е пипан, питай ги изваждан ли е купулунга и ако да каква е причината. Ако са го пипали може да не е наместен добре и някои пера да не контактуват.Искай да ти скицират схемата по която са направили свързването.Питай ги дали са изолирали старата аларма и как точно са я изолирали. Да ти покажат къде точно са пипали.Ако имаш приятел да дойде и той да гледате, слушате и запомняте и двамата. А пък като отидете двама в сервиза с въпроси вече разговорът не е съвсем същия.Може от алармата да няма проблем обаче да има проблем от монтажа на алармата.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Колеги, благодаря за бързите отговори!.Та:колата е на бензин, няма газ.С едно приятелче до одева зяпахме за разбъзикани клеми, букси, кабели и т.н..Той е малко електричарче и разбира повече от мен и погледна и алармата-каза, че на пръв поглед няма нищо съмнително.И според него не са пипали по запалването, но в тъмницата на фенерче е малко трудно да си сигурен кое какво е.Понеже я чу как работи, предложи да махнем кабел на свещ при работещ двигател.Махнахме тази на 3-ти цилиндър и никаква разлика в поведението на мотора-тресе, но поддържа обороти горе-долу.Както беше махнат кабела на 3-ти цил., махнахме и тази на 2-ри- същото, никаква разлика в работата.Май станахме нахални кат махнахме кабела на 1-ви цил., щот угасна .Та сега въпроса ми е: възможно ли е 2 свещи да дадът фира ей така отведнъж, или проблема е в бобината?.На тъмно не се виждат някакви искри.Той не е мн запознат с колите, но каза едва ли е бобина, тя или работела или не и на тъмно щяла да се види ако не е наред.Това е негово мнение на прима виста, доста учуден, че с два махнати кабела си работи-тресейки се.Но пък и 2 свещи едновременно...казвайте.Да вметна- вече имам поне 30к без да съм ги сменял, така я взех, идея нямам кога са сменяни.Кабелите са меки, нямат нацепвания, не бие ток...за повече яснота-1.6, 16в
Коментар
-
Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар