Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    да не е датчик запалване/фазов датчик тия май доста са ти пипали колата...

    Коментар


      #32
      Ами и да са го пипали, аз не го и знам къде е, нито как изглежда.

      Коментар


        #33
        Фазов датчик не е. Датчик запалване е датчика на коляновия вал. Може и от него да е, но е съмнително. Колега закарай я на диагностика, тука взе да ни свършва боба.

        Коментар


          #34
          ThE_PuNiSHeR написа:
          Фазов датчик не е. Датчик запалване е датчика на коляновия вал. Може и от него да е, но е съмнително. Колега закарай я на диагностика, тука взе да ни свършва боба.
          Чакам да се разбера с колегата BO за диагностиката.Иска ми се да е на място, защото пътната помощ ще ми струва повече време.За дърпане не ми се мисли-ни спирачки, ни волан.Ще пиша после какво е станало. :D

          Коментар


            #35
            кола

            Горе на схемата е дадено номарата на кабелитеПровери някой бушон да не прави проблем
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.
              Потвърдено!1,6 двигател е с две бобини в един корпус,съответно за двойките 1-4 цлилиндър и 2-3 цилиндър. Много е вероятно бобината да е дала фира и от там да идва проблема.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #37
                dudulia написа:
                ogi28b написа:
                Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.
                Потвърдено!1,6 двигател е с две бобини в един корпус,съответно за двойките 1-4 цлилиндър и 2-3 цилиндър. Много е вероятно бобината да е дала фира и от там да идва проблема.
                Ами при замерването точно тая част за 2 и 3 цил. показа 1 на мултицета при обхват 20К.На новата показва над 8,5.Проблема идва от това, че и дори с новата бобина няма палене

                Коментар


                  #38
                  Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.
                  FIAT PUNTO 1.7 TD
                  CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                  Коментар


                    #39
                    TOKATA написа:
                    Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.
                    Колега и мойте съмнения са такива, че те са бъзикнали нещо.След като се върнах при тях и им обясних проблема ми отговориха, че кабели на алармата нямат нищо общо към кабели по запалителната с-ма на колата.Не били пипали нищо от инсталацията на колата.Почна да ми обяснява от къде взели +, откъде - и ми показа къде е сирената, модула и това беше.Твърди, че не са рязали нищо от инсталацията, само са си добавили копче на предния капак(не разбрах защо не са ползвали мойто).Днес на диагностиката, ако не се появи нещо ще я транспортирам до сервиза с искане да махнат всичко от алармата.Тоя път ще им вися на главата.Ма каква е гаранцията, че ако я махнат всичко ще се оправи?.Те ако са сговнясали нещата няма да успеят да си ги оправят.Те са просто алармаджии.

                    Коментар


                      #40
                      Има още един вариянт,които колегите не са казали,за да не ти работят два цилиндъра.Ако няма сигнал от компютъра?Но първо и направи една диагностика.
                      ex. punto elx 1.2i
                      Lancia Libra 1.6

                      Коментар


                        #41
                        petio4528 написа:
                        Има още един вариянт,които колегите не са казали,за да не ти работят два цилиндъра.Ако няма сигнал от компютъра?Но първо и направи една диагностика.
                        Колега, казвай го тоя вариант!. До преди малко колетага ВО се измъчи и каза, че при диагностиката нищо не се засичало.Момчето се мъчи сума си време, за което безкрайно му благодаря!.Общо взето каза, че всичко е наред, но в момента, в който трябва да подаде искра-не подава.Мери бобината, мери за тоци до нея- всичко уж е наред.Много се озадъчи.Та така в общи линии нищо й няма, а не пали.Пак ще подчертая-бензин има, доста се омирисва покрай нея при опит за палене

                        Коментар


                          #42
                          датчик запалване виж

                          Коментар


                            #43
                            не казвам че е това със сигурност но може да вземеш от някой колега да пробваш и ако запали значи е от него

                            Коментар


                              #44
                              другото което може да провериш са бушоните който се намират зад една черна кутия - там са все силни бушони над 40 ампера там са и за инжекторите, на моята кола са като дигнеш капака горе в дясно има един черен капак с болче звезда отгоре му

                              Коментар


                                #45
                                Инжектора продължава ли да свети?Ако свети,на диагностика трябва да си покаже каква грешка е записала колата.Пробвахте ли да извадите всички свещи,имали искра от тях?
                                ex. punto elx 1.2i
                                Lancia Libra 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X