да не е датчик запалване/фазов датчик тия май доста са ти пипали колата...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма
Collapse
X
-
nedialk00
-
ThE_PuNiSHeR написа:Фазов датчик не е. Датчик запалване е датчика на коляновия вал. Може и от него да е, но е съмнително. Колега закарай я на диагностика, тука взе да ни свършва боба.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:ogi28b написа:Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.
Коментар
-
Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.
Коментар
-
petio4528 написа:Има още един вариянт,които колегите не са казали,за да не ти работят два цилиндъра.Ако няма сигнал от компютъра?Но първо и направи една диагностика.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
не казвам че е това със сигурност но може да вземеш от някой колега да пробваш и ако запали значи е от него
Коментар
-
nedialk00
другото което може да провериш са бушоните който се намират зад една черна кутия - там са все силни бушони над 40 ампера там са и за инжекторите, на моята кола са като дигнеш капака горе в дясно има един черен капак с болче звезда отгоре му
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар