Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    тия изроди да не са ти свили ламбда сондата...

    Коментар


      #17
      Не съм се завирал да гледам, пък и ако е тя, защо ще се получава тая мизерия със свещите?.Ако има някакъв вариант да проверя бобината...

      Коментар


        #18
        А защо не закачиш колата към някоя диагностика и да видиш каква грешка се е записала?

        Коментар


          #19
          аз залагам на това, че са ти пробутали неизправна ламбда

          Коментар


            #20
            Колегата Ogi е прав за работата на свещите.Работят 2x2 и ако не се лъжа,дори и една бобина да не работи ги сменяш всичките.Виж утре по светло дали са я барали,сменили бобината.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #21
              Ами някой може ли да ме насочи към някого, който прави диагностика и разбира от това което прави?.Иска ми се да знам какво точно трябва да сменям.

              Коментар


                #22
                Fiat_Bravo-Brava_Service_Manual_Vol1.pdfстраница 196 по номерацията на Адобе Реадера.Едната бобина е за 2 и 3 цилиндър, а другата е за 1 и 4 цилиндър.Намотките за високо напрежение ги дават между 8.6 и 9.5 кОма.Може да си провериш и първичните намотки - между 0.55 и 0.61 Ома.Това всичкото важи при 25 градуса. Ако ги мериш навън на студеното може съпротивлението малко да се различава. Например 2-3 %.Преди да развиеш бобината огледай 3-те шпилки дали им е замърсена резбата или е чиста от наскоро навита гайка. Не че нещо ама ... чисто любопитство.Това е за 1.6/16 понеже видях че си казал че такъв ти е моторът.
                Прикачени файлове
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #23
                  Благодаря колеги!.Мисля да взема за проба една бобина днес и да опитам с нея.Ако е тя, няма начин ще се сменя.Ще пиша какво е станало :D

                  Коментар


                    #24
                    Хора помагайте!.Днес отворих капака, огледах всичко на светло и не намерих нищо, което да ме наведе на мисълта, че по бобината е пипано.Беше си с мръсотията на фона на целия двигател .Замерих с мултицет, както колегата Riki888 дава приложената картинка и се оказа че на място D, за 2 и 3 цилиндър показва 1.На място C стойността беше около 8,4-8,7.Замерих и A и B, там показанията бяха 0,25-0,3.Запалих я с идеята да се дотътря до италиянеца, да взема нова бобина, но колата с 300 зора изгасна на изхода от паркинга.Опитах сума пъти да я запаля-не става.Зарязах я и отидох с мултицета при италиянеца и намерих бобина, замерих я- на D показваше 8,7, на C 8,6, на A и B по 0,5-0,7.Взех я и я монтирах на колата, ноефект 0.Сега колата не пали.Махнах акумулатора за 10-на мин., но пак не пали.Давайте идеи.На контакт помпата се чува как подкачва, бензина е на повече от 3/4, върти енергично, но не пали.Огледах за пореден път буксите и не откривам нищо съмнително по тях.

                    Коментар


                      #25
                      защо просто не си доведеш някой ,който разбира на място да я погледне...99 процента тия нещо са оакали,аз съм си патил от такива идиоти ,които пипат и после не знаят как да го оправят
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        Докарай е в Неделя на събирането все някой ще има такава кола може да измислим нещо
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          curko написа:
                          Сега колата не пали.
                          kluchar написа:
                          Докарай е в Неделя на събирането все някой ще има такава коламоже да измислим нещо
                          Manowar - Татко
                          Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                          Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                          Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                          Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                          Коментар


                            #28
                            това че помпата се чува, не означава че качва гориво, но проблема едва ли е в нея; виж правилно ли си сложил кабелите на бобината

                            Коментар


                              #29
                              Смени си свещите.

                              Коментар


                                #30
                                Значи доса я мъчих- с новата бобина не пали, мерише на бензин, ще се задушиш.Оставях я сума време уж да не се е задавила, пробвах със старата бобина, поне на 1 и 4 цилиндър да опита за запали, но не.Накрая смотах акумулатора от връткане, че и ток ми даваха-пак нищо.Приятелче мери и той кат мен измери г/д същите показания.Слагахме свещ на кабела да видим дали ще излезе искра, ма само веднъж се получи и то няква мижава.Но това със свещта е малко не надеждно в случая, щот беше с негова свещ, пък тя не влизаше до края в кабела и малко ми се видя афифна работата.Мисля, че не сме объркали местата на кабелите.Нали се броят цилиндрите от ляво на дясно 1,2,3,4.На бобината си има номера, пък и кабелите са си точни по размера, отиват си на място.

                                Коментар

                                Working...
                                X