Здравейте колеги,Малко предистория. След като на първата смяна на масло, ми бе "открадната"(волно или неволно) въпросната капачка в сервиза на Ауто италия, си закупих нова от техния магазин. Тя представлява по-скоро една тапа. Та новата протече на 3-я месец. Сложих един допълнителен пръстен и така изкара до сега - 3год. Вече омаслява.От АХМ ми предлагат на Пирели за 2.80лв. Нищо пари е, но не ми се сменя всеки месец. Дайте съвети моля.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капачка за масло - каква и откъде
Collapse
X
-
tarabas
Мислил ли си да потърсиш оригинална (дори да е втора употреба) от автоморга. Можеш спокойно да прецениш дали е пробита и е омаслявала по двигателя от който ще я вземеш.
-
tarabas написа:Мислил ли си да потърсиш оригинална (дори да е втора употреба) от автоморга. Можеш спокойно да прецениш дали е пробита и е омаслявала по двигателя от който ще я вземеш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Оказа се, много смешен проблема. Интересното, е че нито аз, нито в Ауто Италия, нито пък мои приатели, които са гледали колата не са го забелязали. Ами вчера вадя старата тапа и я огледах внимателно. Направи впечатление, че на определени места там където трябва да уплътнява е доста наранена. Прекарах пръст по тези места на капака и почти се порязах. Капака знаете, че е алуминиева отливка. Не знам там ли е бил леяка, но не беше изобщо зачистено, като при всяко поставяне на тапата(и вадене) тя се дялка направо. Напъхах един парцал и го махнах ръба. Първоначално се ядосах много, защото пропуските по колата от страна на производителя вече станаха доста. После ми мина, тенекии, много важно. Но е така, малките камъчета преобръщат каруцата - много хора ще останат с лошо впечатление за двигателя заради такива дреболии. На мен ми отне 5мин. да го махна ръба, като после съм чистил и стружките. Колко ще отнеме това в завода, на още немонтиран капак? Според мен съвсем малко. Ето някои пропуски по автомобила от както е при мен.1. Дефектен клапан на разширителния съд.2. На предпазната кора(метална) под ДВГ и падна изключително бързо боята. Пребоядисах я и сега е добре 3год. вече.3. Оригиналните накладки се разкърцаха и ги смених още на около 25 000км. Предни и Задни. 4. Водачите на задните спирачни апарати, почти нямаха смазка. Абе направо си нямаха на едното колело.5. На водната помпа протече пръстена, през който влиза металната тръба в нея. Като я разглобих, се оказа, че тръбата е сложена на криво и цилиндричният пръстен е смачкан. Пак заводска грешка.има още.Всичко съм отремонтирал сам, след което не съм имал проблем с тези неща. Но концерна ФИАТ, много много ме разочарова вече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар