Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капачка за масло - каква и откъде

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Капачка за масло - каква и откъде

    Здравейте колеги,Малко предистория. След като на първата смяна на масло, ми бе "открадната"(волно или неволно) въпросната капачка в сервиза на Ауто италия, си закупих нова от техния магазин. Тя представлява по-скоро една тапа. Та новата протече на 3-я месец. Сложих един допълнителен пръстен и така изкара до сега - 3год. Вече омаслява.От АХМ ми предлагат на Пирели за 2.80лв. Нищо пари е, но не ми се сменя всеки месец. Дайте съвети моля.Благодаря.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Мислил ли си да потърсиш оригинална (дори да е втора употреба) от автоморга. Можеш спокойно да прецениш дали е пробита и е омаслявала по двигателя от който ще я вземеш.

    Коментар


      #3
      кола

      Ми няма начин 2.5 нали все нещо трябва да сложиш а иначе не трябва да излиза маслоновата не е чак толкова хлабава и аз съм си купувал от там и ми е ранаред
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Ами незнам. Оригиналната с колата за 1г. не беше пуснала нищо, ама неостана по-дълго при мен
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          tarabas написа:
          Мислил ли си да потърсиш оригинална (дори да е втора употреба) от автоморга. Можеш спокойно да прецениш дали е пробита и е омаслявала по двигателя от който ще я вземеш.
          Мислил съм го, но малко или много се опичат. Затова засега съм го отхвърлил този вариант.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Чудя се, какво толкова може да му има на капака? Четох, тук таме, че и на хора с по-старите пунта омасляват капачките(тапите). Минават ми и идеи да присадя ново гърло, с капачка и резба.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Взех от Александър Ауто една за 4лв, пък ще видим.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Оказа се, много смешен проблема. Интересното, е че нито аз, нито в Ауто Италия, нито пък мои приатели, които са гледали колата не са го забелязали. Ами вчера вадя старата тапа и я огледах внимателно. Направи впечатление, че на определени места там където трябва да уплътнява е доста наранена. Прекарах пръст по тези места на капака и почти се порязах. Капака знаете, че е алуминиева отливка. Не знам там ли е бил леяка, но не беше изобщо зачистено, като при всяко поставяне на тапата(и вадене) тя се дялка направо. Напъхах един парцал и го махнах ръба. Първоначално се ядосах много, защото пропуските по колата от страна на производителя вече станаха доста. После ми мина, тенекии, много важно. Но е така, малките камъчета преобръщат каруцата - много хора ще останат с лошо впечатление за двигателя заради такива дреболии. На мен ми отне 5мин. да го махна ръба, като после съм чистил и стружките. Колко ще отнеме това в завода, на още немонтиран капак? Според мен съвсем малко. Ето някои пропуски по автомобила от както е при мен.1. Дефектен клапан на разширителния съд.2. На предпазната кора(метална) под ДВГ и падна изключително бързо боята. Пребоядисах я и сега е добре 3год. вече.3. Оригиналните накладки се разкърцаха и ги смених още на около 25 000км. Предни и Задни. 4. Водачите на задните спирачни апарати, почти нямаха смазка. Абе направо си нямаха на едното колело.5. На водната помпа протече пръстена, през който влиза металната тръба в нея. Като я разглобих, се оказа, че тръбата е сложена на криво и цилиндричният пръстен е смачкан. Пак заводска грешка.има още.Всичко съм отремонтирал сам, след което не съм имал проблем с тези неща. Но концерна ФИАТ, много много ме разочарова вече.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X