Nino, що стига ? Карано е с хубаво масло - няма лошо Пиша просто как може да се установи дали един двигател се кара с лошо масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кое масло е добро
Collapse
X
-
Да така е... въпросът беше за "ОТНОСИТЕЛНИТЕ" неща, които много често вкарваме в употреба, от тук се създават митове и потърпевшите сме пак ние.За съжаление не си спомням линка вече, това беше преди около 1.5г, но бях прочел един руски обзор за качествата на маслата в източна европа и по-специално ставаше дума за ELF.От тогава не го ползвам! Също ставаше ясно каква огромна и стройна система за производство на автомобилни масла ментета и антифризи са създали братушките! Не допускам,че тези неща не са внасяни /внасят/ и у нас.Това кое масло е добро и кое не, може да се установи само с лабораторни анализи, а след известен пробег и с подръчни следства по "метода на капката". Затова ,често се подсмихвам като прочета неща от сорта на "а бе от това масло съм много доволен" От какво е доволен? От мириса,цвета, вкуса? Ами майстора така ми каза.Пак там бях чел, че примерно се отричат маслата с молибденовата присадка като тези на LIQUI MOLY. Ще го изровя този линк.Лично на мен ориентири за качеството на едно масло са класовете които дава производителя, информацията в сайта им и цената.Другото е от лукавого!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.Пунто 75 1.2 MPI '94
Коментар
-
Галин написа:Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Галин написа:Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.
Коментар
-
Nino написа:Галин написа:Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Nino написа:Галин написа:Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:Nino написа:Галин написа:Аз карам с LIQUI MOLY 10W-40. полусинтетично. Препоръча ми го майстора, който ми сменя ремъка и маслото, като купих колата. Не знам дали да съм "доволен" от него, защото с друго не съм карал. Прави ми впечатление, че много трудно завърта стратера при студено време. А за 10W би следвало да се очаква да е по-лесно. Особено ако ти е паднал акумулатора, паленето е проблем. За година и 9 м. съм долял три литра, но за това предполагам не е виновно маслото - картера ми е омаслен, явно тече отнякъде.Наесен пак ще сменям маслото и се чудя какво да е.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар