grishav написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кое масло е добро
Collapse
X
-
Georgi написа:Не разбирам, но да попитам какво рабирате под доволен съм и не съм доволен. Усетили ли сте някаква съществена разлика, като сте използвали различни марки?FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Момчил написа:Ами колега аз съм мнооо доволен, преди Selenia-та съм карал с различни марки, моите критерий са:1. за 10К км. почти не си променя цвета.2. Вискозитета се запазва почти същия3.Не доливам. (колата не ми гори грам масло, за разлика от др. марки които съм ползвал)И смятам, че най-добре да се караа с масло препоръчано от производителя!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Виждам, че 2-ма от колегите карат с Motul. Със същото съм и аз 6100 10W40. Това под давлението на майсторите при които си правих двигателя. Разговарях и с познат продавач на магазин и той ме увери, че маслата (хубавите) не се изчерпват с една марка. Думите му бяха, че при покупка на истинско масло можеш да разчиташ на него. По-известните имат добри масла. Да! Ще карам с Motul просто защото вярвам на специалистите. Ако попаднете на същото това но с недоказан произход - няма какво да говорим...Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
"Доволен", "недоволен" друг път. Тези двете думички са в сила като се отвори двигателя след примерно 150К, 200К. И еднакви мотори да са карани с маслото "А" и маслото "Б"! Или другите неща от ФОЛКЛОРА: "А бе като сложих маслото Х двигателя работи по - меко, по - тихо, та чак мърка като котарака от аватара на Нино"!? А на колегата любител на масла дето не си менят цвета и не потъмняват след еди колко си киломера ще му препоръчам горещо много далече да бяга от такива.Защо?.... Kiro_of_the_day е казал как да намери отговор на въпроса.Но за да го улесня малко ще му кажа....защото нямат едно от основните свойства на качественото масло, да отмива нагарите в БЦГ, продукт на изгарянето.Изобщо темата за маслото в съзнанието на нашего брата е силно "фолклорна" и затова лично аз повече се доверявам какво пише на опаковката и официалния сайт на производителя.Пък и "навремето" колегата Kilar си е направил труда да ни поизучи малко: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509Ето малко сайтове от които да се прочете нещо:http://www.acdelco.com/http://www.addinol.de/http://www.agippetroli.it/http://www.amsoil.com/products/amo.htmlhttp://www.aral.com/http://www.bp.com/http://www.castrol.com/main_flash.htmlhttp://www.castrol.de/http://www.chevron.com/http://www.commaoil.co.uk/Commasite.htmhttp://www.erglube.it/http://www.esso.com/index_flat.htmlhttp://www.flrussia.com/http://www.liquimoly.ru/index.htmlhttp://www.motul.ru/http://www.erglubricants.com/Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
jamie написа:Нино, лесно се познава масло и по друг признак (много преди 200к) - износване на разпределителни валове.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар