Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кое масло е добро

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    grishav написа:
    Аз съм много доволен от Selenia Gold 10W40
    Това е маслото
    FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
    FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

    Коментар


      #17
      Ами така е-италианските произв. препоръчват италиански масла, френските-френски и така.Схемата е ясна.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        И аз карам със SELENIA GOLD,но съм доволен и от MOBILE (така ли се пишеше последното)

        Коментар


          #19
          gaginev написа:
          И аз карам със SELENIA GOLD,но съм доволен и от MOBILE (така ли се пишеше последното)
          Mobil 1 :D
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Не разбирам, но да попитам какво рабирате под доволен съм и не съм доволен. Усетили ли сте някаква съществена разлика, като сте използвали различни марки?

            Коментар


              #21
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

              Коментар


                #22
                Някой дали има впечатления от маслата ОМВ и ЕКО, които се продават на съответните бензиностанции. Онзи ден случайно се загледах и цените им ми сес сториха доста приемливи.
                Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

                Коментар


                  #23
                  според мен за 15-20 лева разлика не си заслужава да се рискувадаже и това да са 50% от цената
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #24
                    Georgi написа:
                    Не разбирам, но да попитам какво рабирате под доволен съм и не съм доволен. Усетили ли сте някаква съществена разлика, като сте използвали различни марки?
                    Ами колега аз съм мнооо доволен, преди Selenia-та съм карал с различни марки, моите критерий са:1. за 10К км. почти не си променя цвета.2. Вискозитета се запазва почти същия3.Не доливам. (колата не ми гори грам масло, за разлика от др. марки които съм ползвал)И смятам, че най-добре да се караа с масло препоръчано от производителя!
                    FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
                    FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

                    Коментар


                      #25
                      Момчил написа:
                      Ами колега аз съм мнооо доволен, преди Selenia-та съм карал с различни марки, моите критерий са:1. за 10К км. почти не си променя цвета.2. Вискозитета се запазва почти същия3.Не доливам. (колата не ми гори грам масло, за разлика от др. марки които съм ползвал)И смятам, че най-добре да се караа с масло препоръчано от производителя!
                      Не съм съгласен с т. 1 - дискутирано е много по темата - ползвайте търсачката! Добавям т. 4 Лесен "студен старт" - особено показателен е зимата!
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #26
                        Виждам, че 2-ма от колегите карат с Motul. Със същото съм и аз 6100 10W40. Това под давлението на майсторите при които си правих двигателя. Разговарях и с познат продавач на магазин и той ме увери, че маслата (хубавите) не се изчерпват с една марка. Думите му бяха, че при покупка на истинско масло можеш да разчиташ на него. По-известните имат добри масла. Да! Ще карам с Motul просто защото вярвам на специалистите. Ако попаднете на същото това но с недоказан произход - няма какво да говорим...
                        Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                        Коментар


                          #27
                          "Доволен", "недоволен" друг път. Тези двете думички са в сила като се отвори двигателя след примерно 150К, 200К. И еднакви мотори да са карани с маслото "А" и маслото "Б"! Или другите неща от ФОЛКЛОРА: "А бе като сложих маслото Х двигателя работи по - меко, по - тихо, та чак мърка като котарака от аватара на Нино"!? А на колегата любител на масла дето не си менят цвета и не потъмняват след еди колко си киломера ще му препоръчам горещо много далече да бяга от такива.Защо?.... Kiro_of_the_day е казал как да намери отговор на въпроса.Но за да го улесня малко ще му кажа....защото нямат едно от основните свойства на качественото масло, да отмива нагарите в БЦГ, продукт на изгарянето.Изобщо темата за маслото в съзнанието на нашего брата е силно "фолклорна" и затова лично аз повече се доверявам какво пише на опаковката и официалния сайт на производителя.Пък и "навремето" колегата Kilar си е направил труда да ни поизучи малко: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509Ето малко сайтове от които да се прочете нещо:http://www.acdelco.com/http://www.addinol.de/http://www.agippetroli.it/http://www.amsoil.com/products/amo.htmlhttp://www.aral.com/http://www.bp.com/http://www.castrol.com/main_flash.htmlhttp://www.castrol.de/http://www.chevron.com/http://www.commaoil.co.uk/Commasite.htmhttp://www.erglube.it/http://www.esso.com/index_flat.htmlhttp://www.flrussia.com/http://www.liquimoly.ru/index.htmlhttp://www.motul.ru/http://www.erglubricants.com/Успех!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            Нино, лесно се познава масло и по друг признак (много преди 200к) - износване на разпределителни валове.

                            Коментар


                              #29
                              Аз вече втори път си сипвам TUTELA. Много съм доволен. Преди това сложих Селения, но малко повече ми харчеше масло. С Тутелата е добре 300 гр. за 8000 км. При запалване имах едно разтресване, но сега е почти не забележимо ( тампоните на двигателя са добре).

                              Коментар


                                #30
                                jamie написа:
                                Нино, лесно се познава масло и по друг признак (много преди 200к) - износване на разпределителни валове.
                                Стига бе пич, Реното ми наближава 300К и миналата седмица сменяхме гарнитура.Разпр.вал не е мръднал.Е верно карано е само с полусинтетика и нищо друго.Минералното му е непознато.Машинката е дизел 1.6d
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X