Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nelegalniq написа:
    Аз имам въпрос: възможно ли е намирането на сравнително добро ЖТД за цена под 3к лева? Примерно за 2400-2700.(тази информация може да помогне и на колегата искащ съвет).
    Напълно възможно. Естествено зависи и кво разбираш под добро.Не може да я купиш на такава цена и да се качиш да си я караш.Винаги ще има какво да се смени.Въпроса е да не са скъпи нещата за смяна и да не са много и като цяло да е запазена колата ...
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #17
      аз пък съм склонен да се разделя с моето за 3 000

      Коментар


        #18
        waterboy написа:
        еми аз толко мога и да отделя.. наи много 3000лв за кола
        То да имаш да отделиш 3к за колата за закупуването и добре, но като се има предвид че за обслужване, регистрация и някой ремонтче ще имаш разходи още към 600-1000лв става лошо. Ако разполагаш примерно със 3500 в сметката си, означава да търсиш кола до около 2500 най много 2800. Под добро състояние разбирам да не е изгнила(при фиат е много рядко да срещнеш изгнил екземпляр), другото което е интериора да е и той запазен, а не да му се вижда пълнежа на седалките и да е разпокъсано. А за самия двигател, да пали без затруднения топъл и студен , да няма шумове и вибрации и разни други дефекти. Добре знам, че при закупуването на кола имаш начално обслужване, и него не го слагам към ремонтите. Ремонт за мене е да се окаже след покупката нуждата от смяна на съединител. И затова попитах дали се намират на пазара Бравота ЖТД за 2500 примерно. Защото в мобилето на цена до 2700 има само 2-3 ЖТД , и едното май е форумско.

        Коментар


          #19
          Тя колата като е обявена за 3200-3500,като покажеш парите и автоджамбазите свалят яко. Всичко е въпрос на много гледане и добър пазарлък.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            Да, но едва ли при цена от 3200 ще се навие да я даде за 2500-2700. Даже и след като си намерил примерно някой дефект след оглеждането. Той като те види, че си дошъл за тази кола и я оглеждаш с желание, ще каже примерно най малко за 3000 и пак сме на никъде.

            Коментар


              #21
              naskobg написа:
              stefaka222 написа:
              Абе как бе нали им казват ПЕЕЧКИИ на дизелите как от печка може да умреш от студ Бензинката иска повечко обороти за да върви, а JTD си върви супер след 2000 оборота все пак е турбо.НО!!! много трудно ще се намери читав комон рейл аз търсих 2 месеца ’’’печка’’’ и все боклуци намирах или прекалено скъпи и си взех ’’бензинова резачка’’Колите са 2 вида с нафта и бензин или хибриди с батерий, т"ва газта е измислена само за запалки и газови котлони хич си нее работа да ти е на колата мани бегай.
              Колега, карал ли си JTD и колко? Виждам, че изказваш компетентно мнение. Аз имам JTD 100 и трябва да ти кажа, че нищо от написаното от теб по този въпрос не е вярно.
              Карал съм JTD 105 браво около 2 месеца и мнооооогоо ми хареса уникално.Кое колега не е вярно от написаното?Сега имам бензин и наи-много ме дразни това, че за да върви трябва да я пришпоря от 3500 до 5000об. , докато с печката комон рейлтози вървеж го постигах с лекота при максимум 3500об. без да настъпвам яко и да се чува от 200 метра че някой се състезава.За загряването и дали ще умреш от студ зимата зависи дали имаш климатроник, но jtd имат всички ако не се лъжа, което означава, че в купето бързо става топло.Аз лично смятам jtd за по-добър избор пред бензиновите модели от сходните години.
              КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

              Коментар


                #22
                Stefanaki написа:
                Ако искаш зимата да "умираш от студ" и да наливаш газ в резервоара си вземи JTD.Иначе може да зареждаш газ ако си вземеш 1.8
                Зареждам на една утвърдена нафтостанция, и никога не съм изпитал каквито и да е проблеми с горивото, дори и при -13 - -15 градуса (т.е. нафтата там покрива БДС). Газ дори не бях виждал доскоро. Тази част на поста е малко преувеличена. С първата част, обаче, определено съм съгласен - при все, че имам допълнителни подгряващи свещи - ако караш на <5 км - то 80 % от тях минаваш на студено. Пуснеш ли отопление - при по-ниски температури - двигателят няма стопляне, особено ако висиш по задръствания. От гледна точка на отопление - по-добе е бензиново-газов двигател, защото той загрява доста по-бързо, все пак е по-неефективен.

                Коментар


                  #23
                  На мен друго ми направи впечатление и съм по-скоро любопитен да науча, така ли е и при другите дизелаци. Преди няколко дни се возих в Аудито на един приятел - А6, 2,5 ТДИ - голяма лимузина, тинтири-минтири, ама едно, че не беше топло, второ - миришеше на нафта вътре, като в автобус и ми се стори недостатъчно обезшумена, като за такъв клас автомобил. Аз и без това не съм почитател на дизелите, но с нищо не ме впечатли тази ми ти лимузина. Иначе, няма спор - широка, комфортна, но - нищо особено, а и като прибавим тези недостатъци, малко смущаващо ми се видя...
                  Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                  Коментар


                    #24
                    sugarboy написа:
                    На мен друго ми направи впечатление и съм по-скоро любопитен да науча, така ли е и при другите дизелаци. Преди няколко дни се возих в Аудито на един приятел - А6, 2,5 ТДИ - голяма лимузина, тинтири-минтири, ама едно, че не беше топло, второ - миришеше на нафта вътре, като в автобус и ми се стори недостатъчно обезшумена, като за такъв клас автомобил. Аз и без това не съм почитател на дизелите, но с нищо не ме впечатли тази ми ти лимузина. Иначе, няма спор - широка, комфортна, но - нищо особено, а и като прибавим тези недостатъци, малко смущаващо ми се видя...
                    Колега, мислиш ли, че ако ни мирише в купето на нафта ще караме дизелите И наистина ли мислиш, че така е във всички А6 - ци? Де да беше, щеше да е по - ефтина от Фиата...Идентичен е въпросът и за бензина - Ако ти мерише постоянно на бензин/газ, ще си купиш ли пак бензинова Както каза колегата emzo: Това, че лицето Х има проблем, неозначава, че всички страдаме от дадения фактор.....
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Днес се загледах в цените на алфа 156 в мобилето и забелязах че има добър избор за около 2000-2800. Вярно, че са бензинки но с един ГИ(ако няма вече монтиран) се оправя работата. Намират се и някой дизели ма са малко по скъпи. Проблем на 156-ците е окачването, но гледам има възможност за рециклиране. Така, че колегата waterboy ако не е решил твърдо да е браво и да е дизел, може да хвърли едно око и на алфите, те са като сестри на фиатите . А и 156 е голяма и удобна кола.

                      Коментар


                        #26
                        Моя съвет към теб е повече търпение и ако си купуваш кола гледай да е от частно лице и да направиш една диагностика. Аз си купих колата от подписа ми преди около 2 месеца има си дребни забелжки, но я взех за 2700(от 3500 цена) със разходи по прехвърляния смяна на масла и т.н 3500. Така че търпение и търсене му е майката. Успех дано попаднеш на нещо читаво
                        Fiat Punto JTD HLX 1999

                        Коментар


                          #27
                          Алфите не ми харесват колега.Държа да е дизел, поради икономията не за друго никога не сам харесвал дизела, мразя колата да ми трака но уви, ако имах пари да карам на бензин... не бих карал фиат ако разполагам с поваче пари, но всеки преценява и копува според джоба си

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте колеги!Дайте съвет,че фалирах.Преди година купих Браво 1.4 1996 на дъщеря ми.В момента ми гори градско 14-15 бензин-почти такси.Носих го на специалист,но според него компютъра управлява мотора перфектно,свещи сменени,кабели,компресия нормална,мотора е много нов-около 130 000(колата киснала няколко години по австрийски автокъщи).На мен ми звучат малко високи оборотите на празен ход(по оборотомер около 950),но според незнамкакво си устройство били по каталог.Не мога да се преборя с детето и майка и за газ-дайте смели и обективни съвети,които и те да прочетат та да оправим малко нещата.

                            Коментар


                              #29
                              Ако я кара на близки разстояния, в това студено време е нормално. и моята гори горе долу толкова. работата ми е на 1.8 км от дома
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар


                                #30
                                И на мен моето 1.6 зимата се побърка амен амен двайсе с настъпване. Баш такси И аз се чудя нещо се прееба ли и аз сам на 2.5 км от работата. А иначе ходя по обяд да земам закуски от една бутка на 600 м от работата. Иначе за 2.5 км едвам стигам една черта на стрелката да ми загрее. Иначе преди месец пак въртях 10-12 км градско със задръствания и не може да загрее много - половината от средата докато лятото минаваше средата и пускаше перката за такива разстояния. А лятото отидох до варна, там навъртях 150 км и се върнах в търново и покарах още 110 км градско т.е. 440 км извън градско и градско общо 700 км които ги изминах със 60 л което ми дава към 8.6 / 100 което е доста добре като се има в предвид че във варна карах с доста задръствания и освен това на отиване до там на магистралата "нямаше лабаво" Искам да допълня че сега като се прибирам вечер от работа по главната улица няма движение и включвам и дори пета и си подпирам леко крака на газта 50-60 км/ч ама все си ми гори много и това си е.
                                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                                FIAT Punto sx 75 '94

                                Коментар

                                Working...
                                X