Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

А сега накъде?...Коя марка все пак да бъде...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kkassabow написа:
    С двете "бинки" които си приготвил единственно жигула в добро състояние.За тази сума колата която ще закупиш ще е между 12-15 годишна.Фен съм ма марката Fiat, но не се сещам за 12-15 годишен ,които се кара редовнода е в добро състояние.
    Колега,ела на някоя от срещите ни за да видиш 17-годишна в много добро без никаква ръжда.Всичко си зависи от собствениците.

    Коментар


      #17
      Ееееее...те все пак двете бинки ще растат с времето...Но засега типото си ми е супер на размери, и на мощност, и на разход...само дет’ трябва и да си го намеря...заради което всъщност съм и тукНоооо все още се замислям за ланча....

      Коментар


        #18
        Накратко - ако не те притеснява "простолюдието" - избери ФИАТ.По-малко блясък и лукс, по-лесна поддръжка и малко разход.Карам Крома, дебнех и Тема когато купувах - не съжалявам за избора си сега.

        Коментар


          #19
          не съм дорасъл до крома...доколкото си спомням това бяха по-скорошни модели...макс типо мога да си позволя...засега

          Коментар


            #20
            Chaos_ написа:
            не съм дорасъл до крома...доколкото си спомням това бяха по-скорошни модели...макс типо мога да си позволя...засега
            Не е по-нов, малко по-голям е. В ценово отношение също не мисля че е различно - моята е ’93та (по талон, по ВИН е произведена ’92-ра) 2.0 100 коня точно и ако се наложи да я продам скоро - ще е в ценовия диапазон 2500-3000 с АГУ и лети джанти (тъкмо ги намерих). По мои виждания Темпра са дори по-скъпи - а Типо са в същия ценови диапазон както Кромата.

            Коментар


              #21
              Съвсем се омотах като пиле в кълчища от марки и модели :D

              Коментар


                #22
                В най-добро състояние може да се намери фиат уно за около 1800-2000 бинки Типо за 2000 ше има работа по него за още 500-1000
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #23
                  Фиат Темпра

                  колега, имах и типо и темпра, сега карам темпра и като цяло съм супер доволен, но да си призная като си купихме телевизор не можахме да го вземем с ГОЛЯМАТА темпра, а с типото колко неща съм изнесъл на познати и приятели......голяма кола какво да ти кажа, Иначе разхода на темпрата ми е твърдо под 10 на газ(по точно около 10/100 в града на газ, и около 5,8/100 извън) последното засичане го напарвих като се събирахме на Копринка, бях мноооого приятно изненадан.Моя съвет е събери още някои лев и вземи малко по-"млада" колица.Разходи винаги ще имаш по една кола без значение емблемата, разликата е че частите на фиат са по евтини, дори от тези на Алфа са по скъпи, брат ми има Ланчиа Дедра, и всичките му части са като моите, като отворим капаците моторите са еднакви, но е малко по комфортна вътре. Аз лично смятам да сменя малко Темпрата за някоя расова Дедра...ей така за разнообразие, поне знам мотора, окачването и ми допада....(все пак евтини, части и лесна поддръжка въобще не е малко за хора които карат коли по нашите улици )
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #24
                    Re: Фиат Темпра

                    phoenix написа:
                    ... а с типото колко неща съм изнесал на познати и приятели......голяма кола какво да ти кажа...
                    Ами хечбек!(Брава о йе!)
                    FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #25
                      Ми нещата начи се ориентират накъм - каквото попадне първо на достъпна ценаили ланча, или типо и това ще е

                      Коментар


                        #26
                        Re: Фиат Темпра

                        phoenix написа:
                        колега, имах и типо и темпра, сега карам темпра и като цяло съм супер доволен, но да си призная като си купихме тележизор не можахме да го вземем с ГОЛЯМАТА темпра, а с типото колко неща съм изнесал на познати и приятели......голяма кола какво да ти кажа, Иначе разхода на темпрата ми е твърдо под 10 на газ(по точно около 10/100 в града на газ, и около 5,8/100 извън) последното засичане го напарвих като се сабирахме на Копринка, бях мноооого приятно изненадан.Моя съвет е събери още някои лев и взми малко по-"млада" колицаРазходи винаги ще имаш по една кола без значение емблемата, разликата е че частите на фиат са по евтини, дори от тези на Алфа са по скъпи, брат ми има Ланчиа Дедра, и всичките му части са като моите, като отворим капаците моторите са еднакви, но е малко по комфортна вътре. Аз лично смятам да сменя малко Темпрата за някоя расова Дедра...еи така за разнообразие, поне знам мотора, окачването и ми допада....(все пак евтини, части и лесна поддръжка въобще не е малко за хора които карат коли по нашите улици )
                        5.8 ГАЗ извънградско ? Ай стига бе, не го вярвам ПП: Смяна на шарнир Дедра е 70+ лв, на Темпра предполагам 15 (при Ланчата сменяш целия носач). Гледал си моторите че са еднакви, само че колко често се налага основен ремонт на мотор ? Докато ходовата част си иска чаркове от време на време. Дедрата тежи 1300+ килца и съответно дори 1.8 и е слаб, разхода и е прекалено висок сравнен със съответния ФИАТ - така мисля.

                        Коментар


                          #27
                          ПП: Смяна на шарнир Дедра е 70+ лв, на Темпра предполагам 15 (при Ланчата сменяш целия носач).
                          незнам как е при темпра (която е просто едно по-голямо типо), но при типо-то шарнира също се сменя комплект с целия носачизобщо...и ланча е фиат...така че вярвам да е същото почти...

                          Коментар


                            #28
                            Chaos_ написа:
                            ПП: Смяна на шарнир Дедра е 70+ лв, на Темпра предполагам 15 (при Ланчата сменяш целия носач).
                            незнам как е при темпра (която е просто едно по-голямо типо), но при типо-то шарнира също се сменя комплект с целия носачизобщо...и ланча е фиат...така че вярвам да е същото почти...
                            Баси - значи с Кромата съм късметлия Сменя си се поотделно.Ланча е "лукс" ФИАТ - т.е. прието е че и джобовете са по-дълбочки.

                            Коментар


                              #29
                              И на моето Уно може да се сменя само шарнир и тампони без да сменяш целия носач. Докато съм имал досег и с темпра и типо и при тях се сменя целия носач. Мислехме си тука че носачите са еднакви понеже останаха резервни от темпрата ама се оказа че имат разлика в дебелината на шарнирните болтове. Ако наистина търсиш ефтина кола с ефтина подръжка и малко разход най-добрия вариянт е уно. Верно е че е нисък клас кола ама трябва и да знаеш за какво ти служи. Мойта е лично да ме радва и да ме вози. Ако искам да върви ще се хвана и ще сложа по бърз мотор ама за сега я ползвам да си предвижа петобуквието от точка А до точка Б. Помисли си точно какво искаш, търси и купувай. Ако не бързаш много може да си намериш и ефтина кола в добро състояние. Всичко е въпрос на късмет. Аз ти го пожелавам и дано намериш подходящата за тебе кола.

                              [Skype - FIAT_FREAK

                              Коментар


                                #30
                                колеги говорите за носачи и шарнири значи...хмм сега само да ви дам малко реални неща за тях(темпра/дедра) Значи наречете го съдба но и двамата с брат ми сменяме носачите така че идвата са при мен свалени, и на двата не се сменят шарнири, а всичко е комплект.Освен това и на двата носача си пише FIAT/LANCIA, така че .... и са напълно еднакви, даже се чудим дали да не ги занеса да ги рестврират, че то не се знае нищо с нашите пътища.и да си ги сменяме, ако стане нещо извънредно. А за цената 58 лв.без значение за коя кола понеже са еднакви. . и така е темпрата е едно голямо типо, преди темпрата имах типо, много добра кола, затова взех темпра, просто е по комфортна, а и жена ми иска да е тип лимузина, но съм супер доволен, че взехме темпра а не типо, лукса си голям + И да дедрата е по принцип по-комфортна от вътре, поне според мен мисля че само това е разликата А относно 70 лв. смяна носач дедра....еми не знам майстора може и 200 лв. да иска тяхна си работа, аз си ги сменям сам, все пак е въпрос на 5 болта така че..... :D
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X