Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Появи се едно придръпване при тръгване или по-скоро притръсв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Появи се едно придръпване при тръгване или по-скоро притръсв

    При по-рязко тръгване се получава следното - давам газ,пускам си леко съединитея и в даден момент цялата кола се разтриса понякога доста силно друг път не чак толкова (всеки път различно) и потегля.По принцип съм наблчдавал това от разбити скорости ама тогава при по-здраво натоварване започва направо да треска.Чува се най-често от дясното колело.Сменяна е предницата на колата и карето отдясно (беше разбито доста).Чудя се може ли да е от тампони на двигателя и защо ще се чува отдясно и може ли да е от притискателния диск (ако е откъснал някоя пръжина или де да знам и аз).Ако тръгна доста рязко (с мръсна газ и просто пусна отрза съеднителя) май го няма или поне не съм го забелязал.Другото явление е че от време на време като съм натиснал педала и започна да го отпускам не иска да се върне (в смисъл плавно го отпускам а той до дадено положение си остава долу - около 1-2 см ход) и като отпусна още малко се връща сам.Един познат ми казваше че може да имам някое скъсано телче от тези в жилото и да закача.Та питам какво да правя?Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    ...А да не би да е старо масло за съединителя?ако е много старо и се получава този ефект... педала става на "етажи"...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Е аз съм с жило т.е. няма масло за съединителя. Еми притискателния незнам на колко е защото не съм го сменявал.Лагера и феродовия са на не повече от 6-7к.
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        имаш само 2 възможности щом е сменено карето- тампон на двг /в дясно има 1, поне на темпрата при мен/ или съединителя. отиди в ем комплект на околовръстното и борис без пари ще ти го прегледат и ще ти кажат тампоните как са. при мен беше и от 2-те
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Феродовия диск или е кован или е менте

          Коментар


            #6
            За феродовия диск - сега като вадих мотора изглеждаше доста добре а с моето каране доста зор вижда (само градско по задръстванията) и се съмнявам да е менте.Смяташ че да е от него?Аз тампоните мисля да ги сменям защото не са добре .
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              когато ти загрее маслото в скоростната кутия - стават ли по-малко и по-недолувими вибрациите ?
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #8
                Не изобщо няма връзка.Даже забелязвам че като е студена колата по-рядко го прави ама си го обеснявам с по-стабилната работа на двигателя (като загрее ми се ебават здраво ниските обороти).Ще сменя тампона тези дни и ако не се оправи ще сменя и съединителя.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  niko_ymn написа:
                  когато ти загрее маслото в скоростната кутия - стават ли по-малко и по-недолувими вибрациите ?
                  Аз имам подобен проблем. При мен изчезват или има много леки вибрации. Какво би ме посъветвал?

                  Коментар


                    #10
                    Незнам

                    daley написа:
                    niko_ymn написа:
                    когато ти загрее маслото в скоростната кутия - стават ли по-малко и по-недолувими вибрациите ?
                    Аз имам подобен проблем. При мен изчезват или има много леки вибрации. Какво би ме посъветвал?
                    Още не съм сигурен дори, че не си внушавам за съществуването на такава зависимост, така че е рано да пиша как съм решил проблема.
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      ми като загрее маслото става по-рядко така че по-скоро тогава трябва да се разтраква повече защото хлабината се увеличава.ама идва другия момент че самите зъбни колела и детайли се загряват -> разширяват -> уплътняват.Или поне аз така мисля че трябва да е логиката.
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Скоростна кутия не търпи хлабини, няма значени дали маслото е загрято или не , проблема е от демпферни пружини на феродовия диск, препорачително е смяна на целия комплект за да нямаш проблеми, иначе можеш да си караш така, като свикнеш ще прескачаш този момент на тресене и няма да се усеща
                        FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

                        Коментар


                          #13
                          ами странното е че този момент се мени и е различно.Никога нензам ще изтреска ли няма ли и колко и кога.Работата е съвсем относителна и мисля да го оправям някой ден.
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар

                          Working...
                          X