При по-рязко тръгване се получава следното - давам газ,пускам си леко съединитея и в даден момент цялата кола се разтриса понякога доста силно друг път не чак толкова (всеки път различно) и потегля.По принцип съм наблчдавал това от разбити скорости ама тогава при по-здраво натоварване започва направо да треска.Чува се най-често от дясното колело.Сменяна е предницата на колата и карето отдясно (беше разбито доста).Чудя се може ли да е от тампони на двигателя и защо ще се чува отдясно и може ли да е от притискателния диск (ако е откъснал някоя пръжина или де да знам и аз).Ако тръгна доста рязко (с мръсна газ и просто пусна отрза съеднителя) май го няма или поне не съм го забелязал.Другото явление е че от време на време като съм натиснал педала и започна да го отпускам не иска да се върне (в смисъл плавно го отпускам а той до дадено положение си остава долу - около 1-2 см ход) и като отпусна още малко се връща сам.Един познат ми казваше че може да имам някое скъсано телче от тези в жилото и да закача.Та питам какво да правя?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Появи се едно придръпване при тръгване или по-скоро притръсв
Collapse
X
-
имаш само 2 възможности щом е сменено карето- тампон на двг /в дясно има 1, поне на темпрата при мен/ или съединителя. отиди в ем комплект на околовръстното и борис без пари ще ти го прегледат и ще ти кажат тампоните как са. при мен беше и от 2-теLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не изобщо няма връзка.Даже забелязвам че като е студена колата по-рядко го прави ама си го обеснявам с по-стабилната работа на двигателя (като загрее ми се ебават здраво ниските обороти).Ще сменя тампона тези дни и ако не се оправи ще сменя и съединителя.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Незнам
daley написа:niko_ymn написа:когато ти загрее маслото в скоростната кутия - стават ли по-малко и по-недолувими вибрациите ?
Коментар
-
ми като загрее маслото става по-рядко така че по-скоро тогава трябва да се разтраква повече защото хлабината се увеличава.ама идва другия момент че самите зъбни колела и детайли се загряват -> разширяват -> уплътняват.Или поне аз така мисля че трябва да е логиката.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Скоростна кутия не търпи хлабини, няма значени дали маслото е загрято или не , проблема е от демпферни пружини на феродовия диск, препорачително е смяна на целия комплект за да нямаш проблеми, иначе можеш да си караш така, като свикнеш ще прескачаш този момент на тресене и няма да се усещаFIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар