Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предпазна ламарина на изпускателния колектор(тръбите) БРАВА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По принцип си има стандарти от завода производител нещо като нашето ISO 9001 :D Без които примерно ненужни чаркалъци по колите ни все повече се наслагват за да отговорят на общите изисквания на конкуренцията .Едни от известните инженери проектирали едни от най-добрите мотори на света (в частност коли) бяха казали свещените думи-"Един двигател е толкова добър НЕ когато има да се добавя нещо по него,а когато НЯМА вече какво да се маха .В този ред пък на мисли Сталин е казал-Нет человек нет проблем :D .На мойто Ферари,ако изброя колко ненужни неща съм му разкарал сигурен съм че ако ги изброя тук детайлно някой колега може да получи сърдечен удър Но съм длъжен да се съобразя и със следния факт,а казват че когато фактите говорят и Боговете мълчат.Факт е че всеки път,когато се наложи да махна нещо по двигателя той върви по-добре и с по-малък разход.Пример ЕЖР,премахване на катализатор и слагане на права тръба с по-голям диаметър до края вентилация на картера със премахване на аболютно ненужната кутия задръстена с киреч и всекакви ла.на за събиране на маслени пари.Пускане на три маркуча в атмосферата като едно време на Жигулките.Нека повечето ми се смеят,но мога да си оближа всмукателния колектор с език така както ближа на моята пу...и уверявам всеки вкуса е не по различен.Опростен спортен филтър,премахване на абсолютно всички ненужни пластмаси и ламаринки една от които е на турбото Еми все пак това турбо му трябва насрещен въздух да се охлажда иначе по-бързо си заминава,но какво му пука на немеца или макаронаджията като опакована и "недишаща" кола има примерно 10г живот обаче Ганьо после си я купува и влюбва в нея като първата си любов.Аз лично много си обичам Ферарито,хляб не съм ял но за него съм купувал всичко най-качествено и винаги аз съм си го правил,никой не ми е докосвал колата с мръсните си ръце.И понеже пак казвам си обичам колата,но в същото време и експеримента,махам наистина ненужни детайли и ако не ми харесва после пак ги слагам. На дневен ред е сега махането на стабилизиращата щанга по мнение на колегата Хаджов,но само да се постопли малко.Само от там като си представя колко ненужни чукащи детайли отпадът чак немам търпение по-бързо да почна.Едно от най-големите удоволствия и кеф от изхвърлянето на детайл беше с блокиралия кантар на задните спирачки и смяна на ръждивите метални тръбички с такива медни до спирачните цилиндърчета на задните колела.В момента имам спирачки като на Ферари Тестароса с мек и чувствителен педал.И за в бъдеще ще продължавам да махкам дивотии от колата докато не стане самолет
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      А на екологичните изисквания и вредните въздействия майната им, така ли?

      Коментар


        #18
        като не ми признават катализатора, защото съм бил 103 коня мн ясно, че като се сдуха и него го махам и слагам права тръба както е направил колегата

        Коментар


          #19
          Humppa написа:
          А на екологичните изисквания и вредните въздействия майната им, така ли?
          Как да ти обясня колега това твое съмнение колега? То е неоснователно т.е ако твърдиш за премахването на ЕЖР нали и на катализатора?Ами след премахването им и изчистване основно на турбопътищата и всмукателния колектор и последващо каране по магистрала с доста високи обороти Ферарито се изчисти все едно след клизма .Имам познат,който извършва прегледи на МПС и съответно замерва изгорели газове.Еми след тези интервенции колега нивото на въглероден окис,въглеродни и азотни окиси е с малко по-ниски стойности от тези с които бях с ката и ЕЖР-а.Когато си готов да ми отговориш на някои термодинамични процеси,КПД И др. и как имам по-ниски стойности на изгорелите газове можем да продължим спора .
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #20
            подкрепям колегата itan с две ръце, моята кола в момента дава 6 пъти превишение на нормите като ходих на преглед, и съм сигурен че ако махна катализатора ще спаднат

            Коментар


              #21
              Не искам да влизам в спорове, най-малкото защото не съм експерт в тази сфера. Вие, колеги, явно сте експерти и за вас няма тайни за ДВГ, процесите, протичащи при изгарянето на горивото в двигателите, и естествено екологията.А онези тъпи инженери във автомобилните компании, проектиращи ДВГ, понеже няма с какво да се занимават по цял ден, решили да слагат разни системи като EGR, катализатори...А, да, щях да забравя, има и друг тип такива инженери, които поради липса на по-сериозни занимания, са се захванали да поставят сероочистки по комините на мариците...Бедните те, колко са заблудени...Понеже и на мен не ми признават катализатора, заради прословутите 103 к.с. Що пък да не взема да махна едното бутало, така двигателя на бравото ще е около 77 к.с. и ще ми спадне данъка

              Коментар


                #22
                Humppa написа:
                Не искам да влизам в спорове, най-малкото защото не съм експерт в тази сфера. Вие, колеги, явно сте експерти и за вас няма тайни за ДВГ, процесите, протичащи при изгарянето на горивото в двигателите, и естествено екологията.А онези тъпи инженери във автомобилните компании, проектиращи ДВГ, понеже няма с какво да се занимават по цял ден, решили да слагат разни системи като EGR, катализатори...А, да, щях да забравя, има и друг тип такива инженери, които поради липса на по-сериозни занимания, са се захванали да поставят сероочистки по комините на мариците...Бедните те, колко са заблудени...Понеже и на мен не ми признават катализатора, заради прословутите 103 к.с. Що пък да не взема да махна едното бутало, така двигателя на бравото ще е около 77 к.с. и ще ми спадне данъка
                Уважавам те като наистина един от първите потребители на този форум.Днес даже четох твои мнения в самото започване на раздела "Спирачна система и окачване"от 2006г.Мислех,че за тези години поне с четене и малко опит си придобил някакви знания,а се очудвам че не е станало така от твоите думи.Както и да е но все пак не ти подхожда да споменаваш "тъпите инженери"многократно,защото имам чувството че говориш за себе си.Инженерите се ръководят от недоказани международни изисквания.Пример ЕЖР клапан,който уж намалява азотните окиси,които уж са предпоставка за рак на белия дроб.Това добре,но изпушването примерно на една кутия цигари дневно те поставя на същото място както до кола с ЕЖР клапан.Сега най-важното-катализатора по принцип не е консуматив и е разчетен с живота на автомобила.От личен опит обаче ти казвам,че най-добрия ми приятел притежава малък сервиз за ауспуси и колкото катализатора е свалил и заварил прави тръби сигурно ти толкова косми на главата си нямаш.От тях над 90% са били запушени т.е вече не изпълняват своето предназначение,а само вредят.Със ЕЖР-а е същото.Сега моето Ферари диша по-свободно и съответно гори с 1,5-1,8л/100км нафта,като е много по-пъргава и динамична във всяко едно отношение.щОм гори по-малко не е ли редно и да изхвърля по-малко вредни изгорели газове.Това за инженерите се отнася за нови коли слизащи от конвейра.Но докато ние караме коли на по 15-20години по-добре е без тез карантии уверявам те.Понеже сега професията ми е шофьор на линейка и много често съм сред доктори чух от тях некои твърдения,че в определени случаи човек е по-добре да живее без сливици,без апендикс,без яйчници,без коса и т.н.Тогава аджеба за какво са дадени от Господ тези органи?
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #23
                  Благодаря за добрите думи, колега! Знания и опит се придобиват всеки ден, но за такива знания, за които се говори в тази тема все още съм далеч. Защото, да чукна на дърво, все още не ми се е налагало да отварям двигатели За инженерите - нищо лошо, и аз съм такъв. Просто беше с ироничен тон...А съпоставката между механично чудовище като автомобила и органично такова, като човека, мисля че не е много удачен...Хайде да не спорим, все пак ако 2012-та ни отмине, то 2050-та няма да имаме петрол. Да се надяваме, че до тогава ще си караме електриките

                  Коментар


                    #24
                    Ако автора на темата знаеше до каде ще стигнете нямаше да сваля ламарината.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар

                    Working...
                    X