По принцип си има стандарти от завода производител нещо като нашето ISO 9001 :D Без които примерно ненужни чаркалъци по колите ни все повече се наслагват за да отговорят на общите изисквания на конкуренцията .Едни от известните инженери проектирали едни от най-добрите мотори на света (в частност коли) бяха казали свещените думи-"Един двигател е толкова добър НЕ когато има да се добавя нещо по него,а когато НЯМА вече какво да се маха .В този ред пък на мисли Сталин е казал-Нет человек нет проблем :D .На мойто Ферари,ако изброя колко ненужни неща съм му разкарал сигурен съм че ако ги изброя тук детайлно някой колега може да получи сърдечен удър Но съм длъжен да се съобразя и със следния факт,а казват че когато фактите говорят и Боговете мълчат.Факт е че всеки път,когато се наложи да махна нещо по двигателя той върви по-добре и с по-малък разход.Пример ЕЖР,премахване на катализатор и слагане на права тръба с по-голям диаметър до края вентилация на картера със премахване на аболютно ненужната кутия задръстена с киреч и всекакви ла.на за събиране на маслени пари.Пускане на три маркуча в атмосферата като едно време на Жигулките.Нека повечето ми се смеят,но мога да си оближа всмукателния колектор с език така както ближа на моята пу...и уверявам всеки вкуса е не по различен.Опростен спортен филтър,премахване на абсолютно всички ненужни пластмаси и ламаринки една от които е на турбото Еми все пак това турбо му трябва насрещен въздух да се охлажда иначе по-бързо си заминава,но какво му пука на немеца или макаронаджията като опакована и "недишаща" кола има примерно 10г живот обаче Ганьо после си я купува и влюбва в нея като първата си любов.Аз лично много си обичам Ферарито,хляб не съм ял но за него съм купувал всичко най-качествено и винаги аз съм си го правил,никой не ми е докосвал колата с мръсните си ръце.И понеже пак казвам си обичам колата,но в същото време и експеримента,махам наистина ненужни детайли и ако не ми харесва после пак ги слагам. На дневен ред е сега махането на стабилизиращата щанга по мнение на колегата Хаджов,но само да се постопли малко.Само от там като си представя колко ненужни чукащи детайли отпадът чак немам търпение по-бързо да почна.Едно от най-големите удоволствия и кеф от изхвърлянето на детайл беше с блокиралия кантар на задните спирачки и смяна на ръждивите метални тръбички с такива медни до спирачните цилиндърчета на задните колела.В момента имам спирачки като на Ферари Тестароса с мек и чувствителен педал.И за в бъдеще ще продължавам да махкам дивотии от колата докато не стане самолет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предпазна ламарина на изпускателния колектор(тръбите) БРАВА
Collapse
X
-
Humppa
-
nedialk00
като не ми признават катализатора, защото съм бил 103 коня мн ясно, че като се сдуха и него го махам и слагам права тръба както е направил колегата
Коментар
-
Humppa написа:А на екологичните изисквания и вредните въздействия майната им, така ли?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
nedialk00
подкрепям колегата itan с две ръце, моята кола в момента дава 6 пъти превишение на нормите като ходих на преглед, и съм сигурен че ако махна катализатора ще спаднат
Коментар
-
Humppa
Не искам да влизам в спорове, най-малкото защото не съм експерт в тази сфера. Вие, колеги, явно сте експерти и за вас няма тайни за ДВГ, процесите, протичащи при изгарянето на горивото в двигателите, и естествено екологията.А онези тъпи инженери във автомобилните компании, проектиращи ДВГ, понеже няма с какво да се занимават по цял ден, решили да слагат разни системи като EGR, катализатори...А, да, щях да забравя, има и друг тип такива инженери, които поради липса на по-сериозни занимания, са се захванали да поставят сероочистки по комините на мариците...Бедните те, колко са заблудени...Понеже и на мен не ми признават катализатора, заради прословутите 103 к.с. Що пък да не взема да махна едното бутало, така двигателя на бравото ще е около 77 к.с. и ще ми спадне данъка
Коментар
-
Humppa написа:Не искам да влизам в спорове, най-малкото защото не съм експерт в тази сфера. Вие, колеги, явно сте експерти и за вас няма тайни за ДВГ, процесите, протичащи при изгарянето на горивото в двигателите, и естествено екологията.А онези тъпи инженери във автомобилните компании, проектиращи ДВГ, понеже няма с какво да се занимават по цял ден, решили да слагат разни системи като EGR, катализатори...А, да, щях да забравя, има и друг тип такива инженери, които поради липса на по-сериозни занимания, са се захванали да поставят сероочистки по комините на мариците...Бедните те, колко са заблудени...Понеже и на мен не ми признават катализатора, заради прословутите 103 к.с. Що пък да не взема да махна едното бутало, така двигателя на бравото ще е около 77 к.с. и ще ми спадне данъкаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Humppa
Благодаря за добрите думи, колега! Знания и опит се придобиват всеки ден, но за такива знания, за които се говори в тази тема все още съм далеч. Защото, да чукна на дърво, все още не ми се е налагало да отварям двигатели За инженерите - нищо лошо, и аз съм такъв. Просто беше с ироничен тон...А съпоставката между механично чудовище като автомобила и органично такова, като човека, мисля че не е много удачен...Хайде да не спорим, все пак ако 2012-та ни отмине, то 2050-та няма да имаме петрол. Да се надяваме, че до тогава ще си караме електриките
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар