По принцип си има стандарти от завода производител нещо като нашето ISO 9001 :D Без които примерно ненужни чаркалъци по колите ни все повече се наслагват за да отговорят на общите изисквания на конкуренцията
.Едни от известните инженери проектирали едни от най-добрите мотори на света (в частност коли) бяха казали свещените думи-"Един двигател е толкова добър НЕ когато има да се добавя нещо по него,а когато НЯМА вече какво да се маха
.В този ред пък на мисли Сталин е казал-Нет человек нет проблем :D .На мойто Ферари,ако изброя колко ненужни неща съм му разкарал сигурен съм че ако ги изброя тук детайлно някой колега може да получи сърдечен удър
Но съм длъжен да се съобразя и със следния факт,а казват че когато фактите говорят и Боговете мълчат.Факт е че всеки път,когато се наложи да махна нещо по двигателя той върви по-добре и с по-малък разход.Пример ЕЖР,премахване на катализатор и слагане на права тръба с по-голям диаметър до края вентилация на картера със премахване на аболютно ненужната кутия задръстена с киреч и всекакви ла.на за събиране на маслени пари.Пускане на три маркуча в атмосферата като едно време на Жигулките.Нека повечето ми се смеят,но мога да си оближа всмукателния колектор с език така както ближа на моята пу...и уверявам всеки вкуса е не по различен.Опростен спортен филтър,премахване на абсолютно всички ненужни пластмаси и ламаринки една от които е на турбото
Еми все пак това турбо му трябва насрещен въздух да се охлажда иначе по-бързо си заминава,но какво му пука на немеца или макаронаджията като опакована и "недишаща" кола има примерно 10г живот обаче Ганьо после си я купува и влюбва в нея като първата си любов.Аз лично много си обичам Ферарито,хляб не съм ял но за него съм купувал всичко най-качествено и винаги аз съм си го правил,никой не ми е докосвал колата с мръсните си ръце.И понеже пак казвам си обичам колата,но в същото време и експеримента,махам наистина ненужни детайли и ако не ми харесва после пак ги слагам. На дневен ред е сега махането на стабилизиращата щанга по мнение на колегата Хаджов,но само да се постопли малко.Само от там като си представя колко ненужни чукащи детайли отпадът чак немам търпение по-бързо да почна.Едно от най-големите удоволствия и кеф от изхвърлянето на детайл беше с блокиралия кантар на задните спирачки и смяна на ръждивите метални тръбички с такива медни до спирачните цилиндърчета на задните колела.В момента имам спирачки като на Ферари Тестароса
с мек и чувствителен педал.И за в бъдеще ще продължавам да махкам дивотии от колата докато не стане самолет






Коментар