Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предпазна ламарина на изпускателния колектор(тръбите) БРАВА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предпазна ламарина на изпускателния колектор(тръбите) БРАВА

    Днес свалих някаква предпазна ламарина мисля че е, но реално погледнато не виждам много смисъл от нея, а я свалих понеже на ниски обороти много дрънчи и ме дразни, ако някой знае дали може да стане някакъв проблем да каже предполагам че е сложена да пази от топлина ама тя колко ще пази незнам ето и снимки
    Прикачени файлове

    #2
    Има смисъл от тази ламарина. Пази доста. Монтирай я здраво и по-добре си я остави.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Колега можеш ли малко по-подробно да разкажеш как я свали тая ламарина. Как и къде точно е захваната. Отгоре на двигателя ли се сваля или трябва да си на канал, отдолу под двигателя. И на мен ми дрънка от време на време, гледах някакви болтове обаче са ръждиви и като не знам къде са захванати не смея да ги напъна. А пък за ламарината - мисля че трябва да си е там. Защото като се нагряват тръбите на ауспуха, те нагряват ламарината, тя има голяма площ и се охлажда от въздуха. Така предпазва тръбите и маркучите да не се нагряват от тръбите на ауспуха.
      Bravo 1.6 / 16

      Коментар


        #4
        Хмм...вече една година карам без нея,махнах я защото беше на едно ухо и дрънчеше.Нищо обезпокоително до сега ......а и непомня къде я "прибрах" Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
        MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
        ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

        Коментар


          #5
          нищо не нагряват тръбите напълно излишна е, махайте я да не ви дрънка тръбите изобщо не излъчват няква голяма температура а иначе се държи на 4 болта с глави 10мм ако имаш гедоре става и без канал само тоя болт до алтернатора малко шибано става ако не тръгне или канал или махаш предна дясна гума и се вреш под колата да развиваш аз няма да я слагам напълно безопасно е и без нея

          Коментар


            #6
            Аз не съм съгласен. Ако искате си я махайте, колите са си ваши. После да не се чудите, че има проблеми по някои близки места. Тази ламарина спира на 100% инфрачервените лъчи и не е случайна. А това, че не виждате с просто око какво става е друг въпрос. При автомобилите, където всичко е изтискано за икономии, е така ще си сложат ненужен детайл, как мислите! Дори от лубрикантите пестят, и слагат все по-евтини. На пандата знаете ли колко е сложен този детайл? Не съм виждал автомобил без това при катализатора - не само италиански.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              И аз съм на мнението на колегата Danchojn. За без нищо тая ламарина няма да седи там.
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                по принцип има логика да не е сложена просто така да е там, но тя не е на катализатора, а на тръбите, които изобщо нищо не нагряват, а иначе аз съм махнал поне още 2-3 такива ламаринки който само пречат и са напълно излишни Побългаряване му е майката :D :D

                Коментар


                  #9
                  Еми нямам думи просто. На мойта дори и по купето има залепени отражатели на инфрачервените лъчи. Гледай само да не махаш около резервоара, подобни детайли, че когато се сетиш ще е вече късно, недай си боже. (И за какво беше темата? Да се похвалиш, че си ги свалил? Така и така не взимаш под внимание съветите.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    някой колега да не си махне и мотора че бил излишен (всичко си има роля , ако нямаше то не би било поставено там) решенията са си ваши , както и колите от които демонтирате , но по добре се замислете каква е функцията на нещо преди да го махнете защото било безполезно

                    Коментар


                      #11
                      и каква му е функцията да има там ламарина абсолютно излизшна е

                      Коментар


                        #12
                        щом казваш

                        Коментар


                          #13
                          ами незнам днес карах колата и като спрях си беше загряла нормално и тръбите за парното излъчваха повече топлина отколкото двете тръби излизащи от колектора на който се държи въпросната ламарина ще се опитам да я направя да не дрънчи, но ако продължава я махам пак

                          Коментар


                            #14
                            Ако тая ламарина е ненужна Италианците нямаше да я сложата напълно в техен стил ,че ти не усещат разлика с и без нея не значи че тя не изпълнява никаква функция .Като например да пази маркучите и частите около нея от прегряване и да им удължава многократно живота.
                            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                            Коментар


                              #15
                              Преди десетина дни сменяхме лагер на компресора на климатика на Бравото. Попитах момчето, което го прави, дали може една такава подобна "ламарина" да се махне, щото пречи при някои ремонти, а за свалянето й трябва да се откача и компресора. Отговорът беше, че (в моя случай) предпазва компресора на климатика от топлината на колекторните тръби. Оставих я.И абсолютно съм съгласен с Danchojn. По колите ни ненужни неща НЯМА. Производителят ще е първият, който ще махне нещо, което е ненужно, само и само да му излезе по-евтина колата.

                              Коментар

                              Working...
                              X