Днес свалих някаква предпазна ламарина мисля че е, но реално погледнато не виждам много смисъл от нея, а я свалих понеже на ниски обороти много дрънчи и ме дразни, ако някой знае дали може да стане някакъв проблем да каже предполагам че е сложена да пази от топлина ама тя колко ще пази незнам ето и снимки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предпазна ламарина на изпускателния колектор(тръбите) БРАВА
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
Колега можеш ли малко по-подробно да разкажеш как я свали тая ламарина. Как и къде точно е захваната. Отгоре на двигателя ли се сваля или трябва да си на канал, отдолу под двигателя. И на мен ми дрънка от време на време, гледах някакви болтове обаче са ръждиви и като не знам къде са захванати не смея да ги напъна. А пък за ламарината - мисля че трябва да си е там. Защото като се нагряват тръбите на ауспуха, те нагряват ламарината, тя има голяма площ и се охлажда от въздуха. Така предпазва тръбите и маркучите да не се нагряват от тръбите на ауспуха.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
nedialk00
нищо не нагряват тръбите напълно излишна е, махайте я да не ви дрънка тръбите изобщо не излъчват няква голяма температура а иначе се държи на 4 болта с глави 10мм ако имаш гедоре става и без канал само тоя болт до алтернатора малко шибано става ако не тръгне или канал или махаш предна дясна гума и се вреш под колата да развиваш аз няма да я слагам напълно безопасно е и без нея
Коментар
-
Аз не съм съгласен. Ако искате си я махайте, колите са си ваши. После да не се чудите, че има проблеми по някои близки места. Тази ламарина спира на 100% инфрачервените лъчи и не е случайна. А това, че не виждате с просто око какво става е друг въпрос. При автомобилите, където всичко е изтискано за икономии, е така ще си сложат ненужен детайл, как мислите! Дори от лубрикантите пестят, и слагат все по-евтини. На пандата знаете ли колко е сложен този детайл? Не съм виждал автомобил без това при катализатора - не само италиански.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nedialk00
по принцип има логика да не е сложена просто така да е там, но тя не е на катализатора, а на тръбите, които изобщо нищо не нагряват, а иначе аз съм махнал поне още 2-3 такива ламаринки който само пречат и са напълно излишни Побългаряване му е майката :D :D
Коментар
-
Еми нямам думи просто. На мойта дори и по купето има залепени отражатели на инфрачервените лъчи. Гледай само да не махаш около резервоара, подобни детайли, че когато се сетиш ще е вече късно, недай си боже. (И за какво беше темата? Да се похвалиш, че си ги свалил? Така и така не взимаш под внимание съветите.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
ами незнам днес карах колата и като спрях си беше загряла нормално и тръбите за парното излъчваха повече топлина отколкото двете тръби излизащи от колектора на който се държи въпросната ламарина ще се опитам да я направя да не дрънчи, но ако продължава я махам пак
Коментар
-
Ако тая ламарина е ненужна Италианците нямаше да я сложата напълно в техен стил ,че ти не усещат разлика с и без нея не значи че тя не изпълнява никаква функция .Като например да пази маркучите и частите около нея от прегряване и да им удължава многократно живота.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Преди десетина дни сменяхме лагер на компресора на климатика на Бравото. Попитах момчето, което го прави, дали може една такава подобна "ламарина" да се махне, щото пречи при някои ремонти, а за свалянето й трябва да се откача и компресора. Отговорът беше, че (в моя случай) предпазва компресора на климатика от топлината на колекторните тръби. Оставих я.И абсолютно съм съгласен с Danchojn. По колите ни ненужни неща НЯМА. Производителят ще е първият, който ще махне нещо, което е ненужно, само и само да му излезе по-евтина колата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар