Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Временно прекъсване на ДВГ -то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Временно прекъсване на ДВГ -то

    За много години, колеги ! Искам да ви попитам за съвети за моят проблем възникнал наскоро, а именно: значи от около 2 месеца губя антифриз някъде на около 14-15 дни доливам около 300мл. търсих течове но не открих освен една разхлабена скоба която я смених, но не е от това. По сериозното от тогава досегае че на 3 пъти ми се случва като си карам и изведнъж колата заглъхва прекъсва и гасне. След това поне една две минути няма палене след което винаги пали, но почва да работи на два или три цилиндъра няма мощност прекъсва и след около 4-5 минути нещата изчезват и се оправя т.е все едно се е намокрило нещо вътре и е изсъхнало, но какво и дали това има общо с изчезването на антифриза незнам. Маслото го следя редовно и няма покачване. Просто това е пълна мистерия за мен лично. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Re: Временно прекъсване на ДВГ -то

    Harzulov написа:
    За много години, колеги ! Искам да ви попитам за съвети за моят проблем възникнал наскоро, а именно: значи от около 2 месеца губя антифриз някъде на около 14-15 дни доливам около 300мл. търсих течове но не открих освен една разхлабена скоба която я смених, но не е от това. По сериозното от тогава досегае че на 3 пъти ми се случва като си карам и изведнъж колата заглъхва прекъсва и гасне. След това поне една две минути няма палене след което винаги пали, но почва да работи на два или три цилиндъра няма мощност прекъсва и след около 4-5 минути нещата изчезват и се оправя т.е все едно се е намокрило нещо вътре и е изсъхнало, но какво и дали това има общо с изчезването на антифриза незнам. Маслото го следя редовно и няма покачване. Просто това е пълна мистерия за мен лично. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
    А случайно да ти надува маркучите? Липса на парно когато караш на ниски обороти, и къркорене от към двигателя непосредствено след изгасяне на мотора?
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Еми незнам какво имаш в предвид с надуване на маркучи, но парно си имам постоянно и е силно, а къркорене като че ли има след като загася двигателя или по скоро е някакъв шум от казанчето за антифриза.
      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

      Коментар


        #4
        Harzulov написа:
        Еми незнам какво имаш в предвид с надуване на маркучи, но парно си имам постоянно и е силно, а къркорене като че ли има след като загася двигателя или по скоро е някакъв шум от казанчето за антифриза.
        Започни първо от капачката на казанчето! След като колата е работила, достигнала си е 90* и я изгасиш, т.е. стрелката за температурата ти е посредата, отваряш капака и пипаш маркучите към радиатора. Трябва да можеш да ги стиснеш с пръсти, да потънат леко, ако са твърди и немогат да се стиснат работата не е добре! След това отваряш капачката на разширителния съд, ако излезе адски голямо налягане и се чуе силно бълбукане по цялата система също лошо.Направи това и пиши. Съмнява ме или гарнитура или спукана глава, но също така кофти номер може да ти прави и капачката на казанчето ако не изпуска на 0.7 бара мисля че беше. Почисти капачката хубаво, измий я с вода и махни ако има боклуци от вътрешната страна.Това е което се сещам да направиш, а и така от далече е трудно да се определи. Успех!
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          Дано да е зацапана капачка на разширителния съд. Ама пък да гасне от нея!?
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            Hristian_Aleksiev написа:
            Дано да е зацапана капачка на разширителния съд. Ама пък да гасне от нея!?
            Според мен двата проблема нямат нищо общо по между им - с гасненето и бягането на антифриза! А, пък може и да имат връзка, но ако е така, то преди да ти угасне колата и след като я палиш от аспуха трябва да пуши бял дим.
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              Губенето на антифриз при положение че няма течове и не ги смесва с маслото, от къде може да се получава е единият въпрос в случая според мен!!

              Коментар


                #8
                svetljotod написа:
                Губенето на антифриз при положение че няма течове и не ги смесва с маслото, от къде може да се получава е единият въпрос в случая според мен!!
                От "изгарянето" му в цилиндрите е вариант. При мен така се беше спукала главата на Фордчето ми, че след отварянето на ДВГ се виждаха следи от ръжда по буталото Започна се със същото нещо - губене на антифриз малко по малко, 2 дни преди да започне да изхвърля водата и тотално да изгасне имаше загуба на мощност на моменти, бял пушек. А двигателят нито беше прегряван, нито нищо. Пълна загадка, но фактите след това бяха налице Наистина се надявам да не е така при колегата автор на темата и загубата на антифриз да е от другаде.
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                Коментар


                  #9
                  Здравейте отново значи от днес направих следното след като колата загря напълно на 90 градуса:1. Парното при празен ход на колата е същото като при движение - горещо и силно2. Двата маркуча на радиатора бяха доста меки и лесни за мачкане.3. В казанчето за антифриз нямаше бълбукане нито се виждаха мехурчета.4. При отваряне на капачката тя съвсем леко изцъска и после я избърсах защото имаше малко налепи по нея.5. Бял пушек просто в момента не мога да различа да пуши то постоянно си е бял в тоя студ Просто незнам какво да гледам вече.
                  Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                  Коментар


                    #10
                    cokata_23 и това за какъв период от време и километри ти се случи с мотора, защото колегата пише, че от 2 месеца губи антифриз?

                    Коментар


                      #11
                      Harzulov написа:
                      Здравейте отново значи от днес направих следното след като колата загря напълно на 90 градуса:1. Парното при празен ход на колата е същото като при движение - горещо и силно2. Двата маркуча на радиатора бяха доста меки и лесни за мачкане.3. В казанчето за антифриз нямаше бълбукане нито се виждаха мехурчета.4. При отваряне на капачката тя съвсем леко изцъска и после я избърсах защото имаше малко налепи по нея.5. Бял пушек просто в момента не мога да различа да пуши то постоянно си е бял в тоя студ Просто незнам какво да гледам вече.
                      Резултатите са супер. Поне отхвърлихме варианта- спукана/крива глава и гарнитура. Остава сега обстойно да гледаш за течове да не би да има, мушкаш се в канал ако имаш или поне я паркирай на едно и също място всеки път, и преди да тръгваш хвърляй по едно око отдоло.Наистина става пълна мистерия И тук колегите с бензинови 1.8 да се произнесът относно гасненето, защото според мен вече тотално двата проблема не са свързани!
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #12
                        svetljotod написа:
                        cokata_23 и това за какъв период от време и километри ти се случи с мотора, защото колегата пише, че от 2 месеца губи антифриз?
                        Ами колега за период от месец и малко, или в километри около 1000. Но колегата няма моите симптоми, тъй че го отхфърляме като вариант да е глава.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                        Коментар


                          #13
                          Ако антифриза изтича върху топло място, водата се изпарява и ако не е от новите с етилен гликол, трудно ще се види къде е. Според мен е теч, но не много голям щом при отваряне на капачката има леко изсъскване. Освен това, спокойно може да губи и от самият клапан на капачката, ако отваря прекалено рано. Той е предпазен и би следвало да работи само при нужда, но с годините пружинката омеква и работи постоянно.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            А радиаторчето на парното проверява ли го? Прекъсването в един момент може да е от датчик на коляновия вал.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар

                            Working...
                            X