Прав си, МАР е под него. Странно, но в крайна сметка 800 оборота на празен ход са ОК по всички параграфи и така само правиш бай-пас на стъпковия, който не влияе много, защото дупката на колектора е само около 3мм на входа на маркуча, а от откъм колектора може би 1-2мм само. От там и тези 50, може би 100 оборота отгоре, които освен да объркат компютъра едва ли правят нещо друго (малко повече мощност или леко бедна смес?). Аз бих им разменил ECU - знаеш че стойката на акумулатора ’пада’ за 15 минути и после с ключа на Мареа-та на връзката ще излъжеш имобилайзера.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзка между вентилацията на резервоара и работата на ДВГ ?
Collapse
X
-
Интересно е накрая да не се окаже,че при всички коли е нормалко да е така, а пък като се свали маркуча да се подобряват като работа всичките. В смисъл такъв ако има някой мераклия да пробва със свален маркуч от карбоновия филтър (и почистена дупка на щуцера от колектора) дали има разлика във вървежа до към 2000 оборота спрямо такава със сложен маркуч.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Смяната на акумулаторите е свързана с рестартиране на настройките на стъпковия мотор- а с default настройките поначало са малко зле и двете коли т.е така няма да успея да хвана разликата ако я има въобще. Мисля си,че не е от акумулатора- зарежда си на 14.2в . Чопли ме дали по някакъв начин сместа не е объркана, ама пък реално от какво толкова може да се обърка, правил съм си експерименти както писах със всички датчици и т.н и положението винаги е същото.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
wwalker написа:Аз бих им разменил ECU - знаеш че стойката на акумулатора ’пада’ за 15 минути и после с ключа на Мареа-та на връзката ще излъжеш имобилайзера.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
u_bo
pi4_s_bravo написа:Смяната на акумулаторите е свързана с рестартиране на настройките на стъпковия мотор- а с default настройките поначало са малко зле и двете коли т.е така няма да успея да хвана разликата ако я има въобще. Мисля си,че не е от акумулатора- зарежда си на 14.2в . Чопли ме дали по някакъв начин сместа не е объркана, ама пък реално от какво толкова може да се обърка, правил съм си експерименти както писах със всички датчици и т.н и положението винаги е същото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар