Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Връзка между вентилацията на резервоара и работата на ДВГ ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Прав си, МАР е под него. Странно, но в крайна сметка 800 оборота на празен ход са ОК по всички параграфи и така само правиш бай-пас на стъпковия, който не влияе много, защото дупката на колектора е само около 3мм на входа на маркуча, а от откъм колектора може би 1-2мм само. От там и тези 50, може би 100 оборота отгоре, които освен да объркат компютъра едва ли правят нещо друго (малко повече мощност или леко бедна смес?). Аз бих им разменил ECU - знаеш че стойката на акумулатора ’пада’ за 15 минути и после с ключа на Мареа-та на връзката ще излъжеш имобилайзера.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Интересно е накрая да не се окаже,че при всички коли е нормалко да е така, а пък като се свали маркуча да се подобряват като работа всичките. В смисъл такъв ако има някой мераклия да пробва със свален маркуч от карбоновия филтър (и почистена дупка на щуцера от колектора) дали има разлика във вървежа до към 2000 оборота спрямо такава със сложен маркуч.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        Я пробвай да им размениш акумулаторите, защото малка разлика в миливолтите от ламбдата може да се тълкува от богата на твърде бедна смес, и компа ти я обогатява, а ти му я обедняваш после за да компенсираш.Майта изгсваше тотално като я оставех на празен ход и се оправи с нов акумулатор.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          Смяната на акумулаторите е свързана с рестартиране на настройките на стъпковия мотор- а с default настройките поначало са малко зле и двете коли т.е така няма да успея да хвана разликата ако я има въобще. Мисля си,че не е от акумулатора- зарежда си на 14.2в . Чопли ме дали по някакъв начин сместа не е объркана, ама пък реално от какво толкова може да се обърка, правил съм си експерименти както писах със всички датчици и т.н и положението винаги е същото.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Може да има други причини, знам ли - компресия например, ако бравото е на много повече километри. Карай си с маркучето!
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              Аз бих им разменил ECU - знаеш че стойката на акумулатора ’пада’ за 15 минути и после с ключа на Мареа-та на връзката ще излъжеш имобилайзера.
              pi4_s_bravo, не ти препоръчвам да сменяш ЕКУ-тата, защото е безмислено. Кодът, освен в ЕКУ на ДВГ, е записан и във FC ECU, т.е. в ЕКУ на имобилайзера. За да стане врътката с ЕКУ-тата на двг, трябва да размениш и FC ECU на двата автомобила. А тази хамалогия в случая ми се струва излишна.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #22
                pi4_s_bravo написа:
                Смяната на акумулаторите е свързана с рестартиране на настройките на стъпковия мотор- а с default настройките поначало са малко зле и двете коли т.е така няма да успея да хвана разликата ако я има въобще. Мисля си,че не е от акумулатора- зарежда си на 14.2в . Чопли ме дали по някакъв начин сместа не е объркана, ама пък реално от какво толкова може да се обърка, правил съм си експерименти както писах със всички датчици и т.н и положението винаги е същото.
                ами намери 3-ти акумулатор и така дори за секунда не оставяй ЕКУ без захранване по време на размяната

                Коментар


                  #23
                  колега пробвай да почистиш дроселовата клапа на моето беаво 1.6 имах същия проблем мисли повече преди да си подаде газ,почистиях и сега бравото запя друга песен

                  Коментар

                  Working...
                  X