закачи мултицета директно на дюзата и ако е не е 16 ома +- 4ома , значи е хвърлил топа иначе има толкова коли 2 ръка , потърси по обявите и си вземи един инжектори , ако тоя е изгорял
В понеделник и това ще стане. Доста хора ми предложиха инжектори на символични цени. Ще поръчам втора ръка. Днес си смених свещите. Без да знам какви има на колата - взех БОШ със Итрий и два електрода.Като развих от колата излязоха пак BOSCH даже с 4 електрода. От тях едната свещ бяла, а останалите три в черни сажди. Това какво означава, че не е работела на 3 цилиндъра ами на 1 цил., а останалите три са били с твърде обогатена смес или свещите не са палели добре?
Не знам защото съм мерил само на общата букса - и не знам от кой кабел идва съмнителното съпротивление, но предполагам, че е там изгорелия, защото е различна от останалите три, явно ламбдата е обогатявала за да компенсира. Утре ще го разглобяват да го мерят на голо.
Когато си на газ, ламбдата дава бедна смес и като минеш на бензин сместа се обогатява за да компенсира грешката от газта не от изгорелия инжектор. Съмнявам се да може да се промени така горивната смес че да може да компенсира един цилиндър по-малко
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Разглобиха я, извадиха инжекторите, тестване с 12 Волта потопен в бензин, единия не пръска, съпротивлението му директно на инжектора е 400 и няколко ома. Поръчах втора употреба, пристигна и го мерих 15,2 ома преди да платя. Стискам палци да тръгне на 4 цил. вече. Сега като приключи ремонта трябва ли отново да ходя на диагностика и изчистване на грешки или лампата сама ще изгасне?
Сглобена е вече. Изгасна още преди да завъртя на стартер и повече не светна (чукам на дърво). Извика ме майстора да си я прибирам - довършваха я до късно.Коренна разлика - преди да светне лампата около 1000-1500 км ми работеше супер неравномерно на бензин (а студена тракаше почти като дизел - симптом, че си отива) - това преди да сложа АГУ. Сега мъркането е еднакво гладко и на двата вида гориво.Ето го злосторника, с 4 дупчици (извадиха го от цилиндъра на побелялата свещ, не знам защо е така):
Коментар