Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво проверява теста за лампичката на инжекторите? Не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    закачи мултицета директно на дюзата и ако е не е 16 ома +- 4ома , значи е хвърлил топа иначе има толкова коли 2 ръка , потърси по обявите и си вземи един инжектори , ако тоя е изгорял
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      В понеделник и това ще стане. Доста хора ми предложиха инжектори на символични цени. Ще поръчам втора ръка. Днес си смених свещите. Без да знам какви има на колата - взех БОШ със Итрий и два електрода.Като развих от колата излязоха пак BOSCH даже с 4 електрода. От тях едната свещ бяла, а останалите три в черни сажди. Това какво означава, че не е работела на 3 цилиндъра ами на 1 цил., а останалите три са били с твърде обогатена смес или свещите не са палели добре?
      Прикачени файлове
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        Бялата от цилиндъра с изгорелия инжектор ли е?
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #19
          Не знам защото съм мерил само на общата букса - и не знам от кой кабел идва съмнителното съпротивление, но предполагам, че е там изгорелия, защото е различна от останалите три, явно ламбдата е обогатявала за да компенсира. Утре ще го разглобяват да го мерят на голо.
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #20
            Когато си на газ, ламбдата дава бедна смес и като минеш на бензин сместа се обогатява за да компенсира грешката от газта не от изгорелия инжектор. Съмнявам се да може да се промени така горивната смес че да може да компенсира един цилиндър по-малко
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #21
              Разглобиха я, извадиха инжекторите, тестване с 12 Волта потопен в бензин, единия не пръска, съпротивлението му директно на инжектора е 400 и няколко ома. Поръчах втора употреба, пристигна и го мерих 15,2 ома преди да платя. Стискам палци да тръгне на 4 цил. вече. Сега като приключи ремонта трябва ли отново да ходя на диагностика и изчистване на грешки или лампата сама ще изгасне?
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #22
                Би трябвало лампата сама да изгасне,а записаната грешка да се самоизтрие след повече от 10 паления. Все пак с какво ЕКУ си?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  при мен изгасна веднага сама
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Сглобена е вече. Изгасна още преди да завъртя на стартер и повече не светна (чукам на дърво). Извика ме майстора да си я прибирам - довършваха я до късно.Коренна разлика - преди да светне лампата около 1000-1500 км ми работеше супер неравномерно на бензин (а студена тракаше почти като дизел - симптом, че си отива) - това преди да сложа АГУ. Сега мъркането е еднакво гладко и на двата вида гориво.Ето го злосторника, с 4 дупчици (извадиха го от цилиндъра на побелялата свещ, не знам защо е така):
                    Прикачени файлове
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар

                    Working...
                    X